Tuesday, January 11, 2011

Sepertimana yang kita sedia maklum, terdapat beberapa pemimpin DAP dari kalangan berbangsa Melayu. Jika dahulu, pemimpin DAP yang berbangsa Melayu diletakkan di peringkat bawahan, namun kini tidak lagi. Malah, buat pertama kalinya DAP telah memberi jawatan Naib Pengerusi DAP kepada Ungku Aziz.

Melayu CinDia cuba mencari beberapa kenyataan2 yang dikeluarkan oleh pemimpin Melayu DAP mengenai perjuangan parti ini. Sehinggalah terjumpa sebuah akhbar lama yang menemubual AJK DAP Pulau Pinang, Zulkifli Mohd Nor (gambar di atas). Beliau merupakan antara Melayu yang amat menyanjungi Penasihat DAP, Lim Kit Siang. Malah, Zulkifli menyifatkan Kit Siang sebagai mentor beliau dan pemimpin ulung yang tidak dapat menandingi mana2 Pemimpin Negara sedia ada ("Gila").



Zulkifli juga antara individu yang akan menepis mana2 pihak yang cuba menggelar Kit Siang sebagai pemimpin Cauvanis. Beliau yang juga merupakan anak didik Kit Siang bagaimanapun tidak menafikan DAP sememangnya sebuah parti yang memperjuangkan Malaysian Malaysia dan beliau tidak menghadapi sebarang masalah untuk melaksanakan dasar tersebut. Ini kerana Melayu, Cina dan India mesti diberi hak kesamarataan jika ingin melihat Malaysia menjadi sebuah Negara yang lebih gemilang.



Zulkifli memberi jaminan jika Lim Kit Siang diangkat sebagai Perdana Menteri, beliau mampu melaksanakan tanggungjawab tersebut lebih baik dari mana2 Pemimpin di Malaysia.

Zulkifli ini sebenarnya seorang Melayu yang memperdagangkan bangsa sendiri. Apakah beliau buta dengan nasib yang menimpa masyarakat Melayu di Pulau Pinang? Jangan katakan Melayu, India, malah India Muslim juga dizalimi Kerajaan DAP. Apa peranan beliau sebagai salah seorang pemimpin Melayu DAP Pulau Pinang dalam menangani isu tersebut? Ternyata tindakan DAP Pulau Pinang sama seperti penjajah yang menguasai sesebuah Negara.



Melayu CinDia berpendapat Zulkifli ini bukan seorang pembela Agama, Bangsa mahupun Negara. Beliau hanya ditugaskan sebagai Balaci DAP dalam menjalankan tugas2 khas bagi memudahkan Visi dan Misi DAP melaksanakan dasar cauvinis tercapai.

Sedarlah wahai Zulkifli dan orang2 Melayu DAP. Kepada pengunjung yang membaca, berilah komen anda dan nyatakan reaksi anda berkenaan orang2 sebegini.


Post by... Melayu CinDia

5 comments:

Megat Alam Gempita said...

Golongan munafiq akan ditempatkan di neraka Wail paling bawah sekali di akhirat kelak.

Mereka menjilat golongan harbi zindik demi habuan dunia dan berangan-angan kununnya boleh masuk surga dengan perjuangan songsang mereka mengkianati bangsa sendiri secara sedar atau tidak.

Kami anak cucu Melayu selamanya di dunia dan akhirat tetap akan menyumpah seranah mereka ini sebagai pengkianat kepada agama, bangsa, negara dan raja!. Jadi jangan haraplah habuan dunia yg mereka perolehi selama ini berkat buat mereka dan keturunan mereka!

Anonymous said...

Ini seorang lagi penjilat bontot DAPigs. Tengku Abdul Aziz telah memberi ceramah di Australia menghina Malaysia. Baca di sini: http://takemon.wordpress.com/

Anonymous said...

Salam,
Saya sokong Megat Alam Gempita. Sama-samalah kita berdoa agar dijauhkan Allah dari pemimpin seperti itu. Amin. ///

Syed sp.

Anonymous said...

manusia yang penulis kata kan itu sama taraf dengan parti komunis bintang tiga.....seperti rashid maidin........yang terbaru tahun 2011 adalah abg nuar berahi n da geng.

usin said...

manusia zulkifli mt nor ni seorg yg nmpak hanya peluang tanpa berfikir tentang risiko. bgnya dlm dap x ramai melayu, ada 2-3 kerat aje. jd peluangnya merebut jawatan (pencacai) dlm dap memang tinggi. dah dptpun. tp dia lupa bhw rakyat malaysia masih majoriti melayu. so, peluangnya untuk sampai keperingkat lebih tinggi adalah tipis (sebenarnya zero). jangan harapla majoriti melayu nk benarkan pemimpin dap jd pm. bodohnya dia kerana terpaksa jual bangsa dan maruah agama hanya kerana ingin mendapat gelaran pencacai angkat najis dap.