Sunday, October 3, 2010



Wangsa Maju 2hb Oktober:Syukur ke hadrat Ilahi apabila program Sambutan Hari Raya Wangsa Maju suksess dengan jayanya malam tadi yang di adakan di Sek Ren Danau Kota bermula jam 8 malam.

Hadirin yang di jangkakan sekitar 10 ribu orang namun kejutan yang amat luar jangkaan apabila warga wangsa maju tampa mengira Kaum yang hadir di anggarkan sekitar 15 ribu orang. Satu bukti bahawa Rakyat wangsa maju menyakini Barisan Nasional dan kepimpinan D.S.Najib Tun Razak.

D.S.Najib yang sepatutnya hadir ke Majlis berkenaan terpaksa membatalkan nya apabila bergegas ke Lapangan terbang bagi berlepas ke Belgium atas urusan Negara. Namun Demikian Ketibaan beberapa Menteri yang hadir sudah cukup memberikan peluang kepada warga wangsa maju beramah mesra dengan kepimpinan BN.

Makanan yang di sediakan oleh 30 Gerai juga Habis menjelang jam 10.30 mlm dan memaksa ayam Golek dan ayam Goreng di tambah bagi memberikan jamuan kepada rakyat wangsa maju yang hadir.


Dato Shafei Abdullah Pengerusi Barisan Nasional /Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju melahirkan rasa terima kasih tak terhingga kepada hadirin yang hadir di majlis malam tadi! Kami juga warga UMNO serta Barisan Nasional Wangsa Maju turut merakamkan ucapan terima kasih kepada rakyat wangsa maju dan juga para Menteri, Timbalan Menteri, dan kenamaan kenamaan lain.


Jelas Sokongan Rakyat Wangsa Maju kepada BN semakin utuh dan kita Komponen BN di ingatkan agar terus menarik hati rakyat Wangsa Maju untuk terus bersama kita dalam menjayakan amanat dan Impian PM D.S.Najib Tun Razak membawa Negara ke mercu yang penuh gemilang!


Namun demikian amat mendukacitakan apabila ketua MCA Wangsa Maju Yew Teng Lock tidak hadir dalam majlis tadi. Bukan sahaja kali ini beliau Gagal hadir malah kesemua Program Barisan Nasional GAGAL di hadiri YTL ini. Ini merupakan satu contoh jelas masih terdapat lagi Parasit parasit dalam BN yang menjadi petualang kepada kejayaan BN di masa mendatang.


Di harapkan PM Dato Seri Najib Tun Razak dapat menegur Dato Seri Chua Soi Lek Presiden MCA untuk mengambil tindakan yang sewajarnya kepada YTL Ketua MCA Wangsa Maju ini yang jelas Memboikot segala program yang di anjurkan Pengerusi Barisan Nasional Wangsa Maju Dato Shafei Abdullah.




Sumber dari : PAPA GOMO


4 comments:

Anonymous said...

apa lah korang ni... malam tu aku pun ada di sana... ada je orang MCA datang... agaknya korang yang tak nampak kot.... Datuk Yew pun dah bagi tau pada Dato Syafie semasa berjumpa di majli Seksyen 4 yang dia tak dapat datang sebab dia outstation... tanyalah Dato syafie tu dulu... ni tau nak jatuhkan orang je....

Anonymous said...

OOO ...
ngko rupenya yang jadi balaci YTL yek!

berapa YTL bayar ngko macai melayu? duit raya rm 100 ke? ke tambah skit jadi rm 200?

itu yang aku dapat info dari spy dato'.

majlis apa kat seksyen 4 aritu? mana ada majlis, jangan spin la!

yang datang ke majlis MCA Wilayah Persekutuan la bodo! bukan MCA Wangsa Maju!

lain kali kalau nak spin citer, belaja la dulu ... pencacai YTL oooi!!!!

Anonymous said...

ala... ko tanya je Shafei tu di seksyen 1 apa cita....

korang ni tau fitnah jer mulut busuk... agaknya politik korang ni boleh bawa mati kot.... baik korang jadi pembunuh jer... kan fitnah tu lebih besar dari membunuh.... lainlah kalau korang ni tak ada agama...

mansor said...

kerja kamu sama spt kebanyakan melayu umno menjilat punggung saja...padanlah setelah 53 tahun merdeka melayu tetap hina dan pariah