Thursday, January 27, 2011


Nyawa politik PAS di PRK Tenang semakin berada di penghujung nafas ...

GWM baru menerima berita dari para sahabat Papa Gomo dan Wangsa Maju Blogger Team yang masih lagi sedang mengadakan sessi temubual dengan kaum hawa di Paya Merah.

Pengundi kaum hawa di Paya Merah menempelak Normala Sudirman yang hanya menjalankan kempen di tepi jalanraya tanpa mahu meredah banjir menghulurkan salam.

Makcik Kathmah atau dengan nama panggilan 'Tok Mak' (gambar dibawah, diambil oleh blogger Gelombang Rakyat petang tadi) menyatakan rasa kesal dengan sikap calon PAS ini.

'Tok Mak' menganggap perbuatan Normala Sudirman sebagai ego, biadab, serta tidak tahu menjunjung nilai dan adat budaya orang Melayu disini.


Beliau tidak pernah melihat sebegini sikap seorang wanita yang kononnya digembar gemburkan oleh media Harakahdaily sebagai lemah lembut, bersopan walhal egoistik luaran dan dalaman.

Cukup berbeza dengan situasi yang dilakukan oleh Puteri UMNO ...


Tanpa mengira halangan, PUTERI UMNO tetap mengagahkan diri meredah banjir untuk bertemu dengan kaum hawa di Paya Merah.

Kerja kuat dan disiplin yang ditunjukkan, menarik minat kaum hawa di Paya Merah bahawasanya UMNO lebih prihatin dan ikhlas menghulurkan salam dan memberi bantuan tanpa diminta.

Gosip bahawa Normala Sudirman egoistik dan berpura pura nyata dan sememangnya benar! Blog GAP akan memuat turun video klip sikap sebenar Normala Sudirman aka Tak Suka Ayam KFC ini!

Agak menghairankan bagaimana PAS boleh mencalonkan seorang wanita bukan tempatan dan tinggi egonya sebagai pilihan rakyat di Labis ...


GWM : Langkah PAS semakin sumbang ... kempen media Harakahdaily Normala Sudirman sebagai memenuhi ciri wanita terbaik cukup memualkan!

5 comments:

Anonymous said...

salam

I LIKEEEEEEEEEEE UR STATEMENT...hahahhaaaaa 1 PAYA MERAH MENOLAK PAS....hahahaaa PAS PIS PUS...lama-lama MAMPUSSSSSSS....

teruskan GWM ... semua org support kau....

zera yatt

zeirahmd@yahoo.com

Unknown said...

SALAM ZERA YATT ...

TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN YANG DIBERIKAN. PAS AKAN MENGGUNAKAN SEGALA KAEDAH FITNAH DAN TOHMAHAN UNTUK MENGABURI PENGUNDI.

GWM HANYA MELAPORKAN YANG BENAR!

blogenstarz said...

GWM
Normala ni suka yang elok2 saja.Kalau banjir tu dia anggap menyusahkan saja.
Tapi kalau suruh berucap... tengah makan pun sanggup berhenti !

Ular Menyusur Akar said...

Eh, boleh tahan makcik tu, baca harakdaily la...ha..ha..ha.

Unknown said...

HAA UMA! ...

NGKO NAK TACKLE ZERA YATT YER! HE HE HE ...