Thursday, November 17, 2011










Syabas GWM ucapkan pada sahabat PAPA GOMO di atas pembongkaran isu dakwat kekal sebagai mainan politik pakatan haram pada pilihanraya umum kelak.

Tak sis-sia berjaga sampai jam 4.30 pagi tadi ye tak! hahaha ...



GWM pernah menyentuh pembohongan isu dakwat kekal ini pada 3 artikel yang lalu bulan Julai 2011.

Klik di bawah ...

Tuan Haji Anwar KENCING KELUAR DAKWAT KEKAL

Haji Mat Sabu KENCING KELUAR DAKWAT KEKAL

Ambiga TERKINCIT KELUAR DAKWAT KEKAL



Beberapa fakta dan data dibawah menjelaskan lagi pembohongan pembangkang terhadap penggunaan dakwat kekal dalam pilihanraya umum ke-13 nanti. Perangkap terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) semakin mengena.


Pilihanraya Presiden Afghanistan tahun 2004 dan 2009
Bukti paling nyata bagaimana penggunaan dakwat kekal begitu mudah dimanipulasi sewaktu pilihanraya dijalankan.


















Rakaman video dibawah ini jelas menunjukkan turut menyokong bukti dakwat kekal mudah dimanipulasi untuk kepentingan pihak tertentu. Mengapa BERSHIT2.0 dan pakatan pembangkang masih berdegil dengan cadangan yang tidak bernas ini?









Penggunaan dakwat kekal sememangnya tidak pernah relevan dalam sistem pilihanraya di Malaysia. Rakyat perlu mencelikkan mata dan minda dari dibutakan, ditipu serta tunduk kepada kemahuan pembangkang? Sebarkan rekayasa pembangkang ini kepada rakyat ...

BERSHIT 2.0 ... amazingly full of shit!




7 comments:

tauke ikan said...

salam perjuangan tuan gwm

mohon linkkan blog saya disini

http://tauke-ikan.blogspot.com/

juga minta tuan bersihkan blog sebab blog tuan kena hack dengan pakatan haram. ada malware.

terima kasih

Anonymous said...

Puak Pakatan Haram Jadah ni nak sangat dakwat kekal supaya senang mereka manipulasikan. Mereka ini sedar bahwa orang-orang tua tak sokong mereka, tak mustahil puak Pakatan Haram Jadah ini masuk kampung pergi bohong orang sebelum PRU untuk celup jari, kesannya ramai tak boleh mengundi, inilah salah satu tektik penipuan yang boleh dibuat oleh Pakatan Haram Jadah ni, puak ni bukan boleh percaya, kaki pembohong, penipu dan pemutar belit, dasar Parti Anjing Suruhan (PAS), dasar Perosak Keamanan Rakyat (PKR), Dasar Anasir Perosak (DAP), puak Pakatan Haram Jadah ni sanggup buat apa saja untuk menang pilihanraya, kononnya BERSIH 2.0, tapi macam babi punya perangai, melalak tengah jalan macam orang gila menyusahkan orang.

Anonymous said...

Patutlah line lembab bila buka blog GWM, ada puak Pakatan Haram Jadah yang dengki sampai sanggup sebarkan malware dalam blog ini, tarbiah jenis babi apa puak haram jadah tak tahulah, tok guru pun kaki pembohong, anak murid macam lahanat. PAS PIS PUS, jahanam PAS musibat lahanat.

Gelombang Wangsa Maju said...

BIASALAH TU ANON 3.31PM, KALAU BOLEH NAK TEUS HACK BLOG GUA, HAHAHA ...

Anonymous said...

Kasian kempulan bangang lagi sasau ni,hoi umgok otak lembu kat ijat,tu lah hari2 keja lain takda menjilat jekamu pecaya kat cina doll @papa gomo kan dia terkenal bapak kepada kemukaran dalam umgok kasian2 agak2nya dia dah pekena air buih tak.

Nam Ron said...

Eh masa bila pulak gomo dah jadi saintis...setau gua lu blogger lucah!...kahkahkah..tapi lu tak layak jadi saintis sbb lu punya IQ atas sikit saja drpd lembu kak izat!!..muakahkahkah!!..tapi apa nak buat. dah cari makan, kalau tak buat tak masyukkkk!!..prinsip hidup lu kena ingat gomo...pertama duit, kedua burit!!..kahkahkah

Anonymous said...

Nam Ron, engkau patut tengok chef gila dan bangan Fuziah Salleh @ Chef Wani yang macam orang gila buat kerja, entah apa-apalah sampai begitu rupa nak fitnah UMNO dan Barisan Nasional, lihat ni: http://pengundibaharu.blogspot.com/2011/11/fauziah-lynas-layak-masuk-wad-sakit.html#comment-form

Chef gila bangang macam lahanat musibat, lagi lawak tengok resepi istimewa chef gila, ayam kampung patah leher, jamulah tok guru makan bangkai.