Thursday, October 25, 2012

Tiga artifak FIRAUN Alaf Baru Ditemui di Lembah Klang

Di kalangan rakan-rakan pimpinan PKR mula merasakan tidak ada ruang untuk mengkritik Anwar di dalam parti.

Kebanyakan lubang ditutup supaya Anwar akan terus kelihatan sebagai seorang yang maksum dan tidak mempunyai kelemahan.

Antara isu terbaru yang diperkatakan dalam PKR adalah keistimewaan yang diberikan kepada Anwar & Keluarga.

Kesungguhan Anwar untuk mengetengahkan anaknya yang lain, selain Izzah di dalam politik mengundang macam-macam pandangan.

Apakah PKR ini mengenai Anwar & Keluarga sahaja? Kebanyakan pemimpin PKR peringkat pertengahan boleh faham jika Anwar, Kak Wan, Izzah menjadi penting dalam PKR.

Mereka boleh faham. Tapi bila Nurul Nuha dan menantu Anwar juga mahu menjengah kedudukan dalam PKR, mereka jadi tidak seronok.

Penyakit DAP nampaknya sudah melarat dalam PKR.

Parti anak beranak. Karpal, Gobind, Dinasti Lim. Izzah, Nuha, menantu Anwar akan menjadi tokoh-tokoh baru dalam PKR menjelang PRU yang akan datang.

Soalnya, siapa yang nak persoalkan Anwar. Anwar macam dewa dalam PKR. Tak boleh disentuh. Sama macam Guan Eng dalam DAP.


sumber : GELAGAT ANWAR

4 comments:

Anonymous said...

DI Perak ada 3 bersaudara Nga Ngeh Nizar Ngok !

Anonymous said...

bayangkan malaysia diperintah oleh dinasti LIM, dinasti singh dan dinasti jubri .. kepada teman2 semua... lantak la kalau CINA satu msia ni nak sokong DAP pegi mampos la diorg, kita MELAYU semua mesti kekalkan kuasa melayu/islam di msia. lebih baik kalau dpt tindas sikit kaum cina yg mmg dah kaya di sini. kalau rasa boring nanti, biar diorg semua berambus ke spore ke, china ke, macau ke, hongkong ke biar diorg balik tanahair mak bapak nenek moyang diorg yg dtg merempat lebih satu abad dulu.... kesilapan kita sebab terlalu bagi muka kat bangsa pendatang terutama CINA !!!! CINA adalah bangsa yg sama liciknya dgn YAHUDI.

Anonymous said...


BERITA CERAMAH DISANA SINI

KARPAL SINGH berkata fail rahsia yang dimilikinya berhubung ‘ bukti Kes Liwat Anwar Ibrahim’ akan digunakan sebagai ‘senjata sulit’ dimasa hadapan. Menurut Karpal, jika Pakatan Rakyat menang dalam PRU 13 anwar akan dilantik sebagai Perdana Menteri selama dua tahun.

“ Selepas itu Kapal akan mendedahkan bukti kes liwat berkenaan untuk menjatuhkan Anwar bagi membolehkan Orang Bukan Melayu (Cina) mengambil alih Jawatan Perdana Menteri” Kata seorang Pemuda Melayu , Bekas Pegawai Khas Lim Guan Eng yang meletakan jawatan baru-baru ini. Kapal mendedahkan Strategi tersebut keti ka ditanya oleh pemuda berkenaan tidak lama sebelum beliau meninggalkan Guan Eng dan DAP.

Bekas Pegawai Khas KM Pulau Pinang itu kini sedang giat membuat pendedahan berhubung rancangan jahat DAP dalam ceramahnya keseluruh Negara. “ Saya sendiri telah bertanya kepada YB Karpal benarkah dia mepunyai bukti kes liwat Anwar seperti yg dinyatakannya pada tagun 1998 dan itulah jawapan Karpal” katanya.

“ Kenyataan Karpal ini salah satu sebab yang menyedarkan saya betapa bahayanya strategi politik DAP, saya terus meletak jawatan dan meninggalkan DAP” tambahnya.


P/S Dua tahun tu nak jadikan Anwar boneka untuk pInda perlembagaan.

Anonymous said...

supreme outlet
kyrie shoes
supreme outlet
yeezy
fear of god essentials hoodie
russell westbrook shoes
bape clothing
yeezy
off white hoodie
golden goose sneakers