Monday, January 3, 2011


PAS Selangor kini boleh berbangga dengan kejayaan program GeMS, program yang diwar warkan pada awal 2010 yang mengendalikan segala aktiviti dan isu gejala sosial di Selangor.



Dan sejak penubuhan GeMS, kegiatan maksiat semakin hebat bercambah di Selangor. Kaedah perlaksanaan yang menggunakan pendekatan 5P; Pembangunan, Pencegahan, Pencelahan, Penguatkuasaan dan Pemulihan sudah menjadi tonggeng terbalik!

Khabarnya, PAS Selangor tersalah mengeluarkan 'blue print' bagi GeMS. Pendekatan 5P sudah menjadi PERTUMBUHAN (maksiat), PENGUKUHAN (maksiat), PEMBANGUNAN (maksiat), PENAMBAHAN (maksiat) dan PENYUBURAN (maksiat) ... dah memang biru jadinya!


Akibat terlalu banyak mengambil ubat kuat dan ubat tonik (seperti yang diiklankan dalam Harakahdaily), kewarasan kaum lelaki PAS Selangor menjadi kucar kacir akibat ketegangan penis dan buah zakar.

Semua pandangan menjadi kabur dan biru semata mata ... blue!

Fenomena seks luar nikah, sumbang mahram, video lucah, ketagihan arak dan dadah, lumba haram dan sebagainya semakin bertambah setelah terlaksana program GeMS.


Fenomena ini semakin parah selepas Pakatan Rakyat mengambil alih teraju kepimpinan negeri Selangor Darul Ehsan!

Yang pasti ... Exco Pembangunan Modal Insan, Dr Halimah Ali telah gagal sama sekali membendung gejala sosial yang semakin meningkat sejak 2 tahun lalu.


Penubuhkan Jawatankuasa Induk, Pusat Kecemerlangan Umah (Ummah Centre) dan GeMS adalah program yang cukup gagal dan retorik semata mata!

Program yang dibuat hanyalah sebagai penyedap halwa telinga dan mulut manis juak juak PAS Selangor yang sering meletakkan kesalahan kepada BN sebelum ini.


Dr. Halimah Ali perlu bertanggungajawab atas program program retorik PAS. Beliau tidak boleh lagi meletakkan masalah peningkatan gejala sosial di atas bahu BN.


Dr. Halimah Ali perlu menelan bulat bulat kembali kelancangan mulutnya yang memperlekeh BN sewaktu menerajui Selangor. Kerana PAS yang dimomokkan sebagai parti memperjuangkan Islam lebih hebat dalam memperjuangkan peningkatan maksiat di Selangor.

Bukankah sejak April 2009, setiap ADUN diperuntukkan RM 40,000 sebulan untuk pembangunan modal insan. Emmm ... banyak tu. Tetapi mengapa insan insan remaja dan dewasa di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat semakin liar dan bermasalah.

GWM : Dr Halimah Ali perlu tegur editor Harakahdaily ... banyak sangat iklan ubat kuat! Kepala jantan jantan PAS semakin biru otaknya ...


2 comments:

Anonymous said...

Cik Limah pun ada pakai ubat da..
sarirapat dan ubat kemut..

Anonymous said...

nothing special about PAS.

Islam sebagai alat shj... tindakan tak selari dngn perjuangan..