Tuesday, October 5, 2010

GWM : Adakah Datuk percaya tonik ini berjaya memulihkan kembali majoriti ahli PKR?
ZI : Ya. Saya amat yakin. Saya telah lama terlibat dalam industri ini. Jenama saya berbeza dengan JULAP CAP ASSMIN walaupun UMNO sudah tidak sudi membeli jenama saya lagi. JULAP CAP ASSMIN sememangnya asshole!



GWM : Adakah Datuk bercakap atas platform kerana kebenaran atau mengikut kehendak hati?
ZI : Ada pihak selalu menyebut saya ni ‘barang lama’. Saya tak kisah. Persetankan mereka yang sememangnya syaitan! Jealous la tuh dengan produk saya!

Dalam politik bisnes negara kita, saya tidak pernah mensensasikan produk saya! Dalam UMNO dulu pun, saya sentiasa sokong ubat keluaran KLINIK CHE DET walaupun geng geng bisnes UMNO takut berbuat demikian. Maklumlah ... kuat kipas!

Oleh kerana itu, produk saya diterima dalam UMNO, sebab saya selalu mengipas boss KLINIK CHE DET. Saya selalu juga mendengar pihak yang mengkritik produk saya sewaktu dalam UMNO.

Kini dalam PKR, saya terpaksa mengipas boss baru saya yang telah berjaya menjadi usahawan terkenal melalui dua produknya iaitu KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI.



GWM : Saya rasa Datuk masih belum menjawab persoalan tadi?
ZI : Maaf, saya bercakap atas platform kebenaran dan kadangkala mengikut animal instinct saya.



GWM : Apakah tekanan yang Datuk terima bagi mereka yang menolak produk tonik kuat ini?
ZI : Itu anda perlu tanya kepada mereka yang tertekan menggunakan produk saya. Saya kecewa kerana PKR kata mereka progresif, tetapi mereka masih lagi tidak meninggalkan budaya lama dan terus menerus menggunakan JULAP CAP ASSMIN.

Mereka kata mereka demokratik walhal produk saya masih lagi diboikot. Puak puak ini masih berdegil menggunakan julap tersebut kerana ada tangan ghaib dibelakang tadbir.

Semalam, saya diberitahu saya tidak boleh bercakap kepada media arus perdana dan blog blog tertentu oleh Ketua Penyangak PKR, Anwar Ibrahim selaku boss saya. Saya tidak ada masalah malah saya mengucapkan terima kasih kepada GWM kerana menjemput saya untuk temubual ini.

Inilah tujuan blog iaitu menyampaikan maklumat. Pendirian saya tidak kira siapa pun milik media, saya akan terus menjawab soalan yang diajukan.


GWM : Mengapa perlu ada arahan sedemikian?
ZI : Itu I tak tahu! You tanyalah sendiri dengan Ketua Penyangak PKR! Mungkin kerana produk beliau tidak laku di dalam UMNO dan kini telah merebak di dalam PKR.


GWM : Sekiranya produk Datuk laku di dalam PKR, apakah yang Datuk akan lakukan?
ZI : Saya akan kekang jualan JULAP CAP ASSMIN! Itu matlamat utama saya. Perjuangan ini perlu dilihat dengan lebih luas, bukan hanya bertuhankan malah berwahidkan KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI.


Kita juga ada produk lain seperti MANJAKANI KEMUT NURUL IZZAH dan produk tertua di dalam PKR iaitu BEDAK SEJUK BIRU MATA HITAMKU WAN AZIZAH. Kita perlu melihat dengan perspektif yang lebih besar.

Gabungan produk saya bersama MANJAKANI KEMUT NURUL IZZAH dan BEDAK SEJUK BIRU MATA HITAMKU WAN AZIZAH akan mengimbangi pengaruh dan jualan produk JULAP CAP ASSMIN beserta KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI.


GWM : Sebelum ini produk tonik kuat Datuk dilihat sebagai pengganti kepada produk KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI, tetapi akhir akhir ini Datuk dilihat keseorangan menjual produk Datuk dalam parti?
ZI : Kemasukan produk saya dalam PKR bukan untuk menggantikan produk maha hebat KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI. Saya juga tidak berniat mahu mengambilalih Anwar Family & Co. Saya bukanlah seorang yang beremosi tetapi melihat kepada fakta.


Saya lebih mementingkan sokongan untuk melariskan produk saya dalam PKR, cuma juak juak gila ini suka produk JULAP CAP ASSMIN. Apabila produk JULAP CAP ASSMIN tidak laku mereka akan melompat! Kalau saya fikir tiada sokongan, tak payahlah saya jaja produk saya.


GWM : Bermaksud memang Datuk berhajat TONIK KUAT ZAID IBRAHIM akan menggantikan produk KY JELLY AROMATHERAPY dan KARIPAP CIFUT BABI?
ZI : (Tersipu sipu menutup mulut) Ada la sikit sikit. Tipulah saya kalau saya tak pasang impian tersebut!.



GWM : Datuk, bagaimana dengan keadaan YB Saifuddin Nasution. Dikhabarkan beliau berada dalam keadaan kritikal pada masa ini?
ZI : Saya amat bersimpati dengan beliau. Mujurlah produk saya dapat menghapuskan protein protein cacat yang terdapat pada JULAP CAP ASSMIN.

Saifuddin Nasution kini berada dalam keadaan baik walaupun setiap malam meracau akibat toksin yang belum dapat dikeluarkan sepenuhnya dari tubuh badan beliau. Saya tabik beliau kerana berani mencuba JULAP CAP ASSMIN. Saya sendiri nyaris mati cirit birit makan produk tersebut.

Ujian demi ujian yang dilakukan sudah cukup membuktikan betapa bahayanya produk JULAP CAP ASSMIN!.


GWM : Produk Datuk dikatakan mendapat sokongan dari bukan Melayu dan kurang popular dalam kalangan orang Melayu, Mengapa?
ZI : (Termenung dan mengelamun jauh) Itu juga satu isu yang selalu dimainkan oleh pengguna produk JULAP CAP ASSMIN. Sebenarnya produk saya cukup popular dikalangan orang Melayu bengong dalam PKR.


Produk saya menerima banyak tempahan daripada Johor, Pahang, Kelantan dan lain lain, bukankah itu kawasan Melayu? Jangan cerita lah Sabah dan Sarawak, produk saya tip top!

Masalahnya pengguna produk JULAP CAP ASSMIN tidak mahu iktiraf ini.



GWM : Apa harapan Datuk?
ZI : Harapan saya adalah untuk mendominasi jualan dan pasaran TONIK KUAT ZAID IBRAHIM supaya diterima ramai terutamanya di dalam PKR. Saya perlu bekerja lebih keras untuk menolak dakyah yang mengatakan produk saya tidak bagus. Itu tidak betul dan tidak adil!


Cukuplah dengan insiden FunFair Pemilihan PKR 2010 yang diwarnai oleh penyakit ALA GILA BABI hasil dari penipuan JULAP CAP ASSMIN. Saya malu dengan kemaluan yang amat besar ini.


GWM : Terima kasih kerana Datuk sudi meluangkan masa berharga untuk ditemubual pihak kami.
ZI : Terima kasih. Oh ya! Sebelum terlupa, saya berikan dua karton TONIK KUAT ZAID IBRAHIM untuk kegunaan anda. Cubalah dahulu kerana ia akan memberi kesan yang baik kepada mental dan fizikal anda.



GWM : Terima kasih Datuk. Kami lebih mempercayai produk MULTI VITAMIN BARISAN NASIONAL aka UMNO. Produk ini lebih terbukti hebat dan berkesan untuk penjagaan kesihatan jangka panjang.
ZI : Ahh! Itulah! Percaya sangat dengan produk UMNO tuh! Kepala Bapak Korang! Bla bla bla bla bla #@&&)%&%%@ Bodoh (&#))^@**&&$@**Bangang$^@%^%#(*&%@^^@.

(Kelihatan Zaid Ibrahim cukup marah dan bercakap seorang diri sambil menghunus jari hantu beliau pada potret Anwar Ibrahim yang sedang makan KARIPAP CIFUT BABI)

(Wartawan dan jurugambar GWM beredar seberapa pantas takut dilibas dengan botol brandi dan beer yang bertaburan di bilik khas temubual)


NOTA:

Berita MANJAKANI KEMUT NURUL IZZAH tidak dapat disiarkan kerana pengusaha produk tersebut masih belum dapat menjamin keberkesanan produknya. Dikhabarkan ujian kemutan masih lagi gagal dan menemui jalan buntu.

Pihak GWM meminta maaf kerana artikel ini tidak dapat dikeluarkan atas arahan pengusaha produk.


Berita Selanjutnya Pada Esok Hari :

GEMPAR! AZMIN PULA HILANG AKAL SETELAH MENCUBA PRODUK ’JULAP CAP ASSMIN’


MELAYU ATAS PAGAR

5 comments:

stokis tonik kuat zaid said...

aduh sakit perut aku baca interviu ni hahahahahaha..tak ley bayangkan izzah takley kemut hahahaha

Anonymous said...

ijah kene belajo lagi dengan stokis ky jelly aromaterapi!

hik hik hik

Anonymous said...

padan la muka laki dia monyok jer. izzah kurang kemutannya. tak siok

Jeepers Creepers said...

lepas ni inteviu kak wan ler pulak hahahaha

Anonymous said...

bro MAP!

bila artkel azmin hilang akal nak keluar! tak sabo nak tunggu!