Monday, November 14, 2011


GWM mengucapkan sekalung tahniah kepada PAShit kerana berjaya melaksanakan objektif asas Negara Berkebajikan dengan menjual Madarasah Salihin Kanchut, Alor Setar, Kedah dengan harga 1.4 juta, untuk membina sebuah pasaraya.

Full article ... click PAShit PARTI NEGARA BERKEBAJIKAN!



Paparan dibawah adalah tanda sokongan tidak berbelah bagi rakyat kepada kerajaan PAShit Kedah dalam menjayakan agenda Negara Berkebajikan peringkat nasional.






Cukup jelas kemarahan yang terpampang pada banner bakal meningkatkan imej PAShit sebagai parti Daulah Islamiah!



Pelik ... mengapa Harakahdaily tidak membuat liputan media di atas kejayaan kerajaan PAShit Kedah? Hahaha ...



53 comments:

Anonymous said...

apa peliknya, dah kena tang hidung depa, tulah makna matlamat menghalalkan cara, kena puak gang salah, kena puak aku semua betul, tak ada yg tak betul kecuali betul.........

Anonymous said...

Ini semua untuk pembangunan, ini semua salah Barisan Nasional dan UMNO, semuanya sebab Barisan Nasional dan UMNO. Semua pendemontrasi itu adalah pendemontrasi upahan UMNO dan Barisan Nasional, tuduhan biasa yang akan dilemparkan oleh puak-puak asobiyah PAS ini.

Biasalah, sudah tak reti mentadbir, semuanya nak salahkan orang itulah kerja PAS.

PAS penipu, PAS perosak, PAS pemutar belit, PAS PIS PUS, pergi mampus.

Encik Mohamad said...

Negara Kebajikanlah katakan, semuanya dibuat untuk kebajikan, kebajikan penduduk dan anak-anak kecil untuk mendapatkan pendidikan di madrasah itu peduli apa, yang penting dapat duit premium jual madrasah. Masa isu Kampung Buah Pala bukan main galak PAS menuduh itu dan ini kepada Barisan Nasional, sekarang lihat PAS lebih teruk dari itu, sanggup jual madrasah untuk kepentingan duniawi, kononnya mengejar akhirat itu lebih penting, tapi sekarang madrasah pun dijual oleh PAS demi kepentingan dunia, apa cerita? Azizan apa sudah jadi sekarang ini? Duit dah habiskah hingga sanggup jual madrasah? PAS cakap tak serupa bikin, tapi cakap serupa bikini sajalah.

Gelombang Wangsa Maju said...

HAHAHA ... SARCASTIC ANON 6.25PM

Anonymous said...

Biasalah GWM, puak PAS ini akan tuduh semuanya kepada Barisan Nasional dan UMNO, sebab pada pandangan asobiyah PAS semua yang PAS dan Pakatan Rakyat adalah mulia dan baik belaka, orang lain semua jahat dan keji semuanya. Pemikiran begini serupa dengan pemikiran Yahudi Zionist yang berkiblatkan kitab Talmud, dalam PAS dan Pakatan Rakyat juga mereka ikut kitab Buku Jingga, maki hamun, caci mencaci, hasut menghasut, demontrasi liar dan buat isu-isu untuk rosakkan masyarakat, inilah kerja PAS dan Pakatan Rakyat, rosak lagi merosakkan.

Anonymous said...

sekARANG BERU PAS NAK SEDAR...SUDAH LAMA PERKARA TERSEBUT BERLAKU DI SEMBUNYIKAN PAS....

Anonymous said...

PAS dah teruk dh madrasah pun jual..nti kalu dpt pegang kerajaan pusat..abis semua masjid kat malaysia dijual.kononnya nk jadikan kerajaan bekebajikan.....pas pis pus..

Anonymous said...

Balak depa sapu habis,bini orang pun depa sapu juga.La ni surau pun depa nak sapu juga.Memang babi sungguh puak-puak ni.

Anonymous said...

Setelah agama dilacurkan, kalimah Allah digadaikan kini madrasah pula dijual untuk bina shopping complex. Agaknya selepas ini apa pula PAS akan jual? Mungkin akan jual masjid untuk beri laluan kepada puak kristian buat gereja supaya lebih ramai umat Islam dimurtadkan. Memang benarlah PAS selama ini mengamalkan politik 'matlamat menghalalkan cara' atau apa yang dipanggil (oleh YB Zulkifli Nordin)mengamalkan PoLuT @ Politik Luar Tabi'e bersama-sama dengan kaum PaLuT @ Pakatan Luar Tabi'e. Maka bertakbirlah puak-puak mereka terhadap tok janggoat-tok janggoat yang memimpin hamPAShit diterajui oleh situa totok bergelar Bullshitul hamPAS N.Ajis.

PUTRA MERDEKA said...

gua cilok bro..tq

Gelombang Wangsa Maju said...

SUKATILULAH PUTRA MERDEKA ... HAHAHA ...

musangka said...

Aku SOKONG sgt2 surau manuskrip lama ni di robohkan....!

Tulong bagitau kariah mana yg komplen?

Hanya dua waktu yg ada jemaah, Zuhur & Asar! Itupun oleh staff Takaful yg berhampiran. Maghrib, Isyak & Subuh....elek poocik!!!

Klu tak betui perubahan ni, kenapa majlis fatwa & majlis ugama luluskan? Majlis ugama sebagai trustee dah pun terima pampasan RM1.48 juta!

Komplek Aman Sentral ni dilengkapi surau moden 400 jemaah.

Apa yg UMNU bising2...!!!

musangka said...

GWM 1110,

Kok ya pun nak melalak.....,

Guna la loudspeaker yg branded sikit...!

Kuah kuah kuah....!!!

Hangbuah said...

Dulupun Kerajaan UMNO pernah robohkan masjid kat simpang tiga gombak kalau tak salah, maka hebohlah puak puak tu sebar cerita. Kalu tak caya pergilah situ memang dah takde dah masjid lama tu dah kena roboh yang ada cuma masjid baru yang lebih besar dan lebih cantik je.

musangka said...

Dulu, pd satu ketika aku pernah dua kali singgah solat kat surau lama tu.....!

Toleh kanan, toleh kiri....aku sorang je!

Heran plak?

Dlm gambor protes tu...nampak macam ramai..!

musangka said...

Surau baru yg akan dibina tingkat bawah Aman Sentral ni, bagi aku lebih bermenfaat kpd jemaah dpd segi keselesaan & kesesuaian serta kemudahan.

Jika perhati pd plan pemaju, bila kita masuk saja kawasan depan komplek....surau itulah yg lebih jelas kelihatan & mudah dikunjungi..!

musangka said...

Sebagai tambahan......!

Majlis ugama islam telahpun berjanji akan membina satu lagi surau baru di kawasan bersesuaian berhampiran dgn menggunakan duit pampasan sebanyak RM1.48 juta tersebut!

Nak melalak pun, bior le bertempat yeop...!!!

Anonymous said...

GWM, melalak sakan Musangka membela PAS dalam isu ini, biasalah asobiyah tahap Arab Jahiliah, memang beginilah.

Musangka, surau dan masjid yang pernah dirobohkan oleh Barisan Nasional pun digantikan semula dengan yang lebih baik, cuma puak PAS saja yang bangang tak tahu mengenang budi, melalak macam 'anjing' menuduh yang bukan-bukan.

Berkenaan surau ganti itu, kita nantikanlah, jangan nanti tapak surau ganti pun jadi shopping complex juga sudahlah. Musangka, kamu cakap ini saya anggap benarlah, sebabnya saya tak tahu pula ada nak buat surau baru, tak apa kita tunggu, kalau tak ada, maka kamu ini manusia munafik dan asobiyah, sanggup menipu untuk kepentingan puak sendiri.

Lagi satu Musangka, nak tanyalah juga, itu tempat madrasah macam mana pula? Perlu faham bila madrasah tentu ada budak-budak belajar, ada disediakan jugakah?

Saya menantikan perkara ini, jangan sibuk menipu dengan berperangai munafik yang berfahaman asobiyah yang sanggup berbohong dan menyembunyikan kebenaran demi kepentingan puak tetapi merosakkan kemaslahatan ummah sudahlah.

Encik Mohamad said...

Musangka, betulkah tak ada orang solat di situ masa kamu sembahyang di sana? Jangan tuduh sembarangan, kalau waktu zohor kamu sembahyang jam 3:00 petang, asar jam 6:00 petang, macam mana nak ada orang, orang dah lama selesai solat, jangan nak buat cerita, jangan nama saja parti Islam, tapi buat fitnah, sudahlah merobohkan surau dan madrasah, tukang buat fitnah lagi, teruk benar kalau begitu.

Lagi satu kamu kata tak ada orang sembahyang di situ kecuali kamu, macam mana pula dengan staf takaful, itu siapa pula mereka? Bukan orangkah mereka itu? Nampak benar kamu nak menipu Musangka, macam tok guru dan ulamak kamu jugalah, kaki penipu, kata pernah solat dua kali dan hanya waktu zohor dan asar ada orang staf dari takaful, sedangkan posting sebelum ini Musangka kata dia kata tak pernah ada orang solat di surau itu, mana satu yang betul Musangka? Ini apa ini, teruk sangat nak menipu hingga hal solat pun nak menipu macam seorang 'Tuan Haji' yang kononnya dua kali ke Mekah buat Haji itu sedangkan ada di Jakarta, macam mana ini?

GWM, seorang lagi puak Pakatan Rakyat ini kantoi nak menipu, benarlah pihak Pakatan Rakyat ini memang asobiyah sangat, sanggup menipu isu solat, sekejap pernah solat dua kali di situ tapi tak ada orang, tapi dalam solat zohor dan asar ada orang pula, macam mana cerita? Lepas itu boleh pula cerita pasal solat Maghrib dan Isya' pula, kata pernah dua kali saja solat di situ, apahal boleh jadi empat kali pula? Nampak benar si Musangka ini nak menipu. Itulah, nak menipu orang akhirnya kebenaran terbukti dengan diri sendiri juga.

Musangka, soalan saya bila nak jawab? Sudah lama tunggu, ada beranikah? Baculkah? Telor kena kasi dengan Nik Azizkah sampai tak berani jawab soalan saya? Berani kerana benar, takut kerana asobiyah seperti Musangka.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Encik Mohamad said...

Musangka lihat waktu subuh, maghrib dan isya' gelap dia takut hantu, nak sembahyang di surau pun boleh fikir macam itukah? Itu sebab kot dia sembahyang dua kali saja, kali pertama dia tak sembahyang di situ, melawat saja, lepas habis orang sembahyang baru dia sembahyang, sebab boleh buat modal menipu untuk kepentingan politiklah katakan.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

musangka said...

709,
'itu tempat madrasah macam mana pula?'

Ada baik hg tanya org Kedah, apa beza surau dgn madrasah???

Kat situ, setahu aku takde macam yg hg kata tuu..!

musangka said...

M 721,

Masa aku singgah solst memang takde sesiapa.

Mengenai budak Takaful tu...aku dpt info dari kawan aku! Begitu jugak mengenai maghrib, isyak & subuh....depa tunjuk gambaq yg tunjuk waktu2 ni memang takde org!

En Mohamad! Sesuatu yg baik serta lebih bersesuaian & berkemudahan adalah pilihan kita..!

musangka said...

Isu2 macam ni biasanya UMNU memang suka......!

TUDUH dulu...BUKTI carik kemudian !

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

orang kedah nak jawab ni...isunya mudah ja...kalau xdak demo, xdak suara2 sumbang UMNO dalam isu ni PAS dah buat kelam dah...sebab dah tgok org berdemo baru kalot nak bayar tu bayar ni...ada surau boleh isi 400 org kat tingkat bawah...UMNO bukan nak protes projek tu...tp nak bagi depa tunaikan janji ja...xpayah susah la...isu madrasah ni kecik ja...PAS kedah dah halau pensyarah tahfiz insaniah...awat tak jawab isu tu..

musangka said...

1217,

Dlm kes KUIN & Sek Insan Bestari serta bangunan tahfis ni....juga berkenaan tindakan yg diambil kerajaan Kedah.....

Aku kurang setuju! Aku kira MB agak keterlaluan atau terima nasihat yg tak sihat..!!!

Anonymous said...

Jangan buat lawaklah Musangka, madrasah tempat budak-budak belajar, walaupun tempat itu di surau atau di masjid. Kamu yang tak reti bahasa gamaknya.

Anonymous said...

Musangka, masalahnya kamu cakap kamu hanya dua kali pernah solat di situ dan tak pernah ada orang solat di situ, tapi lepas itu kamu komen hanya masa Zohor dan Asar saja ada orang solat, itu dua kali solatlah. Nak kelentong apa lagi, lepas itu yang kamu melalut dengan isyak, subuh dan maghrib itu apahal pula, kata dua kali solat saja, lepas itu jadi lima kali solat pula, itulah puak Pakatan Rakyat memang kaki penipu, menutup pembohongan dengan pembohongan yang lain.

Lihat komen ini:

musangka said...

Aku SOKONG sgt2 surau manuskrip lama ni di robohkan....!

Tulong bagitau kariah mana yg komplen?

Hanya dua waktu yg ada jemaah, Zuhur & Asar! Itupun oleh staff Takaful yg berhampiran. Maghrib, Isyak & Subuh....elek poocik!!!

Klu tak betui perubahan ni, kenapa majlis fatwa & majlis ugama luluskan? Majlis ugama sebagai trustee dah pun terima pampasan RM1.48 juta!

Komplek Aman Sentral ni dilengkapi surau moden 400 jemaah.

Apa yg UMNU bising2...!!!

November 15, 2011 11:17 AM

Lepas itu komen kedua:

musangka said...

Dulu, pd satu ketika aku pernah dua kali singgah solat kat surau lama tu.....!

Toleh kanan, toleh kiri....aku sorang je!

Heran plak?

Dlm gambor protes tu...nampak macam ramai..!

Kesimpulannya, nampak, mula-mula kata dia hanya solat zohor dan asar saja ada orang lain solat, solat maghrib, isyak dan subuh tak ada orang, tapi dalam komen kedua dia kata dia pernah dua kali solat dan tak ada orang solat di surau itu kecuali dia. Nampak sangat nak membohong si Musangka ini.

Anonymous said...

PAS adalah 'anjing suruhan' DAP dalam Pakatan Rakyat, segala yang dikehendaki oleh DAP akan dibuat oleh PAS, tapi kalau PAS nak buat sesuatu kena tanya DAP dulu, itulah buktinya PAS adalah 'anjing suruhan' DAP.

Anonymous said...

Musangka, soalan saya bila nak jawab? Pengecutkah? Kononnya parti Islam, tapi PAS adalah 'anjing suruhan' DAP sajalah, sebab itu tak berani jawab soalan saya.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Anonymous said...

{ musangka } at: November 15, 2011 10:34 PM said...

M 721,

Masa aku singgah solst memang takde sesiapa.

Mengenai budak Takaful tu...aku dpt info dari kawan aku! Begitu jugak mengenai maghrib, isyak & subuh....depa tunjuk gambaq yg tunjuk waktu2 ni memang takde org!

En Mohamad! Sesuatu yg baik serta lebih bersesuaian & berkemudahan adalah pilihan kita..!


Musangka, kawan kamu tak pergi sembahyang di situkah? Setakat pergi surau untuk ambil gambar apahal pula? Dalam komen kamu sebelum ini tak kata pun kawan kamu beri gambar surau kosong. Inilah puak-puak PAS lepas dah bohong kemudian terbongkar, buat pembohongan baru pula untuk tutup pembohongna lama, kaki pembohong sajalah puak Pakatan Rakyat ini, serban dan jubah ke sana ke mari, tapi kaki pembohong. PAS = Parti Anjing Suruhan (kepada DAP). Lagi satu Musangka, soalan saya bila nak jawab? Tak berani jawab sebab takut kebenarankah? Berani kerana benar, takut kerana salah dan perangai asobiyah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Anonymous said...

Musangka, kamu solat waktu apa yang tak ada orang itu? Mula-mula kata solat dua kali saja, dan tak ada orang solat di sana kecuali kamu. Lepas itu, kamu kata tak ada orang yang solat di surau itu kecuali waktu zohor dan asar, iaitu kakitangan takaful, tak cukup dengan itu lagi sekarang kawan pula beri gambar, kononnya tak ada orang sembahyang di surau itu, lepas ini entah apa lagi pembohongan Musangka untuk bela puak asobiyah dia dalam PAS. PAS PIS PUS, pergi mampus, PAS pecacai DAP, dasar 'anjing suruhan' DAP. Bila puak PAS buat macam jahanam, tuduh UMNO, itulah sikap Pakatan Rakyat macam bangsat. Serban dan jubh sana sini, tapi tak gunalah, sibuk membohong apa guna? PAS = Parti Asobiyah Se-Malaysia.

Anonymous said...

"{ musangka } at: November 15, 2011 10:36 PM said...

Isu2 macam ni biasanya UMNU memang suka......!

TUDUH dulu...BUKTI carik kemudian !

mmuuaahhahahaha...!!!"


Ini bukan gaya dan sikap UMNO, tapi memangnya budaya dan tabiat PAS. Lihat saja isu tuduhan oleh Pakatan Rakyat terhadap Dr. Rais Yatim yang dituduh sebagai perogol, tak ada bukti 4 saksi beriman, cctv pun tak ada, video pun tak ada, DNA pun tak ada, tapi boleh pula Mahfuz dan kuncu-kuncunya yang terdiri dari pimpinan PAS dan PKR serta DAP juga media-media Pakatan Rakyat tuduh sesuka hati mereka. Bukti apa tak ada, tuduh dulu, lepas itu buat pembohongan untuk kelirukan rakyat, inilah amalan PAS pengamal asobiyah tulen tingalan Arab Jahiliah.

Berlambak-lambak lagi perangai PAS dan Pakatan Rakyat yang suka tuduh dulu sebelum beri bukti, malahan tak ada bukti pun nak bagi sebab tuduhan palsu, misalnya isu tuduhan PM ada skandal dengan altantuya, tuduhan terhadap Kedai 1Malaysia, tuduhan terhadap Menu Rakyat 1Malaysia, tuduhan terhadap pimpinan Barisan Nasional yang lain, mana ada bukti, puak PAS, PKR dan DAP sibuk tuduh saja untuk buat isu supaya dapat memburukkan nama baik Barisan Nasional, lepas gagal buktikan tuduhan palsu mereka itu, buat pula isu lain untuk tutup kegagalan itu, sudah terang lagi bersuluh PAS, PKR, dan DAP memang tidak boleh dipercayai, penipu dan pemutar belit.

Macam Musangka jugalah, mula-mula dia tulis tak ada orang sembahyang langsung di surau di jalan Kanchut itu, kecuali waktu zohor dan asar. Kemudian dia kata hanya dua kali saja dia sembahyang di sana, lepas itu kawan dia pula beri gambar tunjuk surau kosong tak ada jemaah, entah mana satu yang betul entahlah, inilah sikap asobiyah amalan PAS, buatlah apa saja untuk kepentingan puak sendiri, kebenaran boleh lempar dalam lubang tandas. PAS, PIS, PUS, pergi mampus, PAS Penipu, parti asobiyah, Pakatan Rakyat pula pakat-pakat membohong, jadi perosak.

musangka said...

315,

Bila masa yg aku amik gambor! Baca betui2...

Aku dpt gambor & maklumat dari kawan2 aku di majlis ugama! Depa yg sahkan cerita ni..!

Memang time aku solat...takde org lain...! Kebiasaannya budak2 takaful je yg guna surau tu waktu zuhur & maghrib! Serta maybe musafir macam aku tadi..!

Kariah tempatan...setahu aku, takde!!!

musangka said...

pembetulan 655,
'Kebiasaannya budak2 takaful je yg guna surau tu waktu zuhur & maghrib!'

Sepatutnya dibaca...Kebiasaannya budak2 takaful je yg guna surau waktu zuhur & asar!

Anonymous said...

"musangka said...

315,

Bila masa yg aku amik gambor! Baca betui2...

Aku dpt gambor & maklumat dari kawan2 aku di majlis ugama! Depa yg sahkan cerita ni..!

Memang time aku solat...takde org lain...! Kebiasaannya budak2 takaful je yg guna surau tu waktu zuhur & maghrib! Serta maybe musafir macam aku tadi..!

Kariah tempatan...setahu aku, takde!!!

November 16, 2011 6:55 PM"

Jawapannya:

Bila masa pula saya tuduh kamu ambil gambar, yang saya terangkan adalah dulu kamu mula-mula kata tak ada orang solat di surau itu kecuali pada waktu zohor dan asar, itu pun oleh kakitangan takaful, kemudian kamu kata pula kamu hanya pernah solat di situ dua kali saja, kemudian kamu bagi tahu pula kononnya kawan kamu tangkap gambar dan beri pada kamu surau kosong masa Maghrib, Isya' dan Subuh pula. Menjadi persoalannya kini, kami berbelit-belit nak menipu orang sedangkan kamu sendiri akhirnya tersilap langkah mendedahkan kepalsuan yang kamu buat sendiri itu. Tentang kawan kamu yang tangkap gambar itu, kononnya orang tempatan juga, apahal dia pun tak sembahyang di situkah? Buat apa pergi surau semata-mata untuk tangkap gambar saja, orang pergi surau untuk solat dan buat amal ibadat, perlu ingat surau itu bukannya tempat fotografi untuk tangkap gambar untuk buat fitnah.

Menjadi persoalan juga kamu solat waktu apa di surau berkenaan yang kamu kata tak ada orang di sana? Kalau solat jam 3 petang atau 6 petang mana ada orang di surau lagi, orang dah siap sembahyang dah, malahan lepas asar mana ada solat sunat pula, perlulah faham. Penduduk di sana bukannya macam Azmil Mustapha, penceramah PAS yang dari pagi hingga ke malam di surau, baca kitab siang dan malam sampai tak peduli kewajipan cari nafkah, lihat di sini: http://mediawangsamaju.blogspot.com/2011/08/top-news-azmil-mustapha-mengaku-beliau.html.

Sudah terang lagi bersuluh, Musangka sudah terperangkap dalam penipuan yang cuba dia nak fitnah UMNO, terang lagi bersuluh kerana perangai asobiyah, sanggup dia buat apa saja untuk bela puak dia sendiri (PAS) walaupun menipu. Lepas ini kalau gagal lagi nak menipu orang ramai dan penipuan dia makin terdedah, Musangka akan larikan diri dari blog ini berhari-hari lamanya, kemudian dia ingat orang dah lupa dia masuk balik dan buat isu baru, sama sebijik macam tok guru dan ulamak politik PAS, sesuka hati buat itu dan ini demi kepentingan politik, kononnya perjuangan Islam, tapi peralatkan Islam demi politik, sungguh memalukan, harap serban sebesar bakul dan jubah putih melepak, tapi penipu, perosak masyarakat, tak takut dosa pahalakah atau sudah kelabu mata dengan daki dunia hingga tok guru dan ulamak pun boleh terpelecok dari jalan yang benar? Musangka, saya masih ingat akan cabaran saya berkenaan soalan yang saya ajukan pada kamu, sila jawablah kalau berani.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Dulu zohor dan asar sekarang zohor dan maghrib pula, apahal dah tak sembahyang asarkah? Kalau kakitangan takaful sembahyang maghrib di situ, maka mereka itu kariah di situlah, rumah tangga mereka di situlah, nak menipu lagi kata tak ada kariah solat di situ, ada kamu pergi tanyakah setiap orang yang sembahyang di situ kakitangan takaful? Makin terdedah penipuan Musangka, lepas ini dia akan lintang pukang lari dari blog ini berhari-hari untuk elakkan diri. Itulah asobiyah sampai sanggup menipu. Memalukan sajalah. Musangka, inikah ajaran tok guru dan ulamak politik PAS, menipu demi sikap asobiyah? Itulah kata pepatah guru kencing berdiri anak murid kencing berlari, tok guru dan ulamak pun kepala 'ting tong' anak murid pula sudah jadi kepala 'hi hi'. Tunggulah lagi penipuan terbaru dari Musangka dan dia pasti akan menggelabah berdasarkan pendedahan demi pendedahan berkenaan penipuannya ini. Berani kerana benar, takut kerana asobiyah macam Musangka.

Anonymous said...

Musangka dah terbelit-belit pula sekarang ini ada pembetulan pula, zohor dan asar balik, lepas ini tak tahul zohor dan apa pula.

Musangka, nak menipu pun agak-agaklah, jangan jadi tukang fitnah pula, sanggup tuduh orang kariah tempatan tak solat di situ, melampau benar. Kalau tak ada orang solat di situ, sudah tentu sudah buruk dan nak roboh tempat itu, tapi lihat tempat itu masih baik dan nampak seperti selalu digunkan, apahal pula nak tuduh yang bukan-bukan? Kawan kamu itu yang pergi ke surau semata-mata nak tangkap gambar itu, kariah mana pula, sekadar ke surau nak tangkap gambar untuk buat fitnah, apa ingat surau tempat fotografikah? Malahan betulkah dia ambil gambar masa betul-betul awal waktu, entah-entah macam saya tulis sebelum ini, jam 3 petang dan 6 petang malahan mungkin jam 11 malam dia tangkap gambar. Lagi teruknya sanggup pula pergi surau semata-mata nak tangkap gambar, tapi sembahyang tak juga, apa cerita, ini Islam Mazhab Pakatan Rakyatkah, pergi ke surau semata-mata nak tangkap gambar? Entah ajaran manalah yang mereka kutip ini.

Anonymous said...

Musangka masa kita balas balik komen menipu dia ini, dia akan larikan diri, dia takut hadapi kebenaran kerana betapa tebalnya sikap asobiyah dia yang sanggup menipu demi puak sendiri, dosa pahala lempar ke tepilah, tak peduli itu semua, asobiyah lagi penting bagi Musangka ini.

Musangka, sudahlah tak berani jawab soalan saya sebelum ini, tak berani berdebat pula, kalau tulis masa orang tak ada lebih baik tak payah, penakut benarlah puak Pakatan Rakyat ini, macam pimpinan mereka jugalah, macam-macam menipunya. Macam Mat Sabu dalam pendengaran awam isu perhimpunan haram BERSIH, dulu kata kena langgar dengan Land Rover, sekarang kereta waja pula langgar dia, teruk benar Timbalan Presiden PAS, Land Rover dengan Proton Waja pun tak kenal, yang lagi lawak itu, kononnya cedera parah di kaki sampai kena bedah hingga naik kerusi roda, tapi yang lawaknya tak sampai tiga hari boleh pula ke hulu ke hilir ceramah menipu pung pang, pung pang sana sini menipu orang ramai.

Mana lagi tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, bagaimana pemimpin begitulah pengikutnya, sebijik macam Musangka, penipu dan tukang putar belit, hanya ada solat zohor dan asar saja oleh kakitangan takaful, waktu lain kononnya tak ada orang solat di situ, sampai semua kariah di situ tak solat di surau berkenaan, lepas itu kata hanya dua kali saja solat di situ, bila kita tanya balik, tiba-tiba dia kata kawan dia bagi gambar pula, kononnya kawan dia orang tempatan, nampaknya dengan kawan dia tak solat di surau itu, pergi surau untuk tangkap gambar sajalah, bukannya nak solat, tangkap gambar, untuk putar belit, lepas itu blah, solat pun entah ke mana.

musangka said...

Benda2 ni toksah bagi keliru sgt...!

Aku sedikit sebanyak ada jugak le tempias dgn projek Aman Sentral ni...sikit je!

Sebab tu ada le aku tau sikit2!!!

Anonymous said...

Keliru kepala otak kaulah Musangka, bila dah jadi shopping complex nak azan pun nanti kena komplen, terus tak ada azan di surau itu, kononnya azan bising, Cina DAPig nak meniaga susah, Musangka ini bengong mana tahu fikir, sebiji macam tok guru dia guna kepala lutut untuk fikir.

Anonymous said...

musangka dgn ostad azizan laknatullah ni aku takut dua2 ekor ni tergulin muntah darah kot..

jgn angkuh sgt dlm berpolitik

jahat2 UMNO xpernh brani kacau Madrasah ni.. siap bg peruntunkan bina dr asalnya kayu ke binaan konkrit lg adalah!!

Azizan..hang jangan berlagak sgt... Tuhan bg 'nyawa' kat hang utk kali kedua dah tu... hang tu bayak penyakit... ingt2 sama...

jd MB yg berjiwa Islam.. dulu hang hentam RTM kata tk buat kerja cara Islam.. dn muka mcm jin hang marah2

la Tuhan balas balik..hang yg jd PELINGKUP besaq Agama..MUNAFIQ!!

Anonymous said...

musang..hang xrasa berdosa ka makan duit dr projek haram mcm ni?

hang tak takut ka rezeki yg hang dpt dr kerja meruntuhkan Madrasah ini akan bg BALA kt diri hang dn anak cucu hang nnti?

jgnlah TAMAK HALOBA dgn dunia!

nilah akibat melabel UMNO sakan..pdhal org UMNO jht2 pn ada batas.. tp org PAS jahat sama taraf dgn syaitan!!

Anonymous said...

Hahaha..musang berbulu ayam...klu dah musang tur musanglar jugak...die x leh jadi ayam..gitular ..klu dh jadi tukang jilat tur ...sampai mati pun die ttp akan jilat....walau sebusuk manapun.....musang kan bodooohhh...

penyokong kebenaran said...

assalam semua,

paling tidak pun, pemimpin pilihan saya, keluarga dia tutup aurat. satu benda yang basic yang wajib. aku ikut pemimpin yang aku rasa boleh bimbing rakyat dunia dan akhirat. pemimpin pilihan anda bagaimana ya?

wassalam...

Anonymous said...

Musangka ada habuan jugak dalam projek ini, patutlah dia bela sakan, kononnya tak ada orang solat di surau tu kononnya, kawan bagi gambar dan macam-macam dia dok bohong, akhirnya terdedah sendiri dari dia juga, sedangkan dia sokong sebab dapat habuan dunia, perjuangan Islam konon, pergi jahanamlah, peralatkan Islam sajalah puak-puak ini. PAS PIS PUS, pergi mampus, PAS anjing suruhan DAP.

Anonymous said...

Keluarga tutup aurat konon, yang ada ahli keluarga ADUN PAS jadi penyamun sampai kena tangkap dengan polis apa cerita? Itulah PAS ini bengong, berlagak alim dan warak, tapi zalim dan haprak.

Anonymous said...

Lagi satu ada juga pimpinan PAS 'sodok' bini orang, bukan tak ada bukti, kena tangkap dalam hotel dan gerabak keretapi, itu alim jadah apa pula, perangai macam bangsat puak PAS ni.

Anonymous said...

Musangka perosak, sama macam PAS perosak. Sikap macam Israel zionist, merobohkan surau untuk shopping complex, konnnya ada surau moden dalam shopping complex tu, tapi lepas ini tak boleh azan guna pembesar suara, DAP tak suka, PAS sebagai anjing suruhan DAP akan terkedek-kedek membela DAP dan menuduh UMNO dengan tuduhan macam-macam, dasar PAS jahanam, bangsat perosak masyarakat.

Anonymous said...

Ostat zalim peroboh madrasah, tok guru serban sebesar bakul perangai asobiyah tak larang pula, malah bela semahu-mahunya. Dasar PAS jahanam, berlagak kononnya pembela Islam, tapi peralat Islam untuk politik, PAS PIS PUS, pergi mampuslah dengan PAS jahanam, bangsat.

Anonymous said...

Musangka tak berani bagi komen dah, teruk dia kena lanyak, perangai macam bangsat, patut bela sangat ostat peroboh surau (Azizan MB putar alam), rupanya dapat 'tempias' untuk poket sendiri, macam-macam pembohong orang demi kepentingan duniawi, berlagak alim dan warak, tapi zalim dan haprak, pergi kawan Netanyahulah puak PAS ni, dasar bangsat, perosak bangsa dan ummah.

Anonymous said...

PAS Zionist, di Israel Yahudi Zionist peroboh surau dan masjid untuk buat penempatan haram Yahudi, di Kedah pula PAS Zionist peroboh madrasah untuk buat shopping complex. PAS Zionist, dasar anjing suruhan DAPig. PAS perosak masyrakat.

Anonymous said...

"penyokong kebenaran at: November 17, 2011 9:34 AM said...

assalam semua,

paling tidak pun, pemimpin pilihan saya, keluarga dia tutup aurat. satu benda yang basic yang wajib. aku ikut pemimpin yang aku rasa boleh bimbing rakyat dunia dan akhirat. pemimpin pilihan anda bagaimana ya?

wassalam..."

Bimbing dunia akhirat kononnya, ceramah maki hamun, hasutan demontrasi liar, merobohkan madrasah, bimbing dunia akhirat apanya, bimbing jadi perosak sajalah, bengong betul dia ni, ni mesti sedara mara Musangka si bengong tu jugak.

Anonymous said...

Patutlah Musangka bela sangat Zizan Shopping Complex nak robohkan madrasah tu untuk buat shopping complex, rupa-rupanya dia dapat jadi sub-kontrak, nak bina ikut sunnah konon, sunnah kepala otak dialah, sampai sanggup bersekongkol robohkan madrasah yang dibina atas tanah wakaf, bukannya tanah milik PAS, tapi tanah wakaf. Lihat ini:

"musangka said...

Janji roboh! Buat baru !

Sumber rezeki tuu...!!

Bagi kitaorg le...!

U all...telan gigi je le !!!

Ingat kisah MONTOYA dulu?

November 17, 2011 12:22 AM"
- Dipetik dari Blog GAP

Lihat link ini: http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/11/pas-roboh-surau-meruntuh-surau.html