Friday, January 27, 2012





Tidak boleh dinafikan pertukaran portfolio Adat-adat melayu, Belia dan Sukan kepada Dr Ahmad Yunus membangkitkan lagi kemarahan penyokong kuat Pas. Beberapa forum dan blog hardcore parti ini menyifatkan jawatan baru yang diberikan adalah satu penghinaan kepada Pas, sehingga ada yang secara sinis menyindir Pas sebagai Parti Adat & Sosialis (PAS).

Kehadiran beberapa tokoh pemimpin Pas sebagai penceramah undangan dalam siri jelajah Hasan Ali sudah cukup menampakkan Pas Selangor sudah berpecah kepada dua kelompok. Dr Azhar Yaakub, Ustaz Hasan Basri Mohammad, Ustaz Abdullah Zaik Abd Rahman adalah di antara tokoh-tokoh ternama dikalangan Pas Selangor.

Kehadiran bekas Ketua Pemuda Pas Selangor, Norman Taha juga mengejutkan ramai pihak. Norman Taha adalah di antara penggerak utama kejayaan Pas Selangor merampas 4 kerusi DUN dari tangan Barisan Nasional pada pilihanraya umum tahun 1999.










3 comments:

Anonymous said...

UMNO parti HARAM. UMNO diharamkan pada tahun 1987

UMNO parti HARAM, Itu sebab UMNO tak perjuangkan Islam

UMNO parti HARAM. Patutlah UMNO tak iktiraf ulama

UMNO parti HARAM, Itu sebab orang UMNO suka buat perkara HARAM.

UMNO parti HARAM, Suka bela tokey ARAK, JUDI, DISKO, PELACURAN.

UMNO parti HARAM, Sesiapa jadi ahli UMNO mesti buat perkara HARAM

UMNO parti HARAM, ARAK, PELACUR jadi santapan harian.

UMNO parti HARAM, Pemimpin UMNO suka buat TAIK(Kejahatan)

UMNO parti HARAM, Ustaz ustazah UMNO dijadikan TISU JAMBAN untuk tutup TAIK-TAIK pemimpin UMNO (Supaya kejahatan nampak baik)

UMNO parti HARAM, Ahli UMNO dijadikan TONG TAIK(Penyokong & Pembela kejahatan)

UMNO parti HARAM, Sokong UMNO sama dengan sokong TAIK. NAJIS!!!

Omar Ja'afar said...

wah, wah melepas dendam Anon kita, bermacam2 maki hamun di lepaskan, syok juga memaki dan menghina orang sebab free dan memang sedap bila dapat di keluarkan, dan lebih sedap dari KFC, macam mana parti PAS pula, semua sempurna kah? tak apa lah saya tak kan mengeji PAS, dan saya ambil KFC, boleh tahan sedap jugak itupun kalau FREE, bab memgeji saya tak mahu takut mak marah saya dan berdosa tau!

Anonymous said...

Boddo mamat nie...