Wednesday, November 9, 2011


SHAH ALAM 9 Nov. - ADUN Batangkali Datuk Mohd Isa Kassim mendakwa beliau berasa kecewa dengan tindakan Speaker DUN Selangor yang bertindak tidak adil dalam memberi ruang kepada beliau untuk bersuara di Sidang DUN.

Full article ... click
KHALID IBRAHIM GAGAP LAGI!



Pertanyaan ADUN Batang Kali Mohd Isa dibalas dengan ditunjukkan jalan keluar oleh Speaker Dewan Teng Chang Khim.

Semuanya gara-gara Khalid 'Gagap' Ibrahim masih lagi mengidap 'Sindrom Gagap' untuk menjawab pertanyaan Mohd Isa berkenaan apa manfaat yang diperolehi oleh penjawat awam melalui program MES (Program Merakyatkan Ekonomi Selangor).

Soalan Mohd Isa cukup mudah ... Mengapa tiada penjelasan terperinci dari aspek peruntukan dan jumlah yang dibentangkan?

Khalid Gagap kembali gagap dengan membebel dan jawapan yang berbelit-belit.



So ... who come to the rescue?

Speaker Dewan Teng Chang Khim pantas mencelah apabila dilihat Khalid Ibrahim gagal memberikan penjelasan sewajarnya dan mengarahkan Mohd Isa duduk tanpa diberi peluang menyoal kembali Khalid Ibrahim.

ADUN Batang Kali yang tidak mahu berundur sekali lagi meminta Khalid Ibrahim untuk memberi penjelasan kepada Dewan mengapa tidak disertakan aspek peruntukan dan jumlah yang dibentangkan.

ADUN Batang Kali diarahkan untuk keluar dewan dan tidak dibenarkan untuk mengikuti sidang dewan selama sehari.



Emmm ... Mana dia slogan kerajaan berkredibiliti dan akauntabiliti seperti yang diwar-warkan oleh Menteri Besar dan Punaisihat Kerajaan Selangor?

Tak boleh jawab persoalan ... tendang keluar dewan! Tak boleh jawab persoalan ... tendang keluar dewan!






3 comments:

Anonymous said...

MACAM HARAM JADAH!!! RAKYAT SELANGOR DAPAT YB2 YANG TAK TAU APA YANG MEREKA BUAT!! PASAL TERLALU BANYAK BERPOLITIK DAN MAKAN ANGIN KAT LUAR NEGARA!!! BALIK DARI JERMAN DAN IRAN KONON MENCARI PELABUR, TAPI HAMPEH!!! HARAM YANG DAPAT HARTA YANG ADER PEGI LELONG!!!, BILA ORANG LAIN TANYA TAK MAU JAWAB, BUAT MUKA MCM SIAL!!! MELUAT MENYAMPAH!!! RAKYAT SELANGOR TOLONG TUKAR BALIK KERAJAAN NEGERI YANG HAMPEH NI!!!

Anonymous said...

ini lah pemimpin yang malas kerja asik berpolitik saja, makan duit haram. haram jadah!! Porah sedih melihat orang melayu susah konon, asik nak menipu saja, yang jadi bodoh tu yang mendengar tak tau apa asik kena bohong saja.

Anonymous said...

seronok kalu dewan nih macam dewan Taiwan... kerusi dibaling dan tumbuk menumbuk berlaku... baru lar selesa... nih semua macam ekor celah kelangkang anjing ajer... tak ada BALLS...