Wednesday, November 2, 2011


Cukup parah mentaliti gabungan NGO Malaysia yang menganjurkan festival tahunan LBGT (Lesbian, Biseksual, Gay & Transexual) atas nama hak dan kebebasan seksualiti tanpa batasan.

Dan lebih parah lagi apabila festival ini disokong dan dinaungi oleh gabungan NGO yang cukup kuat menentang malah mempertikaikan Artikel 3 dan Artikel 11 Perlembagaan Persekutuan.







Seksualiti Merdeka, meaning Sexuality Independence, is Malaysia’s only festival celebrating the human rights of people of diverse sexual orientations and gender identities. It is organised by a loose coalition of NGOs, artists, activists and individuals and has been held annually since 2008. The festival programme includes forums, talks, workshops, book launches, art exhibition and performances.

Full Article ... click GENG ANWAR PELIWAT & MILOSUAM PONDAN



Atas nama kebebasan bersuara dan seksualiti, gabungan NGO ini semakin berani mengadakan seminar, bengkel, filem yang melambangkan kebebasan seksual sebagai satu cara hidup yang perlu diiktiraf.

Gabungan NGO ini pernah mencabar maruah umat Islam dengan memperlekehkan Enakmen Jenayah Syariah negeri Kedah, Negeri Sembilan, Kelantan, Melaka, Perlis dan Sabah yang melarang perbuatan kaum Mak Nyah (geng MiloSuam!).






Bagaimana dengan pengakuan jujur saudara Azwan Ismail berusia 32 tahun bahawa beliau sudah lama hidup sebagai gay. Beliau cukup bangga dengan kalimah 'Saya Gay, Saya Okay!' .. Wow!





Full Article ... click ANWAR SUKA GAY BOY!



Untuk makluman, video klip pengakuan Azwan Ismail yang bangga hidup sebagai Gay Boy telah dibuang (remove) oleh Youtube, gara-gara kontroversi yang keterlaluan.



Dengan ini sukacita dimaklumkan, GWM turut mahu mencadangkan sekali lagi kepada Koordinator NGO JingGAY 13 Fariz Musa untuk mengemukakan laporan polis berhubung anjuran festival seks oleh gabungan NGO Malaysia yang cukup kuat menentang malah mempertikaikan Artikel 3 dan Artikel 11 Perlembagaan Persekutuan ... namun menyokong aktiviti seks bebas!

Melainkan jika saudara Koordinator NGO JingGAY 13 Fariz Musa dan rakan-rakannya turut terbabit sama dalam festival seks bebas ini ... ada berani!




7 comments:

Anonymous said...

Puak-puak asobiyah ini mana nak buat laporan polis terhadap puak mereka sendiri, beginilah golongan asobiyah, kalau dalam puak sendiri buatlah apa pun, tak kira dosa pahala, halal haram, baik buruk, betul salah, dan apa saja akan dibela habis-habisan kerana fahaman asobiyah ini. Jangan haraplah geng Jinggay 13 ini nak buat laporan polis terhadap Seksualiti Merdeka ini, kerana sekutu asobiyah mereka adalah penyokong Seksualiti merdeka ini.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Kongres Melayu Pulau Pinang macam mana pula gamaknya, sibuk tuduh PERKASA dengan tuduhan yang bukan-bukan, nama saja Kongres Melayu Pulau Pinang, tapi sebenarnya adalah 'anjing suruhan' DAP macam PAS jugalah Kongres Melayu Pulau Pinang, mereka pun tak akan buat laporan polis malahan akan diam seribu bahasa kerana yang menjadi penyokong Seksualiti Merdeka ini adalah puak asobiyah mereka, mana boleh lawan puak sendiri, tak boleh, itulah fahaman asobiyah tulen anutan pecacai DAP ini.

Anonymous said...

Dengar khabar Ambiga akan jadi perasmi program Seksualiti Merdeka ini, Mat Sabu tak nak sertai sekalikah? Apa tidaknya dalam BERSIH, Mat Sabu jadi timbalan Ambiga, sekarang dalam program Seksualiti Merdeka ini, Mat Sabu pun sertilah sekali, bawa sekali Hadi Awang yang turut sama jadi kuncu Ambiga semasa BERSIH, lepas itu tayang kepada Nik Aziz, biar menangis lagi si tua itu lihat kelakuan pimpinan PAS. Sekadar menangis sajalah, nak ambil tindakan tak sanggup sebab puak sendiri, fahaman asobiyah katakan, inilah anutan PAS sekarang ini.

Anonymous said...

Mat Sabu boleh lah sertai majlis Seksualiti Merdeka ini, bawa sekali Hadi Awang, Mat Sabu pakai lebai warna merah jambu, hadi Awang pula pakai serban warna merah jambu dan jubah merah jambu, baru awww.

Masa BERSIH bukan main galak jadi pendokong Ambiga, masa program Seksualiti Merdeka ini, jadilah pendokong Ambiga lagi.

Anonymous said...

Ketua Umum PKR, Anwar tak nak sertai sekalikah, banyak jambu-jambu yang boleh jadi sasaran baru? Jangan risau, mereka bukannya macam Saiful, boleh bagi khidmat secara suka rela, tak ada nak buat laporan polis punya.

Anonymous said...

Menteri Amaran pergi mana pula? Main masak-masak dengan Namewee lagikah? Kalau Menteri Amaran ini jadi Menteri di Kementerian Dalam Negeri makin banyak masalah yang timbul, hak asasi manusi, cibailah itu semua, lancau selancaunya.

Menteri Amaran tak berani ambil tindakan, sebab dia sekadar memberi amaran hingga ke mampus, amaran saja, amaran terakhir, amaran terakhir, amaran terakhir kali ke entah berapa gamaknya.

Anonymous said...

Lepas ini marilah ramai-ramai buat liwat dan seks sejenis, sekarang ini terlalu liberal, bebas sebebasnya, nak buat apa pun boleh, kerajaan tak tahu nak ambil tindakan, Menteri Amaran sekadar beri amaran hinga ke mampus, Perdana Menteri pula sibuk kejar populariti, hak asasi manusia, liwat dan seks sejenis adalah hak asasi manusia bagi golongan mangkuk hayun ini. Cibailah kamu semua, cibai secibainya dan lancau lagi melancaukan.

Hishammuddin lebih baik berambus dari Kementerian Dalam Negeri, isu sebegini pun tak berani ambil tindakan, hak asasi itu hak asasi juga, tapi ini bukan lagi hak asasi tapi sudah mencemarkan kesucian manusia itu sendiri, liwat tengah jalan, dalam bas, dalam pasaraya, takkan nak sampai sebegini rupa, hak asasi jadah apa ini semua? Ini semua memang cibai lagi mencibaikan dan lancau selancaunya. Haram jadah punya Seksualiti Merdeka, lepas ini buat pula tuntuan nak kahwin dengan anjing dan babi, layak sangatlah kamu semua buat begitu.

Kerajaan perlu tegas dan ambil tindakan terhadap semua yang terlibat, bukannya jadi pemerhati lihat saja apa yang nak dibuat walaupn hendak memusnahkan negara.