Wednesday, January 5, 2011


Khalid Who ... Who is Khalid ...

Tidak dinafikan lagi ... Khusrin Munawi sudah menjadi 'cover page' bagi Time Magazine Asia Online dan gambar di atas akan menjadi keluaran pertama dalam bulan Februari 2011.

Agak menakjubkan kerana Khusrin Munawi menjadi 'cover story' bagi keluaran Februari 2011. Asas pemilihan adalah kerana Khusrin Munawi dilihat sebagai seorang yang cukup berprinsip dan tidak memihak mana mana parti politik di Malaysia.

Sumber artikel yang digunakan dalam Time Magazine Asia Online kebanyakkannya diambil dari Utusan Malaysia.

GWM paparkan dibawah sumber dan/atau keratan yang diambil:


















Dan paling memeranjatkan GWM, Time Magazine Online turut mengambil sumber rujukan dari blog blog pro kerajaan sebagai asas mengapa Khusrin Munawi terpilih sebagai 'Man of January 2011'.

Dan GWM sekadar memetik kembali ayat ayat didalam blog Unspinners ...


Kami pernah dedahkan sini bahawa Dato Arif ialah sepupu Khalid dan terlibat dalam banyak penyelewengan, rasuah dan kezaliman kerajaan Pakatan negeri Selangor.


X-PKR mendedahkan bahawa Arif khabarnya pernah berkhidmat di Unit Penyelarasan & Pelaksanaan JPM sebelum ke Kementerian Kewangan semasa Anwar menjadi menterinya. Khabarnya juga mereka saling mengenali dari UM lagi.


Tamingsari mendedahkan bahawa semasa memegang jawatan Pengarah Jais, Khusrin berani menegur kekhilafan kerajaan dalam hal hal ugama.


Bigdogdotcom menyenaraikan isu-isu ugama dan ekonomi diketepikan oleh Khalid demi politik dan Khusrin yang merupakan pentadbir yang cekap dan tegas dilihat menjadi penghalang dan Arif pemangkin bagi agenda politik mereka.


Selangordaily dan Info Corner mendedahkan DAP adalah pencatur penentangan ini. Mereka melihat Khusrin sebagai pengacau kepada rancangan anti Melayu dan anti Islam mereka. Sedihnya ada Melayu yang sanggup menderhaka pada Sultan kerana hanya untuk memuaskan kehendak DAPigs!


Info Corner mendengar ada ura-ura Majlis Kerajaan Negeri Selangor [EXCO] telah memutuskan calon untuk jawatan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor adalah antara Dato Teng Chang Kim, Dr Xavier Jeyakumar dan Hassan Ali. Mana bolehlah?


GAP mendedahkan bahawa Khusrin turut dihalang oleh Khalid Gereja yang menolak permohonannya untuk mengajar ajaran Islam Liberal yang sesatnya ke Masjid dan Surau. Manakala Zuraidah gedebe dendam pasal Khusrin mengarah tangkap Dr Asri.


House PK turut memberi liputan yang sama mengapa Khusrin Munawi ditolak mentah mentah oleh Khalid Ibrahim sebagai SUK yang baru.


Walaubagaimanapun, artikel mengenai Khusrin Munawi dalam Time Magazine Online hanyalah fantasi GWM semata mata...

Namun begitu, fakta fakta yang ditimbulkan di atas sudah cukup dijadikan kayu ukur dan asas kukuh mengapa Khusrin Munawi sangat ditakuti oleh pakatan pembangkang.

Sayangnya, Khalid Ibrahim sekali lagi menjadi scape goat Anwar Ibrahim dan DAP untuk mejatuhkan air muka dan maruah tuanku Sultan Selangor dan mengheret baginda ke kancah politik.

GWM : Khusrin Munawi ... kelibat anda cukup digeruni oleh bajingan pakatan pembangkang!


Amacam ... cantik ke cover page Time Magazine ... kalau wujud la!


4 comments:

Anonymous said...

GWM LAHANAT:

MMG UMNO DAN BLOGGERS2 UPAHAN UMNO AMAT BERBANGGA DGN KEJAYAAN MEREKA MEMPORAKPERANDAKAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR.

TETAPI ADAKAH KAUM2 LAHANAT INI SEDAR, BAHAWA TINDAKAN MEREKA INI LAH YG MENYEBABKAN INSTITIUSI KESULTANAN DAN RAJA2 MELAYU TERCEMAR MARUAH DAN DI CABAR OLEH RAKYAT.

RAKYAT BUKAN BODOH LG SAPERTI 50 THN DAHULU DI BAWAH SEMANGAT UMNO. RAKYAT SEKARANG TELAH CERDIK DAN TELAH BUKA MINDA MEREKA. HAMPIR 20 THN, RAKYAT KETAHUI BAHAWA UMNO YG MERUNTUHKAN INSTITIUSI KESULTANAN DAN RAJA2 MELAYU DGN PINDAAN PERLEMBAGAAN THN 1993.

JGN SALAH STRATEGI, UNTUK MENDAPAT BALIK KUASA MEMERINTAH, UMNO TERSALAH TINDAKAN DAN RAKYAT AKAN MENGHUKUM UMNO DALAM APA JUA PILIHANRAYA NANTI. JGAN TERLALU TAKSUB UTK MENANG DGN CARA TAK BETUL. SESEKALI BOLEH MENIPU DAN MENCURI. TETAPI TIDAK BOLEH SELALU MENIPU DAN MENCURI. RAKYAT AKAN MARAH AKHIR NYA.

APA YG TERJADI SEKARANG NIE, ADALAH UMNO LE YG MENGHERET KESULTANAN DAN RAJA2 MELAYU DEMI MENYELAMATKAN TALIAN HAYAT UMNO DARI TERKUBUR. BERMULA DGN KRISIS DI PERAK, KINI DI SELANGOR DAN KEMUDIAN DI KEDAH.

JANGAN SALAHKAN RAKYAT KALAU RAKYAT MEMPERTAHAN KEBENARAN UNDANG2 YG TERMAKTUB.

Anonymous said...

FANTASI ILUSI KAU GWM MMG HEBAT LE.

AKU INGAT TIME MAGAZINE AMBIK PIC KHUSRIN MUNAWI SEBAGAI COVER MAJALAH NYE KERANA ORG TUA TU ADA MUKA JENIS PHOTO JENAYAH DAN PEROGOL UNDANG2. AKU MMG SOKONG KALAU TU ALASAN NYE.

ILUSI KAU TIME MAGAZINE LETAK MUKA ORG TUA TAK SEDAR DIRI TU MMG TEPAT. TAK SEDAR HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG SORONG.

HIDUP KHINZIR MUNAZI.
HIDUP ORG TUA KUTUK.
HIDUP ORG TUA PUKIMAK.

Unknown said...

Anon 8.55pm & 8.59pm ...

Tahniah ... kerana anda berjaya meluahkan perasaan anda seadanya.

Malang bagi penyokong kerajaan BN tidak mampu melepaskan perasaan dalam blog blog pembangkang.

Blog pembangkang lebih takut menerima kritikan, cacian dan maki hamun seperti saudara.

Oh ya ... sebelum terlupa, selidiklah dahulu siapa yang membentangkan Pindaan Perlembagaan tahun 1993, jika bukan Anwar Ibrahim!

Anonymous said...

anjing2 DAPig ni memang jenis penakut! bila cakap depan2 menikus je! ni lah akibatnya kalau dah terlebih jilat bontot2 cina2 DAPig tu! orang2 pkr dan hamPAS ni memang sah dah jadi anjing2 belaan DAPig!