Thursday, July 8, 2010


Ahli Parlimen bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim telah menyerahkan bukti PKR sememangnya membiayai Raja Petra Kamaruddin di London. Bukti dalam bentuk email telah diserahkan kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz.

Dalam pada masa yang sama, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim akan mendedahkan bukti tersebut kepada ’public’ dalam sedikit masa lagi. Beliau tidak menunjukkan rasa takut jika disoal siasat oleh pihak polis. Wah ... berani betul abang sorang ni. Sekurang kurangnya tampil memberi bukti ... tak macam si Anwar Ibrahim ... sampai la ni tak tonjolkan bukti ahli ahli MP Bebas dapat RM 2,000,000.00 setiap sorang !!! Dasar munafiq !!!

Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim juga mengingatkan kepada SPRM supaya tidak terjerumus ke dalam ’mind game’ Anwar Ibrahim. Beliau menyeru SPRM supaya jangan buang masa dan duit untuk menyoal siasat dan mengambil keterangan Balasubramaniam kerana dijangka Balasubramaniam akan ’spin like hell’ .

Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim juga mencabar Zaid Ibrahim untuk membawa pulang ‘two best friends in London … taking a memorable photoshoot’ jika Zaid Ibrahim mahu digelar anak jantan.

Beliau juga menyokong kenyataan Wee Choo Keong mengenai peranan Anwar dan Zaid dalam kes yang melibatkan Raja Petra dan Balasubramaniam, malah berani mengatakan kos ‘sara hidup ala barat’ kedua dua penyamun ini ditaja oleh ‘exquisite millionaire’ yang rapat dengan Anwar Ibrahim.





MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Jeepers Creepers said...

mampus ler pkr lepas ni..talian hayat anuar dah hampir dipenghujung..geng yahudi diapun dah tak nak tolong