Monday, October 15, 2012

Mengapa perlu desak Nik Aziz berundur ...


Seharusnya tidak perlu ada desakan bagi Nik Aziz berundur dan meletakkan jawatannya sebagai Mursidul Am PAS.

GWM mahu Nik Aziz kekal dengan jawatan tersebut sehingga beliau tidak mampu lagi membuka mulut mahupun berfikir secara baik.

Hanya dengan cara itu umat Islam akan membuka mata seluas-luasnya melihat bagaimana Parti Adat & Sosialis ini telah lari dari dasar dan matlamat asal perjuangan parti.

Umat Islam pasti akan melihat semakin ramai yang akan dipecat dari parti gara-gara takut dan sujud kepada arahan Nik Aziz seperti apa yang berlaku kepada Hasan Ali.

Perlu apa ditetapkan had umur bagi tempoh memegang jawatan uatama dalam PAS? Lebih afdal dibiarkan Nik Aziz terus menerus memegang jawatan sebagai Mursidul Am PAS.

Umat Islam boleh melihat bagaimana Nik Aziz cukup sukar untuk meninggalkan 'tongkat dunia' walhal Tun Dr Mahathir sudah lama membuang tongkat dunia ini. Tongkat dunia ini adalah tonik kekuatan Nik Aziz agar terus menerus merapu dengan kenyataan membabi butanya ... biarkan.

Lebih lama Nik Aziz memegang jawatan 'tongkat dunia' ini, lebih banyak ilmu kesesatan keluar dari terjuih keluar dari mulutnya. Habis orang Melayu akan dilabel sebagai sesat oleh Nik Aziz.

GWM menggesa dibiarkan Nik Aziz pegang jawatan ini sampai mati agar umat Islam dan orang Melayu mampu melihat PAS akan menggadai dasar perjuangan Islam.

Hudud? Negara Islam? ...

Berapa lama lagi PAS perlu menjilat telur bos mereka DAP untuk mendapatkan persetujuan dan kelulusan.

Tonggeng terbalik macam mana sekalipun, PAS akhirnya tetap dan perlu mendapat restu dari DAP.



6 comments:

Anonymous said...

masalahnya yg ikut PAS ni ramainya orang baik, yg nak perjuangkan agama. Tp sbb musibat dan pemimpin lebih jahat dari firaun mcam nilah yg buat orang macam aku hangin satu badan.

Kesian. Depa tak mampu bukak mata (hati) dgn kebobrokan pemimpin dungu.

ATE MENGATE said...

Biarkan je Nik Ajis ni kekal , senang banyak la BN , kalu dia bersara tak ada modal la pulak nak hentam PAS , Nik Ajis ni kan ke dia udah mengarut , macam PAS ni pusaka dari mak bapak dia punya dulu.

Anonymous said...

Nik Aziz. .kesian. .patut usia tua habiskan beribadah. .dok kat Mekah beribadah. . dah byk duit tu. .kesian sangat!! dugaan kat orang tua nii.

Anonymous said...

Anom 11:49...orang yg bersangka jahat dan bernafsu kuat atas kejahilan aje yg nampak PAS sesuai dgn jiwa mereka... kategori ini bukan dikalangan baik dan tulus pada agama.... Dah kena dah yg bergayut umur tu syaitan dan yg pengeraknya Dajjal...sifatnya.

Kita yakin apabila Ha dan terzahir yg batil pasti pupus... Tunggu dan mintalah dari Allah agar kita dan keluarga dan umat nabi terselamat dari dan sihir minda..dari Syaitan dan agen agen nya yg dilaknat sehingga kiamat..

dzimba said...

Nik aziz akhirnya mati ataupum mampus dalam kesesatan.

dzimba said...

Nik aziz akhirnya mati ataupum mampus dalam kesesatan.