Wednesday, January 18, 2012





Izmir turut membayangkan dalam masa yang terdekat NFC akan mengadakan sidang media bagi menjelaskan pemesongan fakta dan dakwaan palsu yang telah menjejaskan persepsi umum terhadap syarikat berkenaan.

"Sebagai permulaan bagi penjelasan, Ketua Audit Negara tidak pernah menyebut dalam laporan audit yang dikeluarkan menggambarkan National Feedlot Corp berada dalam keadaan 'kucar kacir'. Perkataan 'kucar kacir' tidak pernah digunakan dalam laporan audit , dan orang awam boleh muat turun satu salinan laporan audit tersebut dari laman web Jabatan Audit Negara http://www.audit.gov.my / untuk mengesahkannya" kata Izmir.

“Dengan ini jelas ianya satu dakwaan palsu dan berniat jahat," katanya.

Full article, click ... TRIO LEMBU PKR BAKAL DISEMBELIH



GWM sudah boleh membayangkan langkah seterusnya yang bakal diambil oleh NFC adalah tindakan saman ke atas Saifudin Nasution, Rafizi Ramli dan Zuraidah Kamaruddin.

Pihak polis telah selesai menjalankan siasatan, hanya tinggal siasatan dan laporan dari SPRM yang bakal diumumkan kepada rakyat.

GWM cukup yakin ketiga-tiga pemimpin PKR ini sudah semakin panik dan akan melakukan 'diversion' baru bagi menutup kebobrokan isu yang ditimbulkan.



10 comments:

Anonymous said...

Jika NFC ada maruah , jika NFC ada imej ..jika NFC tahu dirinya difitnah , dicaci , dikeji oleh pembangkang , kenapa diam diri ? kenapa hanya diam dan bersuara dalam media maya ?

kenapa NFC rela dihina , dikeji dicaci dgn segala perkataan keji ??

kenapa tak saman je ? SAMANLAH ..!!

SAMAN ! SAMAN ..SAMAN !!

biar jadi pengajaran kepada manusia -manusia dalam PR yang rela dijadikan anjing oleh DAP menyalak busuk setiap detik !
biar jadi pengajaran kepada mereka yang menabur kebohongan selama ini , bahawa NFC adalah betul , bahawa NFC tdk melakukan kesalahan ..

tunggu apa lagi NFC ? SAMAN sahaja ..aku sokong 500% !

Anonymous said...

Jangan LUPA :

Islam ada ramai musuh. Apabila hendak menegakkan hukum Islam, terserlahlah mereka dimata Masyarakat. Ingat..

1. NFC diselia oleh org Islam sepenuhnya
2. NFC dibuat utk menyelamatkan Malaysia dari krisis penyakit lembu gila (sila baca http://www.negarakumalaysia.net/index.php/2011/12/30/malaysian-seek-the-truth-nfc-the-national-feedlot-centre/)
3. NFC dibuat untuk MEMBUANG was2 tentang Lembu yg disembelih (ikut hukum syara' atau tidak)
4. NFC untuk menambahkan peluang pekerjaan Bumiputra

INGAT Bumiputra & Umat Islam.. INGAT. Jangan kita dipermainkan oleh MUSUH ISLAM. Biar mereka SPIN & DIVERT ke benda lain,
TAPI.. jgn terLENA dgn kekuatan yg kita ada. Jgn terlepas benda yg kita ada.. Jgn kita diTIPU lagi... Allahuakbar !

Anonymous said...

kenapa rakyat kita ni suka dengki sesama banga. melayu pulak tu. biarlah keluarga kak jat uruskan NFC tu. duit 250 juta diuruskan mereka dengan baik. mereka berusaha membantu meningkatkan pengeluaran daging lembu di negara kita. ni kebanyakan yang bising penternak2 lembu kat malaysia. ternak baik2 macam kak jat dan keluarga buat. kalau takde duit pegi cari bank buat pinjaman x pun pinjam saudara mara. jgn nak dengki dgn keluarga kak jat. kalau bg kak jat 1 billion pinjaman mudah kerajaan pun lagi baik. harap kerajaan dapat tambah banyak lagi duit untuk kak jat dan keluarga pelahap cukup2. mintak duit banyak2 lagi kak jat jgn x mintak. rakyat terutamanya org melayu akan sokong kak jat pelahap lagi duit kerajaan.

Anonymous said...

saman je pembangkang tu. buat kecoh je x abis2. ape salahnya shahrizat sampai dituduh bukan2 oleh pembangkang. mmg patut pun gaji tinggi diterima oleh ahli keluarga shahrizat. dana NFC tu tak cukup sebenarnya. sepatutnya 1.5 billion baru cukup untuk bangunkan projek lembu bandar ni. ni bukan mcm projek lembu di kampung. ni projek lembu bandar pasal tu mahal skit. harap penternak lembu yg lain menyokong usaha datin shahrizat dan keluarga beliau.

Anonymous said...

semoga datuk seri shahrizat dan keluarga dapat menternak lembu dengan baik. buat pelaburan yang berbaloi dgn dana 250 juta tu. beli banglo banyak2 sebagai pelaburan pun bagus jugak. rakyat pasti menyokong penuh usaha datuk seri shahrizat mentekedarah duit rakyat dengan jayanya.

Anonymous said...

semoga datuk seri shahrizat dan keluarga dapat menternak lembu dengan baik. buat pelaburan yang berbaloi dgn dana 250 juta tu. beli banglo banyak2 sebagai pelaburan pun bagus jugak. rakyat pasti menyokong penuh usaha datuk seri shahrizat mentekedarah duit rakyat dengan jayanya.

Anonymous said...

Peduli la duit pinjaman tu dia beli rumah ke apa ke. Dia ada reason napa laburkan duit tu beli kondo tu. Reasonable apa dlm bisnes. Korang dpt duit pinjaman pelajaran ada korang kna tangkap sebab guna duit tu beli moto dulu?

Anonymous said...

aku sokong ko anon 7.16... macam lah kalau PKR tuh menang jadik kerajaan nanti tader yang songlap duit rakyat..

Anonymous said...

anon 7:16. dulu kau dpt duit pinjaman kau beli moto ke? patutla bebal kau ni smpai sekarang. org suruh belajar kau beli moto. bengap.

Anonymous said...

reasonable dlm business? bengap ke bangang kau ni tuhan je yg tentukan kan..... loan mudah kerajaan bagi untuk bisnes lembu. yg pegi songlap smpai beli banglo tu buat ape. tulah lain kali bernafas lagi guna lubang jubor saiful. inilah jadinya > bengap.