Tuesday, January 25, 2011


PAS MENGGUNAKAN TEKTIK KOTOR SEBELUM PENAMAAN CALON !!!

PAS oh PAS !!! selepas isu kad pengenalan dirampas untuk memberi hadiah pada 31 januari,main isu FELDA pulak.tetapi jangan harap lah sebab isu FELDA tu akan memberi satu peluang yang tipis kepada PAS kerana rakyat dah tahu PAS nak memutarbelitkan fakta.

selepas FELDA,satu lagi isu baru pulak telah timbul PAS meneruskan taktik kotor mereka dengan menyebarkan pula risalah kononnya'Persatuan Veteran Wanita UMNO Labis'menolak calon Barisan Nasional (BN), Mohd. Azahar Ibrahim.Risalah itu yang tertera lambang BN berbunyi,'Kami penyokong Linda(Ketua Wanita UMNO Labis,Haslinda Salleh) menolak Tok Ai (Mohd. Azahar)dikesan ditaburkan di kawasan Kampung Mambai oleh beberapa penduduk semalam.Sejurus pendedahan itu,Haslinda sendiri membuat laporan polis di Balai Polis Labis pada pukul 1.30 petang kelmarin.Dalam pada itu,Haslinda menafikan kononnya beliau dan penyokongnya menolak Mohd. Azahar sebagai calon BN.Sebaliknya,mereka memberi sepenuh sokongan kepada Mohd. Azahar dan tidak pernah mempersoalkan pencalonannya.Selain itu,beliau juga menafikan kewujudan 'Persatuan Veteran Wanita UMNO Labis' seperti ditulis dalam risalah yang dipercayai dicetak oleh pihak PAS.

POST BY WAYNE...

1 comments:

Anonymous said...

Dah nama pun Pkatan Haram, segala perbuatan pun haram jugak ler. Puak2 ni bukannya tahu Halal haram?. Agama pun boleh di putar belitkan.

Pengikut pun nampak jer alim, tapi jahil ya rabbi. Tonggong2 belaka...baik yg berkerjaya dan berjawatan tinggi tapi otak tak boleh nak pikir yg baik & buruk. Kalau dah taksub kat lambang bulan.

Manusia kalau pegang pada ajaran agama islam yg betul, tidak akan terjadi seperti pengikut PAS ni. Lebih teruk dari pengikut Al Arqam???.

Jahil2 Arqam lagi jahil PAS. Arqam jahil dia buat senyap2, PAS jahil dia seluruh dunia tahu. So...mana lebih teruk??????