Wednesday, November 2, 2011






Suatu kejutan besar berlaku dalam program Sambutan 60 Tahun PAShit Melaka malam semalam di Bukit Katil Melaka.

Ketibaan Pengerusi DAPigs Melaka Goh San Leong disambut dengan laungan TakeBeer oleh sesetengah penyokong tegar PAShit.

Paling menakjubkan apabila Pengerusi DAPigs Melaka ini turut diumumkan sebagai 'Bakal Ketua Menteri Melaka' jika Pakatan Haram berjaya menawan Melaka pada pilihanraya umum yang bakal menjelang.


Lebih membanggakan apabila Pengerusi DAPigs Melaka ini diberi penghormatan untuk memulakan ucaptama program Sambutan PAShit Melaka ke-60 tahun.

Pengumuman itu telah menyebabkan beberapa penyokong PAS tergamam seketika namun ada juga yang menjadi 'batu api' menyambut pengumuman tersebut dengan laungan TakeBeer!

Mat Sabun dan Nizar Bintang Tiga turut memeriahkan majlis sambutan 60 Tahun PAShit Melaka dengan memukul gendang serta mencanang bahawa Pengerusi DAPigs Melaka Goh San Leong berpotensi besar sebagai Ketua Menteri Baru Melaka dalam menjadikan Melaka sebagai negeri contoh Negeri Berkebajikan ... bertambah tergamam penyokong-penyokong PAShit melaka malam tadi.



Beberapa pemimpin PAShit negeri kelihatan panas telinga dan ponggong apabila perjuangan mereka untuk memartabatkan perlaksanaan hukum hudud jika berjaya menawan Melaka kelak bakal terkubur dengan pengumumuan tersebut.



Lalu timbul persoalan siapa yang merestui perlantikan Ketua Menteri Baru Melaka jika Pakatan Haram berjaya menawan Melaka nanti? ... Kepimpinan Pusat PAShit?

Dengan jumlah penduduk negeri Melaka majoritinya lebih 50 peratus adalah orang Melayu dan hampir 38 peratus berbangsa Cina, tidak mustahil agenda dan misi DAP untuk menawan Melaka bakal terlaksana ... hasil dari 'endorsement' pemimpin tertinggi PAShit sendiri.



Persoalan yang menarik ...

Berapakah kebarangkalian peratusan hukum hudud bakal dilaksanakan di Melaka jika jawatan Ketua Menteri barunya dipegang oleh DAP?


Sedangkan parti DAPigs bulat-bulat menolak hukum hudud dan ianya tidak termasuk didalam manifesto Buku JingGAY dan Negara Berkebajikan!

Bagaimana dengan perjuangan para pemimpin PAShit negeri yang mahu melaksanakan hukum hudud di Melaka?

Maka kempunan kembali penyokong tegar PAShit Melaka kerana hukum hudud tidak termasuk didalam manifesto Buku JingGAY dan Negara Berkebajikan!

Tidak mengapa, PAShit Melaka boleh cuba lagi pada piliharaya umum ke-14 ...



8 comments:

Anonymous said...

hahaha... PAS kena tipu lagi... sedih tgk Melayu PAS dipermainkan oleh kafir laknatullah...

Unknown said...

SENDIRI MAU JAWAB ...

Anonymous said...

ni mmng lawak..lg lawak dr Maharaja LawaK Mega..PAS patut hntar pasukan masuk MLM tu..

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam bro.
Negeri lain DAP boleh kokok lah tapi Melaka diaorang boleh lupakan lah..

LGE pun kena lari berpayung kat Penang..he he he

Anonymous said...

apsal laaa PAS ni bongok sgt?

Anonymous said...

Tak apalah, biarkanlah, bukankah DAP telah berjaya ditarbiah oleh PAS hingga membaca Al-Quran untuk kempen politik walaupun mereka tak tahu apa yang mereka baca itu.

Malahan Nik Aziz Si Tua itu akan menangis lagi, Melaka diserahkan kepada DAPig oleh puak PAS sendiri, menangis sajalah kamu si tua Nik Aziz, itulah yang kamu tahu, pergi menangis dalam jamban, baru padan muka kamu.

Lepas ini yang kononnya Ketua Menteri Melaka dari DAP ini akan pakai seban dan jubah macam Nik Aziz, nak tiru 'kepimpinan Islam' katakan.

Inilah PAS semuanya boleh digadaikan untuk memuaskan nafsu serakah nak menang pilihanraya, biarlah apa pun, Melayu punah atau Islam diperkecilkan biarkan saja, menang pilihanraya lebih penting kepada PAS.

Orang bumiputera Islam sekalian, lihatlah betapa PAS tidak peduli akan keadaan bumiputera dan Islam hingga sanggup angkat bukan Islam jadi pemimpin. Dulu kononnya undi bukan Islam yang sokong Barisan Nasional adalah haram dan berdosa, nanti masuk neraka sama dengan pemimpin yang diundi itu. Tapi sekarang ini lain pula, kalau undi dan menangkan kemudian lantik jadi Ketua Menteri tak apa, boleh masuk syurga, fatwa baru yang menyesatkan oleh PAS. Apa tidaknya, rileks saja di negeri majoriti bumiputera dan majoriti Islam hendak dilantik Ketua Menteri di kalangan bukan Islam, apa kejadahnya? Lepas ini lantik pimpinan DAP jadi pengerusi masjid-masjid di negeri tadbiran Pakatan Rakyat pula, tak apa jadi pengerusi, bukannya masuk masjid pun, tak apa, inilah PAS penipu yang menyesatkan. Dasar 'anjing suruhan' kepada DAP, dasar perosak, dasar mukat tak tahu malu, dasar peminta sedekah politik dari DAP, dasar tak bermaruah, dasar tak guna punya PAS. Penipu, pembelit dan perosak bangsa dan melemahkan kekuatan ummah.

PAS mesti ditolak sebagaimana kita perlu menolak Najib dan kuncu-kuncunya, sokonglah Barisan Nasional yang dari dahulu hingga kini konsisten dengan matlamat perjuangan, cuma sekarang ini Najib dan kuncu-kuncunya saja yang bermasalah dan perlu disingkirkan.

Allahu Akbar, Hidup Malaysia, Bumiputera Hebat.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.
Nasionalis bumiputera.

Anonymous said...

PAS adalah 'anjing suruhan' DAP.

PAS adalah tidak bermaruah, muka tak tahu malu serta tidak punya harga diri hingga sanggup jadi 'anjing suruhan' kepada DAP untuk mengemis sokongan politik dari DAP.

PAS adalah singkatan bagi Parti Anjing Suruhan.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.
Nasionalis bumiputera.

Unknown said...

** PESANAN **
KITA JANGAN JADI HAMBA KEPADA BANGSA LAIN YANG SEDANG JATUHKAN BANGSA KITA DAN AGAMA KITA. INGAT TU WAHAI HANG TUAH YANG BIJAKSANA..