Tuesday, October 12, 2010


Artikel bergambar menarik yang diambil dari blog Warisan 2057 :

Ini bukan cerita 16 September !

Gambar- gambar ini dirakamkan pada pada 28 Jun 2008 di Quality Hotel Shah Alam.

Petang tersebut Saiful membuat lapuran di HKL, menyatakan dia di Liwat oleh Anwar.

Anwar mengumpulkan semua Leftenan dan Jeneral nya, bertanya nasihat, meminta idea dan mungkin mengarah apa yang perlu dilakukan.

Lihatlah bagaimana mereka gabra.

Akhirnya Anwar menerima nasihat untuk melarikan diri ke Kedutaan Turki pada awal pagi itu.

Kenapa larikan diri ? Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang.

Rahimi mungkin anak muda mentah macam Saiful, tapi mereka ada banyak cerita yang berharga untuk dikongsikan dengan rakyat Malaysia.






sumber rujukan :

http://warisan2057.blogspot.com/

5 comments:

Anonymous said...

Ini lah akibat kerana tidak pandai menjaga kehendak kepala bawah tu yang selalu mengganas nak sahaja masuk one way street, kan orang dah cakap no entry masih lagi degil lepas tu gabra nak lari kekedutaan dan beri alasan ancaman bunuh lah dan nak kaitkan dengan PM dan rosmah lah? apa lah dia ni mengaku je lah yang kepala bawah tu tak terkawal senang sikit doktor jahit kepala bawah dia kat lubang taik dia sendiri, kalau main barang sendiri bukan gomen yang punya, tu sendiri yang punya.

Anonymous said...

maka berpakat pakat lah mereka dengan pak shiekh macam mana nak cari jalan keluar dan mendapatkan kambing hitam. tian chua mendapat satu jalan keluar dengan menyuruh bang nuar auuuww lari kekedutaan turki dan untuk mencari kambing hitam tidak lah susah sangat, saifuddin nasution telah mencadangkan supaya kambing hitam itu berkulit hitam maka sivarasa pun telah menawarkan diri nya sendiri sebagai kambing hitam jantan....... bersambung tapi tak tau bila.

Anonymous said...

dia lari pasal ada orang nak bunuh dia. sampai sekarnag tak mampos2 pun. siap boleh tangguh tangguh lagi kes stairway to hell. haloo Anwar celaka,,,sungai buloh is waiting for you. stay there for another 15 years dan sampai mampos pun lagi baik.

Anonymous said...

eh eh eh sori azmin. you kena beli karipap berjenama CIFUT BABI. karipap lain i tak lalu.

he he he. masyuk! busyuk! abis suma kena liwat...

Anonymous said...

ANWAR SEJAK ZAMAN MADEY KUTTY PUN DAH PANAS TAPI RILEKS JER AKU TGK.