Thursday, July 8, 2010


Setiausaha Agung Pemuda MCA, Chai Kim Sen dalam laman web Merdeka Review menyatakan Pemuda MCA akan menyerang balas dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mempertahankan maruah MCA dari serangan PERKASA.

Kenyataan yang dibuat ekoran rasa tidak puas hati dengan saranan PERKASA supaya Datuk Wee Ka Siong ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana mempersoalkan hak orang Melayu.

Perkataan ”memang celaka betul” yang ditujukan khas buat PERKASA secara tidak langsung ditujukan kepada orang Melayu sebenarnya.

Dari Lee Kim Sai sampai kepada Ong Tee Keat, Chua Soi Lek dan kini Wee Ka Siong, memang bertujuan mencabar amarah orang Melayu.

Apalagi si lahanat lahanat MAC ni mahukan ... sudah ada tanda ’Grand Design’ sebenarnya di antara MCA dan DAP untuk memecah belah undi orang Melayu kerpada UMNO, kerana PAS pasti akan menyokong membabi buta kenyataan pemimpin pemimpin MCA.

PKR pula akan menyalak dari belakang tadbir bersama ’Tuan Yang Terutama’ DAP selaku boss kepada barua barua orang Melayu di dalam PKR dan PAS.

Semakin nyata ’Grand Design’ ini terserlah ...


MELAYU ATAS PAGAR

4 comments:

Anonymous said...

ko orang melayu di malaya cakap banyak saja buat tindak secara senyap dan ada hasil

Jeepers Creepers said...

there must be a war! God will its!
Perangi MCA habis habisan

Anonymous said...

sebagai memutabatkan bangsa ku Melayu aku cadang kan perkasa sebagai pembela melayu meletakkan wakil melayu dlm setiap DUN dan MP dimana BN letak calun bangsa MCA ni.aku percaya setiap undi UMNO,PAS,PKR,atas pagar melayu akan menberi undi kita kepada calun kita.kalu sekarang kita ada MP bebas yg berpihak kepada BN kenapa tidak dlm PRU13?
kita tengok kaum mkn kaki pendek ni bole menang atau tidak?fikir fikirkan lah kalu nak menang.

Anonymous said...

hidup perkasa... lawan itu bangsat..........