Thursday, January 26, 2012




Pakatan Rakyat seharusnya mendengar nasihat dan pandangan dari pakar undang-undang cukup berkaliber Professor Kongkang Aziz Bari. Dan parti PAS jangan segan silu untuk mengikut perintah am dari parasit Anwar Ibrahim, pecat sahaja Azizan Abdul Razak dari jawatan sebagai Menteri Besar Kedah. Lebih cantik lagi, pecat terus dari parti!

Azizan Abdul Razak sudah mempunyai suara dan nada yang serupa dengan Datuk Dr Hasan Ali, ingkar terhadap semangat Pakatan Rakyat. Mengingkari semangat Pakatan Rakyat juga bererti mengingkari suruhan dan perintah wajib dari Ketua Umum Pembangkang, Anwar 'Kote Bengkok' Ibrahim.


PAS seharusnya sejak dari dahulu lagi wajib mengikut nasihat intelektual Professor Kongkang Aziz Bari, pecat Hadi Awang dari jawatan Presiden parti atau terus dibuang keahlian parti. PAS sudah tidak mempunyai sebarang opsyen atau pilihan. Hadi Awang juga sebahagian daripada parasit-parasit yang semakin membusuk dalam parti tersebut.

Dan barangsiapa sahaja yang mula melanggar prinsip dan semangat Pakatan Rakyat, PAS juga wajib mengambil tindakan pecat dari parti.

Perlu diingat, PAS sudah tidak lagi mempunyai prinsip perjuangan parti. Dari Negara Islam kepada Negara Berkebajikan, PAS sudah menjadi parti yang berprinsipkan 'caca marba' ... seasonal principle.

Lebih elok lagi ... tutup terus parti!

NOTA : 'KONGKANG' merupakan salah satu dari spesies haiwan bergerak perlahan yang terdapat di Borneo, Filipina, Bangladesh, Indonesia, India dan Thailand (tidak terdapat di Malaysia). Mereka diburu kerana mata mereka yang besar, dan didaftarkan dalam spesis terancam.

'PROFESSOR KONGKANG' merupakan satu-satunya spesis jarang terdapat dalam dunia akademik di Malaysia. Haiwan ini juga didaftarkan dalam spesis terancam. Bakal terancam selepas tamat pilihanraya umum kelak. 



4 comments:

Sudir said...

Dengar cerita kongkang ni sedap otaknya..

Anonymous said...

Betul bro... Dengar cerita otak Guan Eng geliga mcm otak bapaknya sebab makan otak kongkang. Nanti kalau dah hapus kongkang ori boleh ganti dgn kongkang bari. Kalau nak tahu lagi... masa kecil-kecil dulu bari2 ni banyak sangat, suka hurung 'anu' budak pompuan. Hehe.. lani bari2 dah pandai, dh jadi proffesore. Proffesor sialan.!

pukimaq said...

Hensem betul Aziz Bari.Teruja diriku nakkan bontotnya.Adakah sayangku akan memberikannya kepadaku?

Anonymous said...

bagi aku.. INILAH PARASIT NO WAHID DALAM PAS!..HAHAHAHA INILAH ORANG ANWAR YANG AKAN MENGEGARKAN PAS! DAN TAK DINAFIKAN SELEPAS PAS PORAK PORANDA, AZIZ BARI AKAN DICOP SBB AGEN UMNO..LOL!!!!