Saturday, January 1, 2011


Nampak gaya tahun baru ini semakin meriah dengan gelagat juak juak pembangkang, khususnya parti pembangkang.

Hampir kesemua parti pembangkang panik dan huru hara ... bom jangka sudah meletus di negeri Selangor Darul Ehsan.

Pelik bin ajaib ... mengapa tiba tiba kerajaan negeri begitu cemas dan takut bila Khusrin Nawawi dilantik sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri yang baru
.






Belum lagi memulakan tugas rasmi, Khusrin sudah dilabelkan sebagai tidak efisyen dan tidak boleh bekerjasama dengan kerajaan negeri.

Khusrin Nawawi hanyalah bekas Pengarah JAIS. Mengapa perlu takut kepada beliau ... melainkan memang ada agenda politik pakatan pembangkang yang akan terganggu.

Apa ... Mohd Khusrin Munawi ini gengster Kampung Pinang sebatang ke?

GWM : Bahaya benarkah Mohd Khusrin Nawawi jika dibandingkan dengan seorang punaisihat ekonomi kerajaan negeri cum peliwat ...

5 comments:

Wake UP! said...

Bravo En Mohd Khusrin Munawi kerana ditakuti pembangkang. Teruskan perjuanganmu.

amieiezam said...

kalau lah nama perkenan duli tuanku sultan itu datang drpd nama shortlisted mereka macamana? ADIL KA? mestilah ADIL sebab orang lain semuanya TK ADIL..ituah acuan pemimpin dan penyokong mereka!!!

alburn said...

Salam,
Kesian Khusrin Munawi,cuma seorang penjawat awam. Tak lama lagi pencen dah. Yang MB Selangor dan semua yang berkaitan benci dan takut sangat dengan Khusrin pasal apa.
Ada agenda ke tak de agenda ke...apa nak risaukan. Yang ada kuasa sekarang Pakatan Raayat, maka pakat2lah mengawasi Khusrin. Punyalah gelabah, tak kurang orang cerdik pandai dalam PR, semuanya bijak memerintah. Nampak sangat gabra dan mulalah sessi pembunuhan karekter.
Kerja suka fitnah orang dan jatuh aib orang ini..sepatutnya tak berlaku jika atas nama keadilan.
Parti Keadilan dan yg lain sepatutnya bersikap adil kepada Khusrin..itu pun kalau keadilan hanya slogan dan retorik sahaja.

Anonymous said...

dia ni kunco umno.tak lama lagi selangor jadi macam perak. suk x dengar kata bos dia..sebab bos dia umno.

Anonymous said...

[url=http://datingdirectlyservices.com/#zropg]dating[/url] - online dating websites , http://datingdirectlyservices.com/#rxjwx dating