Sunday, July 18, 2010


Mengapa Anwar suka berbohong! Adakah makhluk ciptaan Allah ini mahu menempa nama sebagai Maha Munafiq. Sifat ujub dalam diri beliau ini cukup meloyakan. Apakah janggut kambingnya masih lagi menjadi sandaran juak juak penyokong bahawa Anwar sememangnya Islamik. Hanya kerana janggut Ala Muslim ... atau Ala Yahudi. Bangsa Yahudi juga mempunyai janggut seperti beliau.

22 Mei 2007, beliau pernah mencabar untuk dibuktikan yang beliau pernah menerima bantuan dana dari Amerika Syarikat sewaktu menerajui Foundation For Future, sebagai Pengerusi.

Propaganda Besar! katanya ... beliau dengan angkuh mengatakan yang Amerika Syarikat tidah pernah memberi satu sen pun kepada yayasan ini.

Allah itu Maha Besar dan Maha Mengetahui sifatnya ... 3 tahun kemudian.

Pada 8 Julai 2010, GAP atau lebih dikenali sebagai Government Accountability Project berpengkalan di Amerika Syarikat telah mendedahkan Anwar Ibrahim telah memperdayakan US Internal Revenue Services bahawa Foundation For Future tidak pernah mempengaruhi US State Department untuk mendapatkan bantuan dana. Walhal GAP telah membuktikan bahawa Anwar dan rakannya, Paul Wolfowitz dan State Department telah melobi Kongress Amerika pada 2006 – 2007 untuk menghulurkan dana kepada yayasan yang dipengerusikan beliau.


“ GAP’s report also suggests that FFF management – including former FFF Chairman (and close friend of Paul Wolfowitz) Anwar Ibrahim, who is currently a Malaysian parliamentarian – misled the US Internal Revenue Service. The FFF’s financial statements for 2006 and 2007 state that the Foundation did not attempt to influence national legislation, an assertion contradicted by the cables and reports released by the Department of State. These documents suggest that several Foundation representatives actively lobbied the US Congress in 2006-07 for legislative changes favorable to the FFF”

Dalam laporan yang dikeluarkan oleh GAP, jelas menunjukkan bagaimana US State Department memperdayakan Kongres Amerika untuk memberi berjuta US Dollar kepada Foundation For Future.

GAP juga mendedahkan Elizabeth Cheney (isteri kepada bekas Setiausaha Pertahanan US Dick Cheney, semasa pentadbiran Bush) menubuhkan Foundation For Future sebagai ‘pet project’ untuk tujuan projek mendemokrasikan negara negara Asia dan Asia Barat dengan cara menjatuhkan setiap Kerajaan yang memerintah. Malaysia juga tidak terkecuali dalam hal ini.

Dan Anwar Ibrahim sebagai ‘puppet’ kepada orang orang Yahudi, digunakan sepenuhnya sebagai simbol ‘moderate’ Islam dan model untuk kerja kerja laknat ini.

Mengapa Anwar Ibrahim suka berbohong! Bercakap dusta sudah menjadi darah daging dan makanan harian makhluk laknat ini.

Apakah Anwar masih lagi mahu menidakkan bukti terbaru ini atau menikus kembali selama 6 bulan supaya bukti ini akan terpadam lama kelamaan dan luput dari ingatan manusia, juga juak juaknya.

Tapi yang lebih malang adalah juak juak yang masih mempercayai Anwar Ibrahim suci dari sebarang noda dan dosa! Begitu mudah juak juak ini memaafkan Anwar Ibrahim tetapi dalam masa yang menghentam Kerajaan terutamanya UMNO seolah olah esok kiamat!

Jika ditanya kepada penulis apakah Anwar Ibrahim berpeluang untuk menjadi Perdana Menteri, jawapannya TOBAT LAHOM !!! ... makhluk ini tidak berpeluang langsung untuk menjejak kakinya ke Putrajaya, dengan izin Allah Taala.

Makhluk yang bersifat Maha Munafiq ini adalah contoh Dajjal Dajjal kecil yang bertebaran di bumi Allah ini. Wajib sebenarnya jika jatuh hukum, makhluk ini patut dibunuh secepat mungkin.
Makhluk ini mulutnya berkumat kamit bercerita perihal Agama, tuntutan Islam dan perjuangan menentang kebatilan dihadapan para Muslim. Dalam masa yang sama, hati makhluk ini adalah hitam ... lebih hitam dari Api Neraka Jahanam! Para Munafiqin sememangnya akan dicampakkan oleh Allah Taala ke Neraka. Itu pasti.

Anwar Ibrahim ... bila lagi nak buat ‘statement’ penafian … atau sememangnya sudah selesa dengan ‘title’ Maha Munafiq.

sumber inspirasi:

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=0522&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm&arc=hive


http://www.whistleblower.org/blog/31-2010/645-report-exposes-irregularities-of-obscure-state-department-funded-organization



MELAYU ATAS PAGAR

2 comments:

Anonymous said...

Tak leh ke saman dia kerana pembohong yang arief?

malaysia.suarademokrasi said...

minta masukkan blog saya dalam senarai 'Rakan Blogger' di Unit Media W.M

Thanks

www.sd-malaysia.blogspot.com