Friday, January 27, 2012


gambar ihsan : blog GERAKAN ANTI PKR

KENYATAAN MEDIA : BANNER ROADSHOW DATUK DR HASAN ALI DITURUNKAN - EXCO SELANGOR CUBA SABOTAJ KEMARAAN DR HASAN


Sekretariat Mobilisasi Umat (SMU) mengecam tindakan ahli majlis Majlis Perbandaran Kajang (MPkj) yang telah menurunkan 10 banner Roadshow Datuk Dr Hasan Ali pagi ini.

Roadshow itu dijangka akan diadakan pada 31 Jan 2012, Selasa, 9 mlm di Balai Pahlawan, Padang Sekysen 2 Bandar Baru Bangi kini sedang disabotaj oleh regim Exco MB Khalid Ibrahim.

Hak kebebasan rakyat untuk bersuara telah disekat oleh MB.

Sekatan ini dibuat berpilih-pilih. Kalau iklan banner pakatan, walaupun tiada lesen tidak akan mereka turunkan tetapi kalau banner milik gerakan rakyat seperti Roadshows anjuran bersama SMU, mereka telah turunkan.


Dimanakah keadilan untuk Rakyat Selangor yang ingin bebas dari fahaman politik extreme kepartian?

SMU melihat lonjakan kebangkitan Islam, Melayu dan Raja-raja (IMR) yang dibawa oleh Datuk Dr Hasan Ali kini semakin mengancam masa depan politik seks bebas yang diperjuangkan pakatan selangor sekarang.

Kami menuntut agar kesemua banner rakyat yang bernilai rm1500 itu dipulangkan kepada kami sebagai penganjur bersama Roadshow tersebut.IMR penyelamat rakyat.


Norman Toha
Pengerusi
Sekretariat Mobilisasi Umat
0163952602
27 Jan 2012

3 comments:

mohd noor said...

Ini namanya takut dengan bayang2. Kalau betul kata khalid samad bahawa PAS tidak terjejas dgn pemecatan hassan ali..apa nak di takutkan. Bersikap gentlemanlah...biarkan org buat kerja, kalau betul hebat...kaunter saja apa yg mereka perkatakan. Janganlah turunkan Banner orang...ini kerja orang PENAKUT dan DAYUS. Takkanlah dgn BANNER pun nak mengelabah puyuh...apa punya bingai daa!!!.

kingnek said...

mohd noor, Khalid Samad a.k.a Salman Rushdie Malaysia memang pengecut! Ahli PAS akan meninggalkan Parti Ajaran Sesat dalam masa terdekat . . . bukan 1-2 orang, beribu orang akan keluar!

Anonymous said...

off white shoes
off white outlet
golden goose
jordan retro
kd 12
fear of god hoodie
supreme new york
goyard outlet
bape hoodie
off white hoodie outlet