Wednesday, January 25, 2012


Anwar Ibrahim terlalu bijak sehingga para pemimpin dan ahli PAS secara terang-terangan diperbodohkan melalui percaturan politik bermula dari tahun 2008 lagi.

Parasit-parasit Anwar Ibrahim cukup mudah menterbalikkan ideologi dan perjuangan PAS dari sebuah parti yang memperjuangkan sebuah negara Islam kepada sebuah parti yang berlandaskan negara berkebajikan.

Kehebatan parasit ini cukup memukau minda dan intelektual PAS sehingga Hadi Awang dianggap sudah tidak lagi relevan sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia. Anwar Ibrahim dijulang, dikagumi dan diangkat setinggi langit ketujuh sebagai pemimpin yang paling layak dan berkaliber memimpin negara ... cukup hebat!

Parasit-parasit Anwar Ibrahim bijak bekerja disebalik tadbir nama parti. Nik Aziz Nik Mat dilacurkan dalam kejayaan menukarkan ketaksuban ahli PAS dari pemimpin parti tersebut kepada ketaksuban milik 'Anugerah Tuhan'.

Gerombolan pro ulama sudah lama dicantas, ditebang dan ditanam tujuh kaki dalam tanah. Suara pro ulama sudah menjadi suara minoriti bagi sebuah parti yang dahulunya gah dikuasai oleh gerombolan-gerombolan ini.

Hasan Ali sudah menjadi mangsa liwat pertama parasit-parasit peliharaan Anwar Ibrahim. Nasharudin Mat Isa, Harun Taib, Haron Din bakal menjadi mangsa seterusnya, jika tidak menjaga tutur kata dan tingkah laku yang bakal mencurigakan mata-mata parasit ini.

Hadi Awang? ... sudah lama dikuburkan tanpa batu nesan. Kekalahan berturut-turut parti ini dalam pilihanraya kecil dijadikan umpan, senjata dan modal utama membunuh karier Hadi Awang. Presiden parti sudah dilabelkan sebagai kepincangan utama kepimpinan PAS malah turut dilabelkan sebagai liabiliti utama bagi Pakatan Rakyat.

GWM menjangkakan pada pilihanraya umum akan datang, parasit-parasit Anwar Ibrahim akan dicalonkan sebagai calon-calon 'winnable candidate' PAS. Kemenangan calon-calon parasit ini akan memudahkan lagi proses membuang Hadi Awang dari tampuk dan kerusi empuk Presiden parti. Dan tidak mustahil kesemua jawatan tertinggi parti bakal dikuasai oleh parasit-parasit ternakan Anwar Ibrahim.

Hebat manusia bernama Anwar Ibrahim ... bukan ahli PAS yang mampu mencatur politik dan menguasai PAS. Parti ini sudah menjadi ladang ternakan dan peliharaan PAraSit!

 



6 comments:

Anonymous said...

dah elok sgt pun.PAS bela Parasit,DAP bela Babi dan PKR bela homoseksual..mmg pakatan yang terbaik di malaysia

Anonymous said...

Parasit tu apa dia??

sepupu sepapat pelesit ker??

dulu.. mohon dengan Allah untuk mendapatkan kemenangan..

sekarang minta dengan kapir untuk dapat sedikit kuasa dunia yg sementara ..

Anonymous said...

Well written in the article.

Anonymous said...

sebenarnya perpecahan dalam pas yang berlaku sekarang ekoran dari pemecatan dr hassan adalah kerana doa Si Wali Terompah ini semasa solat hajat perdana dulu yang berbunyi "ya allah musnahkanlah puak yang batil itu, pecah belahkan mereka dengan tentera ahzab mu", maka allah memecah belakan puak asobiyah sejati yang mempertahankan penzina dan mengangkatnya sebagai naib presiden sebagaima allah menurunkan bencana kepada tentera nabi musa lantaran perbuatan panglima perangnya itu berzina dengan pelacur dari kaum bal am (sang abib yang derhaka kerana tawaran harta dunia melului isterinya). kebatilan bertambah dengan mempertahankan kumpulan nabi lut dan berusaha untuk mengangkatnya menjadi perdana menteri. marilah kita bersama-sama menyarankan kepada nik aziz agar dia terus berdoa dan berdoa sedemian dengan kyusuk sehingga parti asobiyah sejati menjadi debu-debu dan parti keluarga rakus menjadi asap yang berkepul. desaklah dan lakukan apa sahaja kerana amal soleh orang tua itu memudahkan doanya dimakbulkan tanpa dia sedar bahawa doanya memang telah dimakbulkan. ni lah kisahnya apabila suatu ketika dahulu nwar dilabel pas menjadi ahlul neraka tup tup apabila menentang umno menjadi pengjaga pintu surga yang perlu dicium kakinya dahulu sebelum masuk surga. bijaklaksana sungguh pok nik nih.

pukimaq said...

Elok lagi dari kutu bulu kote homo tak pernah cukur.

Anonymous said...

jangan cakap pas la umno pun sama macam gampang semua bantuan depa sapu yg kaya bertambah kaya ajk wanita yg dah menopos pun sapu bersih bantuan yg ada siap nama anak menantu lagi