Wednesday, October 6, 2010

video
GWM ingin membuat pembetulan di atas artikel yang dikeluarkan tengah hari tadi jam 3.01 pm.

Saudara Rahimi Osman bukanlah mangsa liwat Anwar Ibrahim tetapi beliau mengadakan sidang akhbar untuk membongkar perbuatan liwat bekas majikannya, Anwar Ibrahim.


Sidang media ini juga medan bagi Rahimi Osman untuk menjelaskan bagaimana beliau dipaksa berbohong oleh Anwar Ibrahim untuk melakukan Akuan Bersumpah.

Pada sidang akhbar tersebut, kumpulan haram HINDRAF bersama penyokong kaum India PKR telah melakukan onar dan mengugut Rahimi Osman supaya membatalkan sidang media tersebut atau dicederakan jika tidak beredar.


Video klip di atas menggambarkan perlakuan biadap dan tidak bertamadun pembangkang hasil didikan Anwar Ibrahim selama ini. Tidak terkecuali juga parti PAS dan DAP yang sama juga acuan yang dibentuk untuk melahirkan lebih ramai rebellious anarchist.

Anwar Ibrahim sudah semakin terdesak sehingga sanggup melakukan apa sahaja dalam memastikan berita benar tidak sampai ke pengetahuan rakyat.

Dan yang paling membingungkan, mengapa hanya kaum India tampak begitu terkehadapan mempertahankan Anwar Ibrahim.


Ke mana perginya orang Melayu dalam parti PKR? Mustahil jika tiada seorang pun diberitahu mengenai sidang media yang dibuat oleh Rahimi Osman?

Suatu mesej yang sangat jelas bahawa sokongan orang Melayu semakin terjejas dan terhakis terhadap PKR.


Orang Melayu sudah nampak bagaimana PKR bukanlah sebuah parti yang mampu menyelamatkan maruah dah hak hak keistimewaan seperti yang termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan.

PKR hanyalah sebuah parti yang ditubuhkan untuk memenuhkan periuk nasi, kuasa diktator dan harta kekayaan Anwar Ibrahim dan keluarga bersama para juak juak beliau.

Perlukah lagi diperjelaskan wahai rakyat Malaysia sekelian? Perlukah juga diperjelaskan lagi dengan mendalam wahai bangsaku orang Melayu?


MELAYU ATAS PAGAR

12 comments:

Anonymous said...

DAH BEKULAT SD TU baru nak report ...ni mesti pasal pilihanraya galas dah dekat ni....
INGAT RAKYAT BODOOO KAAA!!!

Anonymous said...

AHAK AHAK AHAK

SUDA ADA ORANG MELAYU PEMBANGKANG KASI TOLONG UP RATING ANWAR IBRAHIM.

INI SEMUA MAINAN ANWAR IBRAHIM. DAH TAU FUCKATAN RAKYAT NAK KALAH KAT GALAS, BUAT SATU ISU KASI SPIN SATU MALAYA.

RAKYAT TAK BODOOOO ... YANG BODO ADALAH MANGKOK MANGKOK YANG SOKONG ANWAR IBRAHIM!

AHAK AHAK AHAK

Anonymous said...

tak payah jelas bang. dah terang terang nampak.nampak anwar semakin terdesak. org terdesk jer yang buat keje camni. org tak terdesak tak buat punya. mana mau lari anwar al juburi haaaa!!!!

Melayu Pasir Gudang said...

Aku meminta Rohimi Osman mengadakan sidang akhbarnya semula secepat mungkin demi kepentingan dan keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang selama ini sudah teruk berpecah dan tercemar gara-gara anwar Ibrahim.

Semoga dengan kenyataan media itu akan mengembalikan semula orang-orang Melayu yang telah berpecah belah. Kebenaran yang di nyatakan oleh Rahimi Osman sangat penting untuk keamanan dan kestabilan Negara.

Pembatalan sidang media ini memberi gambaran bahawa Rohimi tidak berani berpegang kepada prinsip "berani kerana benar". Rakyat akan melihat Rohimi takut kerana salah. Kalau akuan palsu sanggup buat setakat berlakon untuk buat sidang akhbar lagilah mudahhhhh....

Anonymous said...

aik! dulu bukan main lagi pkr julang si rahimi ni. budak baik la, bermoral tinggi la, berhemah la.

bila buat penafian, pkr melompat pulak kata 3 tahun baru nak nafi!

itu tandanya manusia yang sudah sedar dan balik ke apngkal jalan. dah nampak cahaya allah bagi pada dia.

bukan macam muka ketua peliwat pkr, abis semua kena liwat.

bodo piang!

Anonymous said...

bro! boleh baca la! ini taktik lame gile al juburi. alih perhatian kes dia. asik tangguh tangguh tangguh jer!

al juburi buat satu isu. dia suruh si rahimi spin kasi BBM sama senmua orang. buat satu polis report baru. buat satu sidang media baru. apa lagi, blogger pun kasi main la isu ni. taktik lama tu bro.

gua dah masak chai chai al juburi ni buat keje. ini semua budak budak IKD punya keje. kasi spin satu isu

macam biasa si barua al juburi buat la cerita umno punya keje. dah nak prk galas.

taktik lama tu ... taktik lama tu!dah la al juburi, gua boleh baca lu punya skrip drama daa!

Anonymous said...

to anon 9:13

bkn soal berkulat sd tu,peraoalannya sama ada kandungan sd tu betul atau tak?kalau tak salah mgapa gagalkan pc tu?

kebenaran sentiasa menang,cepat atau lambat aje..

Anonymous said...

apakah persamaan di antara sukma darmawan, saiful dan rahimi?

tiga tiga awek jambu anuwar.

kebetulan?

tak mungkin ! tak mungkin!

sorang fashion designer, aorang bancuh teh, sorang setlit (setiausaha sulit)!

ni kalau chai anuwar baca ni! mesti marah ni!

Anonymous said...

Udah la wei!!..Tiap kali PRK ada jer isu dubur UMNO mainkan...malukan bangsa & agama..rendahnya moral hangpa!!!DUBUR penyelamat UMNO..

Anonymous said...

ALLO BRO!

UMNO TAK MAIN DUBUR ... PKR JE MAIN DUBUR. TAK CAYA? TANYA LE ANWAR IBRAHIM, NESCAYA DIA JAWAB DUBUR! DUBUR! DUBUR!

Anonymous said...

malaysia dah jadi macam mumbai dah. paria-paria balaci ppencacai najis dah berani tunjuk gangster sekarang.dah berani maki hamun melayu (si rahimi)terang-terang dah sekarang. ini pun salah pemimpin melayu jugak.terlalu bagi muka dekat paria-paria nih.terlalu takut hilang undi dari paria-paria nih.tapi diorang lupa.melayu macam aku nih pun ada 1 undi jugak.jangan haraplah aku nak undi pemimpin melayu yang penakut nak mampus nih!sekarang paria-paria nih dah tunjuk belang.melayu pe lagi?bangunlah!tunjuk kekuatan kita pulak.tunjuk siapa tuan dekat bumi nih sebab paria-paria pendatang nih dah semakinn kurang ajar!

Anonymous said...

kenapa masih percaya kat anwar...wajah pun dah keruh takda nur...Allah will...semua akan terbukti nanti dan dia akan malu dengan apa yg dilakukannya