Monday, January 16, 2012



KUALA LUMPUR 16 Jan. - Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr. Hassan Ali mendakwa golongan parasit dalam PAS telah menguasai beberapa isu sehingga menyebabkan sebarang pendirian dan keputusan bercanggah dengan prinsip asal parti itu sendiri.

Malah beliau sehingga kini masih berasa kecewa dengan pemecatan beliau sebagai Ahli PAS hanya disebabkan teguran beliau bagi mengembalikan kekuatan dalaman parti yang bertunjangkan pegangan ddan prinsip Al Qur'an serta Sunnah.

"Golongan Parasit begitu kuat dalam PAS dan telah berjaya mengubah hala tuju Parti ini," dakwa beliau ketika Sidang Media di rumahnya di sini sebentar tadi.

Full article, click LIBERALIWAT ... TUAN BARU PAS



5 comments:

Anonymous said...

mcm sampah-sarap yg tidak berkutip d tepi longkang...

Unknown said...

PASrasit sungguh!!!

SIKAP HIPOKRIT NURUL TERSERLAH BILA KUTUK MB PAHANG... Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Pukimaq said...

Apasal ko sibuk ni?Suka hati la ada homo pun dalam PAS.Dah PAS pun sokong DS Anwar Ibrahim macam aku si homo cun ni jugak.

Nam Ron said...

Setelah dipecat daripada PAS dan menjadi orang terbuang setaraf Zul Lembu Kulim dan berahim Ali, hassan ali mula belajar dari motherfucker Papagomo cara nak buat kerja2 fitnah!..hasilnya Hasan Ali kini menjadi orang paling 'Bangsat' di antara org2 bangsat yang lain!...org cina cakap 'Lu manyak mangsat' itulah title yang ada pada hasan ali sekarang!..Apabila dipecat dari PAS, beliau menuding jari ke atas DS Anwaryang menyebabkan beliau dipecat!. Kemudiannya menyebut terdapat `parasit-parasit' di dalam PAS yang menyebabkan beliau dipecat. Ertinya, sudah tentu bukan DS Anwar sebagai `parasit' tersebut kerana DS Anwar bukan berada di dalam PAS. Tetapi mengapa si bangsat ini menuduh DS Anwar menyebabkan beliau dipecat? Ini bermakna, Dr Hassan Ali ini mempunyai hati yang busuk dan dendam kesumat yang tak kesudahan!.... tidak hairanlah orang seperti ini dicampakkan oleh PAS dan selayaknya menjadi tukang pikul tong taik lambang Umno!!....Sibangsat ini telah memilih jalan akhir kehidupan beliau iaitu dengan meninggalkan Jemaah Islam untuk bersama sama golongan-golongan munafik yang menjadikan fitnah sebagai cara hidup.....

Anonymous said...

Betul ke ada dakwaan yang agen UMNO dalam PAS tu adalah pendesak tegar pro- UG dulu .... dan mungkinkah mereka inilah "parasit" sebenar PAS?