Thursday, July 1, 2010


Shalom dari adindamu Anwar ’Shalom Perez’ Ibrahim …

Warkah ini khas buat kekanda kekanda Yahudiku yang berada jauh dimata dan di seantero dunia…

Maafkanlah adinda kerana perbuatan biadab adinda sewaktu berada di Malaysia. Adinda amat memahami hati kekanda kekanda sekelian sangat terluka di atas keterlanjuran lidah ’bewaks’ adinda ini.

Tutur bahasa adinda sewaktu Pilihanraya Kecil Hulu Selangor di Malaysia tempoh hari amat dikesali. Adinda sedar bahawa adinda tidak sepatutnya mengheret APCO Worlwide ke kancah politik adinda. Adinda juga amat menyesal kerana menghamburkan ayat ‘Anti Semitik’ kepada rakan seperjuangan kita.

Adinda tidak sesekali bermaksud menjatuhkan martabat bangsa Yahudi kita. Tidak adil jika mengandaikan adinda sebagai ‘Chameleon’ semata mata. Adinda terpaksa berlakon demi menjaga maruah dan kepentingan Yahudi sejagat. Adinda amat kesal dengan media di sana yang memutarbelitkan tutur kata adinda. Adinda berjanji tidak akan mengulangi perbuatan bodoh adinda ini.



Anwar, who was in Washington for a couple of days last week, spent a lot of time offering explanations to old friends, not to mention House Foreign Affairs Committee Chairman Howard Berman and a Jewish leader or two. He said he regretted using terms such as "Zionist aggression," which are common coin for demagogues like Mahmoud Ahmadinejad. "Why do I need to use it if it causes so much misunderstanding?" he said. "I need to be more careful."

Cuma adinda berasa amat murka dengan Perdana Menteri Malaysia di kala ini. Datuk Seri Najib perlu kita singkirkan untuk menguasai bumi bertuah ini walau apa cara sekalipun.

Adinda sudah bergegas ke Washington berjumpa dengan sahabat sahabat lama. Malah, adinda telah memberi penjelasan panjang lebar kepada Sir William Cohen dan Howard Berman. Adinda hanya mampu berdoa kepada Tuhan Yahweh, agar ketibaan adinda di Washington dapat menjernihkan kembali hubungan dengan kerabat kerabat Yahudi kita.

Kekanda kekanda Yahudi ku sekelian …

Janganlah dihukum adinda ini. Adinda sudah kehilangan tempat untuk bergantung. Adinda juga telah hilang tempat untuk mengadu. Adinda kini telah hilang ’a shoulder to cry on’. Janganlah dilupuskan bantuan dana buat adinda yang berada jauh di Malaysia.

Percayalah ... kekanda Paul Wolfowitz dan kekanda Al Gore amat memahami tindakan adinda ini. Malah kekanda Paul Wolfowitz dan kekanda Al Gore mempertahankan tindakan adinda ini demi ’survival politic’ adinda. Adinda telah melakukan segala galanya untuk bangsa Yahudi kita. Tolongilah adinda mu ini, apa jua yang perlu adinda buktikan akan adinda kotakan.

Kekanda kekanda Yahudi ku sekelian …

Adinda di sini sudah mempunyai ramai pengikut dari pelbagai parti politik. Parti politik ekstrimis PAS, Parti Ala Yahudi DAP telah bersatu hati dengan adinda dan bersumpah untuk sehidup semati dengan adinda. Parti adinda sendiri kini sudah adinda ‘brainwash’ sepenuhnya untuk menurut kehendak bangsa Yahudi sejagat.

Adinda kini sudah berada di ‘Final Stage’ untuk menduduki Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri Malaysia yang baru. Doakanlah kejayaan adinda … Berikan semangat dan sokongan tidak berbelah bagi kepada adinda. Nescaya, adinda akan melaksanakan agenda NeoConservative Movement kita. Shalom !

Ampunkan adinda yang nyata bersalah ini …

Salam Sayang dari Adinda yang berada jauh di seberang

ANWAR ‘SHALOM PEREZ' IBRAHIM

Hugs and Kisses !
Muah ! Muah !



MELAYU ATAS PAGAR

4 comments:

Anonymous said...

boleh tak saya tambah...oleh kerana adidnda sudah bertaubat tak mahu lagi menyakiti rakan2 kesyangan yahudi hamba, maka jangan lupa hulur kat hamba anak2 dara yahudi2 cun dan anak teruna yahudi cun untuk hamba. kalau tak ada bini cohen, gore , wolfowitz pun hamba sanggup. maklum lah hamba kan sayang sangat2 kamu yahudi2. sekarang nak main melayu dah susah dapat. pasal kes tak habis2 lagi. so bagi la hamba yahudi2 cun tu yer.tak pu bagi jer nombor telefon pada adinda, so adinda boleh cal ,ayat baiiikkk punya dinda boleh bagi kat yahudi2 tu. jangan lupa tau..awwwww..eiiii gian la sekarang ni. lama tak dapat saipol

Ashley Ahmed said...

Salam,

sbb tu lah muka adinda macam tongkang pecah waktu umum zaid calon hs dlu. adinda takut sbb terkutuk APCO dlm parlimen itu hari. adinda menyesal kanda huk huk huk.

Anonymous said...

AKU CUKUP SEDIH BILA MEMBACA WARKAH DARI ANWAR AL JUBURI NI ...

KASIHANILAH ANAK PERANTAUAN INI ...

NUN JAUH MENINGGALKAN KAMPUNG HALAMANNYA DI ISRAEL. KENA MENETAP KAT SINI PLAK. TAPI APA BOLEH BUAT, DEMI TUGAS, DEMI TANAH AIR ISRAEL TERCINTA

LAHANAT PUNYA MANUSIA ... PUNYA LA RAMAI KENA TIPU, MUAHAHAHAHA

TOK TOK JANGGUT PAS SUDAH JADI YAHUDI SERBAGUNA ...

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

BERITA HARI INI ...

KETUA DEWAN ULAMA PAS MEMINTA ANWAR IBRAHIM MENJELASKAN ARTIKEL DIDALAM WASHINGTON POST MENGENAI ANWAR MENYEMBAH ZIONIST!

KUAHAHAHAHA

BODOH PUNYA PAS ! DAH MEMANG BENGAP GILER ! KORANG DAH MAKAN SUP KANGKANG ANWAR YEK !

TAK PAYAH LAH NAK BERDRAMA JUAK JUAK BONGKAK MUNAFIQ ... KORANG SAMA JE DENGAN ANWAR DAH JADI BARUA YAHUDI

JANGAN NAK BERLAKON ... BUKAN KORANG TAK TAU SI ANWAR YAHUDI, NGKORANG PAS NI KAN, MEMANG DAH BUSUK PERUT BUSUK HATI SEGALA GALANYA BUSUK PASAL KORANG LA!

ADA SAUDARA SESAMA ISLAM UMNO, YANG NAK TOLONG BARUA YAHUDI NI APAHAL!

KORANG MEMANG WAJIB KENA CAMPAK DALAM API NERAKA JAHANAM ... MEMPERMAINKAN DAN MEMPERGUNAKAN ISLAM.

PAS MEMANG PERTUBUHAN HARAM DAN JAHANAM !!!!