Monday, October 22, 2012

alt
Malaysia diiktiraf sebagai antara negara Islam yang mempunyai strategi pembangunan mengagumkan dan terbuka, pusat rujukan dan contoh bagi dunia Islam - Yusuf Al Qaradawi


“Tidak memeranjatkan, kami sentiasa mendapati anda antara yang pertama dan terawal menyokong perjuangan adil dan kemanusiaan, isu Palestin dan Baitulmaqdis adalah antaranya,” katanya dalam surat kepada Najib.

“Malah lebih membanggakan kami ialah pencapaian dan kejayaan mewujudkan cawangan QII di Malaysia, pencapaian yang mungkin tidak dapat direalisasikan tanpa sokongan dan naungan anda”.


Read More, ANWAR TERTEKAN



Sanggupkah Anwar Ibrahim sekali lagi 'menjual' dan 'menjaja' nama Yusuf Al-Qaradawi jika tokoh ilmuwan Islam ini secara terus terang memuji komitmen Malaysia dan Najib yang memperjuangkan keamanan, keadilan dan kemanusiaan di dunia Islam?

Seharusnya ini adalah 'malapetaka' besar bagi Anwar Ibrahim yang menyokong isu keselamatan Israel.

Walhal Yusuf Al-Qaradawi melahirkan penghargaan dan terima kasih terhadap dedikasi dan komitmen Malaysia yang menyokong perjuangan di Baitulmaqdis.



Anwar Ibrahim pastinya tertekan kerana kerajaan yang dituduhnya berkiblatkan Yahudi jelas banyak membantu menyokong perjuangan adil dan kemanusiaan, isu Palestin dan Baitulmaqdis.

Anwar sendiri yang dijulang sebagai Imam Mahdi oleh pemimpin kanan PKR, Dr Badrul Amin Baharon dan pengikut tegarnya ... lebih condong mengangkat martabat Israel selaku pembunuh umat Islam di Palestin.

Tidak mustahil Anwar akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat ini bahawa surat Yusuf Al-Qaradawi telah dipalsukan oleh media-media pro kerajaan.

Tidak mustahil Anwar juga akan mendabik dada bahawa beliaulah yang menjuarai nasib umat Palestin sewaktu berkuasa dalam UMNO dahulu.

Dan tidak mustahil blog-blog penyokong peliwat tegar akan mula mencemuh dan menghina Yusuf Al-Qaradawi sebagai telah dibeli dengan wang ringgit oleh UMNO.

Barangkali kita akan melihat Anwar mengarahkan media-media pencacainya untuk menjatuhkan mertabat Yusuf Al-Qaradawi sebagai pencacai UMNO.


Tidak ada yang mustahil bagi makhluk yang bernama Anwar Ibrahim ...



3 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Ini moneypulasi utusan Malaysia Dan niat jahat umno untuk musnahkan angan2 anwar nak jadi pm

Yusuf sudah diibeli oleh umno? Berapa juta? Banyakkanya duit umno? Ni mesti umno rasuah atau dapat duit dari soros

Berbanding dng yusuf qardawi Dan lim kit siang anwar lebih percaya kit siang...

Dot said...

on da dot, kluangman!

mesti dah puak2 pr samakan apa yg mrk dah buat selama ni dgn menuduh org lain juga dibeli krn anwar kepala penyamun mrk yg buat gitu dulu... dia manipulasikan nama sheikh yusoff qardawi dlm setiap ceramah dia utk selamatkan anu..ghairahnya!!!!

takpalah...kita bg peluang anwar jadi BAKAL PM16SEPT SEUMUR HIDUP!!!
hambik ko!!

mac & blue said...

seriously sape tuan punyer blog ni memang pecacai tegar UMNO. bertaub at la...kite kat dunia ni tak lame mane pon...