Saturday, January 29, 2011


Maka benarlah perjumpaan semalam para bloggers PAS bersama ADUN Titi Serong, Khalil Idham adalah membentuk satu serangan maut kepada BN!


Ini merupakan fitnah terakhir yang mampu dilakukan oleh parti PAS, untuk mendapat undi masyarakat Cina ... kerana mereka telahpun tewas dari segi undi orang Melayu!


Agak malang ... taktik murahan parti PAS ini sebenarnya akan menyerlahkan lagi imej parti tersebut sebagai 'Mother of All Fitnah Party'!

Apa yang dilakukan merupakan penghinaan PAS terhadap wanita bangsa Cina di Malaysia ... dengan menyamakan taraf mereka sebagai pelacur.



Lebih malang lagi ADUN Titi Serong Khalil Idham, seorang Cina Muslim terdesak dan sanggup mempergunakan bangsanya sendiri bagi 'political suicide'.

Amat menjijikkan! ... Khalil Idham turut memalitkan imej buruk parti PAS dengan imej Islam.

Pengundi bangsa Cina di Labis perlu membuka mata seluas luasnya dengan permainan politik tahap pelacur parti PAS! Melaga lagakan kaum Melayu dan Cina.


GWM : Cukup sadis! ... benarlah dakwaan parti PAS adalah Pelacur Politik handalan tanah air!

7 comments:

Anonymous said...

betul ke cerita ni?..harap2 tok ai dapat jawab..kalau x buruk juga persepsi rakyat kpdnya nnt..

nek ai said...

tok ai dah nafi ke belum?

Unknown said...

SALAM ANON 8.26PM & 8.27PM ...

TAK PAYAH MINTA TOK AI CONFIRM ... DEKAT POSTER CIPTAAN PAS DAH CONFIRM BERBOHONG!

'SUMBANGAN KELAB WANITA VETERAN BN LABIS'

KAH KAH KAH!

Anonymous said...

Ini ahli PAS yang tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik. Apa kah ahli PAS akan masuk syurga walaupun dia bersama Allah?

Hamdan Rukun said...

AKU KENAL AMOI TU..

ITU GIRL FRIEND IDHAM LIM RASANYER..

JANGAN BAGITAU USTAZAH YER..

Melayu Pasir Gudang said...

Salam semua rakan-rakan bloggers mesra kerajaan yang telah berkhidmat di Dun Tenang, semoga allah selamatkan perjalanan pulang kamu sekelian, perjuangan kalian adalah jihad demi kebaikan ummah.Terima kasih kami bloggers anak Johor atas kedatangan sahabat-sahabat semua membantu PRK Tenang moga allah membalas dengan balasan yang lebih baik.Jumpa lagi di PRK Merlimau.

Anonymous said...

Hi there! I just would like to give a huge thumbs up for the nice data you have right here on
this post. I will be coming again to your weblog for extra soon.


my site: xem phim 12 con giap hd