Thursday, November 3, 2011


Macam mana ni Anwar Ibrahim? Lu punya auta tunaikan haji oleh cybertrooper PR kantol besar!

Blogger Dr Novandri dah balun cybertrooper lu terduduk silap main fakta ... fakta dah jadi auta!

Full Article .. click DR NOVANDRI KETUK KAPLA ANWAR



14 November 2007 ... Lu cakap lu tunaikan haji, lu punya cybertrooper bengong pun ikut bontot lu tanpa berfikir panjang ... dalam blog lu tulis lu buat umrah ... mana satu ni?




16 Nov 2007 ... Lu tulis satu entri dalam blog lu berada di Jakarta untuk berucap di Forum UN yang diadakan pada 15 November 2007 ... bila masa lu buat Haji?

Takkan lu buat Haji tanpa mengikut Rukun Haji ... berwukuf di Arafah, bermalam di Muzdalifah dan Mina dan Melontar Jamrah!







Pantasnya lu buat Haji ... lu pakai Time Travel ke? Atau lu dah jumpa Stargate? Lu naik kapal terbang pakai 'warp speed' ke? Hebat lu tunaikan Haji tanpa bermalam di Muzdalifah dan Mina?



Apa lagi lu dengan cybertrooper bangang lu nak bohong lepas ni. Lu memang spesis celaka la Anwar Ibrahim ... tak habis-habis berbohong!

Ntah ye atau tidak lu buat umrah ... jangan-jangan lu cari Minah Arab!



20 comments:

Anonymous said...

dia buat haji/umrah secara ghaib ler tu... pengikut Islam liberal punya cara haji/umrah... anwar kantoi big time... itu pun ader pemimpin ularmak yang mengikut bontot dia nih... nak berkuasa punya pasal, pekak telinga, buta hati para PAS alimunan nih...

Anonymous said...

Dia dapat haji macam Hj Labi kot . Hantam saja lah labu..... Husin Lempoyang tengah tunai haji ni leh buat cerita cammana kaedah dia ni haji postpaid ke prepaid ni....

Anonymous said...

Hari itu Doraemon dan Nobita datang rumah Anwar, kemudian Anwar minta pinjamlah Pintu Suka Hati untuk ke Arab Saudi dan ke Jakarta dalam tempoh yang singkat, puas juga memujuk tak dapat, tapi Anwar telefon Giant, selepas kena ugut dengan Giant, Doraemon pun mengalah dan bagi Anwar pinjam Pintu Suka Hati dan Kipas Terbang, sebab itulah Anwar dapat pergi ke Arab Saudi dan Jakarta dalam tempoh yang singkat, bukan setakat Jakarta dan Arab Saudi saja, malahan sampai ke Planet Jupiter Anwar sampai hari itu, kerana Pintu Suka Hati dan Kipas Terbang milik Doraemon.

Cerita di atas itu gurauan saja, nampak benar nak menipu si Anwar ini, di Jakarta kemudian masa yang sama di Arab Saudi, lepas itu di mana lagi? Tak hairanlah, Anwar mungkin ada ilmu ghaib belajar dari Tok Guru Nicky kot, sebab itulah boleh ada di Bangkok kemudian boleh twitter sekali, jam omega tertinggal di Planet Jupiter, tapi Doraemon dah balik ke Jepun, tak dapatlah Anwar nak tunjuk jam itu, kalau kata jam omega di Planet Jupiter nanti orang kata Anwar gila pula, nak elak dari tuduhan itu, maka si Azizah pun kelentonglah kata jam omega ada dirumahnya, tapi jam itu sudah jadi halimunan, tak nampak, kena belajar dengan Pak Belalang dulu, baru boleh nampak. Anwar dah belajar dah, dia pula Pak Belalai.

Kepada juak-juak Anwar sekalian, patutlah Anwar sekat komen saya sejak dari tahun 2009 lagi, nampaknya juak-juak Anwar pun dah tak ada modal nak kelirukan rakyt lagi, membohong saja kerjanya.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

kalau dah biasa membohong, sampai bila2 pun akan membohong...hidup dalam pembohongan...yang bodohnya ada juga pencacai2 aljuburi tu yg percaya pembohongan tu...dah memang bodoh tu

Anonymous said...

Penyokong Anwar telah terminum sup kencing Anwar yang letakkan sekali seluar dalam dan stoking Anwar, air jampi tok guru kononnya, kesannya semua juak-juak Anwar jadi bengong.

Lepas ini kita lihat apa lagi yang Anwar nak buat untuk teruskan penipuan dan pembohongannya, macamlah hidup menongkat langit selamanya, sedarlah Anwar, kamu sudah umur lebih dari 60 tahun, bawa-bawalah insaf dan bertaubat, jangan dikejar sangat kehendak nafsu serakah itu, kelak akhirnya merana diri. Penyokong Anwar pula, jangan jadi buta kayu, sokong buta tuli, dah jadi macam puak PAS penyokong Anwar kini, asobiyah terhadap puak sendiri, tak kisah buatlah apa pun, semua tak salah, kalau buat seks dengan lelaki dan perempuan pun, mereka tak peduli, bagi mereka Anwar adalah manusia suci Anugerah Tuhan - kata Dinda Azizah kepada penyokong Anwar. Renung-renungkanlah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

nuar dah naik aji lama dah...time tu dia kecik lagi..totey pun blum bengkok...x caya? masa tu dia main dam aji...menaang...naik aji le tu...hu..hu..

Anonymous said...

hmm....kot buat haji kat negeri serambi mekah kot...wakakakaka

Anonymous said...

ASSALAM


HARI RAYA QURBAN 2007 JATUH PADA...........................................20 DISEMBER 2007.


WASSALAM

Anonymous said...

Saudara GWM,

Kalau Anwar cari Minah Arab, kira masih dalam tabiee. Macam mana kalau Anwar cari Awang Arab?

Anti Bohong

Anonymous said...

Hebat benar Anwar, 14 Nov. 2007 di Arab Saudi, 15 Nov. 2007 di Jakarta pula, tapi hari raya haji 20 Dis. 2007, lama benar buat tawaf dan saie, berapa ratus kali buat umrah Anwar sebelum sampai tarikh haji yang lebih dari 30 hari itu?

Tapi inilah Anwar, segala mungkin, rileks saja, dulu 16 September 2008, kononnya Putrajaya akan dirampas oleh Pakatan Rakyat, malahan pagi itu buat sidang akhbar, tapi sampai esoknya, kemudian bulan depan kemudiannya, akhirnya tahun depan kemudiannya, dan hinggalah ke hari ini, Putrajaya tak juga berjaya dirampas oleh Pakatan Rakyat, sekarang apa cerita? Biasalah, lepas gagal satu isu, buatlah isu lain pula, untuk tutup isu lama, lepas ini, akan ada isu baru dibuat untuk tutup isu haji ini pula, biasalah Anwar, tukang buat isu untuk larikan diri dari masalah, masalah yang ada dibebankan kepada rakyat dan negara, dia seronok-seronok politikkan itu dan ini saja.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

Kita tunggu apa pula kata si Milobasi...keh keh keh...(entah2 dia tengah sibuk tahan Seksualiti Merdeka)....ataupun dia tengah cari idea sebab kantoi fitnah anak Najib.

Hahaha....Haji Anwar Al-Juburi Wal-China Dolli Suku Sakat Zinati.

Anonymous said...

Lepas ini akan berhempas pulaslah pecacai Anwar akan buat macam-macam isu untuk tutup kes ini, itulah perangai asobiyah, sanggup selindungkan kebenaran kerana pentingkan puak sendiri berbanding dari kebenaran.

Sekian, terima kasih.

Yang benar.



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Akan terkedek-kedek berlari-lari para 'anjing suruhan' DAP iaitu PAS menyalak ke sana ke mari sambil menggoyangkan ekornya untuk menuduh UMNO yang bukan-bukan lagi.

Isu audit, yang buat hal kakitangan kerajaan, tapi yang kena tahi pihak kerajaan, dalam ceramah-ceramah dan blog-blog serta media cetak dan elektronik Pakatan Rakyat, penuh dengan penipuan berhubung isu audit ini.

Inilah kerja PAS 'si anjing suruhan' kepada DAP ini.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Tahniah PDRM kerana mengambil tindakan terhadap program songsang Seksualiti Merdeka. Lihat ini: http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1103&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_39.htm

Nak tunggu Menteri Amaran, samapi ke mampuslah asyik amaran, amaran, amaran, amaran kepala otak Hishammuddin sajalah, tindakan tak diambil pun, Menteri Amaran, blahlah kau dari Kementerian Dalam Negeri, patutnya lantik Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri Dalam Negeri, biar lebam Ambiga pula lepas ini kena penendang pula, sebab ingkar arahan polis. Kalau Tan Sri Musa atau Tan Sri Rahim jadi Menteri Dalam Negeri, Anwar pun kecut perut, takut lebam mata lagi kena penendang pula kali, malahan Namewee pula akan disekeh kepalanya dan dihumban ke penjara sebab sengaja nak cetuskan masalah perkauman, heret sekali bapak angkat Namewee iaitu Nazri Aziz sama-sama dalam penjara, biar padan muka mereka itu.

Anonymous said...

Aku rasa atok kotek bengkok dah nyanyok dah, Dia tak bole berbeza diantara haji dan Haadyai, bunyi sama tetapi tempat lain2. Atok Gay tertua kat haadyai tawaf kat atas katil bersama sama dgn Tom Yummy Doll. Itu yg dia dok pikir wat haji. Orang sibuk buat ibadah Hajai bila dah berkemampuan, dia sibik pi menyembah dan mohon bantuan hayat dgn Al Gore. Atok gay tetua, barua yahudi zionist kerana dah gawat akan lakukan apa saja untuk membela dan menegakkan kote bengkok beliau. Hidup hanya untuk meliwat, itulah atok keparat bangsat.

Anonymous said...

bro, nak tanye skit.

dr screenshot tu, part mane yg die kate die gi Haji? mengikut pemahaman aku, die kate, die "gi" Mekah je. then bwh tu ade la ckp, psl nk setel Umrah.

FYI, aku xamik port memane blah, UMNO or Opposition. just skadar nak mngorek ilmu.

johan said...

1:48am,

Anu cakap dia dah pergi haji 2 kali dalam tweeter dia.Tapi bukti takdelah,macam biasa.

Screenshot tu sebut pasal dia nak buat umrah,entah ya entah tidak,wallahua'lam.Tapi tarikh tu memang sebulan sebelum raya haji 2007 yg jatuh pada 19hb dis.Mungkin tak buktikan apa2 pun.

Tapi yg nyatanya baik haji atau umrah kedua2nya masih belum dibuktikan.lainlah kalau lepas ni bang anu bawa keluar gambar2 dia tengah tawaf ke.Mustahil bang anu tak ada gambar masa buat haji walaupun sekeping.Mamat gila publisiti ni apa yg tak ada gambar dia?

Anonymous said...

bleh plk main cncel2 ke mekah tu..mksudnya tk pnting sgt lah, ekk?

Nam Ron said...

Lebih baik pergi umrah!!..tak mcm lu punya PM Najib, org pergi haji dapat haji mabrur..lu punya PM dapat haji 'Al-Malboro'..muakkkaka!..org tak habis buat haji lagi lu punya PM sudah balik..haji kepala bana apa?..tak ke bodoh!!..lain kali kalau tak habis ngaji pasal haji jangan pergi haji lagi..lu tau pasal apa najib jadi sebodoh itu?..pasal kalau dia cerdik dia tak jadi PM..nak jadi PM kena org yang bodoh tahap sengal mcm najib!...muakkahkahkah....

Anonymous said...

Cuba tanya Idris Tulis, pemilik akhbar ERA, ape jadi pada Nuar waktu dia nak g umrah? Berjaya tak dia tunaikan umrah? gerombolan mana yang langggar Anuar hingga jatuh waktu nak buat umrah?

DS Najib pergi haji, takde lak kena langgar dek gerombolan cam Anuar?