Sunday, October 31, 2010





Kempen di Galas nampaknya semakin rancak.Banyak pembongkaran demi pembongkaran telah kita nampak mengenai penyelewengan Kerajaan Kelantan. Semalam sedang saya dalam perjalanan pulang ke bilik setelah penat mentelaah laptop,ternampak beberapa bendera PAS yang semakin lama semakin bertambah di Bandar Baru Gua Musang. Tiba-tiba ternampak bendera DAP di Ekspo Kerajaan Negeri yang digunakan sebagai batu loncatan kempen Calon PAS. Kemudian kelihatan pula poster yang saya pamerkan di bawah.

Terfikir sejenak mengenai kedegilan Nik Aziz untuk duduk semeja, berbincang mengenai kesan positif penyatuan Islam dan Melayu melalui Kerajaan Perpaduan.Gambar di bawah menggambarkan betapa terdesaknya PAS mewajibkan setiap rakyat Kelantan mengundi PAS. Mungkin alasan lama boleh digunapakai iaitu mengundi PAS adalah tiket untuk ke syurga. Dengan itu, mengundi UMNO akan ke neraka.Huh???
takkan undi PAS masuk syurga dan setiap orang islam wajib menggundi PAS wahai TOK GURU NIK AZIZ,dosa masing-masing,jangan lah di sebut undi PAS masuk syurga...boleh ker gerenti undi PAS tu masuk syurga ???
Ini semua strategi kotor PAS.Malah,di dalam PAS sendiri,kempen-kempen mengenai Islam semakin lama semakin terhakis. Ianya sebagai batu loncatan untuk memancing pengundi.untuk artikel penuh sila KLIK DI SINI

RENUNG - RENUNGKAN LAH

POST BY WAYNE...

1 comments:

Anonymous said...

ULAMAK SONGSANG SPT NIK AZIZ AKAN SANGGUP KATA APA SAJA ASALKAN KUASANYA KEKAL.KESIAN RAKYAT KELANTAN KECUALI SAYA, SOKONG NIK AZIZ MEMBABI BUTA DEMI UTK MASUK SYURGA.NIK AZIZ TAK PERNAH MEMBUKA MINDA RAKYAT KELANTAN MALAH MENUTUP MINDA MEREKA DGN BERBAGAI FATWA.KESIAN SUNGGUH RAKYAT KELANTAN YG TERPENGARUH DGN NIK AZIZ DAN PEMIMPIN PAS YANG LAIN.MUDAH MUDAHAN PRK DUN GALAS MENJADI PEMULA KEPADA RAKYAT KELANTAN UTK KEMBALI KELANDASAN YG SEBENAR BERSAMA MENYOKONG BN.