Thursday, November 3, 2011


Semakin dekat pilihanraya, semakin berlegar agen dan broker UMNO mahu membuat keuntungan dari hasil titik peluh blogger pro kerajaan.

GWM tidak mahu bercerita panjang namun sekadar memetik beberapa artikel dari sahabat-sahabat blogger yang telah memberi 'hint' sedikit demi sedikit ... siapa yang akan didedahkan tidak lama lagi.









Tunggu pendedahan yang bakal mencetuskan polemik baru barua UMNO menjual nama-nama blogger pro kerajaan ...


2 comments:

Anonymous said...

Inilah manusia-manusia lahanat musibat yang mahu menjahanamkan parti kerana kepentingan diri. Orang-orang sebegini masuk UMNO untuk kepentingan diri, mereka masuk dan kemudian tanding jawatan, nak projek, nak jadi wakil calon, tapi kerja haram tak reti nak buat.

Kepada barua-barua berkenaan, kamu memang bangsatlah, perangai macam setan, iblis, merosakkan parti kerana kepentingan diri. Si bangsat sebegini, kalau DAP bayar dia lebih, sanggup dia jadi ahli DAP, jenis mata duitan, dasar tak tahu malu, dasar peminta sedekah (malahan pemintas sedekah tepi jalan pun lebih mulia dari mereka ini), inilah jenis 'anjing-anjing' yang boleh dipelihara oleh DAP, dapat projek, dapat jawatan, semua boleh, musnahkan bangsa pun boleh, tak apa, duit punya pasal, bangsa pun boleh bagi hancur, peduli apa sama bangsa, yang penting duit, nanti mati pun minta anak cucu masukkan duit dalam kubur untuk dibelanja di alam barzah, kepala otak kau si bangsat.

Kepada si bangsat berkenaan, kalau rasa diri tak boleh beri sumbangan pada UMNO, lebih baik berambus, daripada menyemak merosakkan UMNO, lebih baik kau pergi berambus tinggal dalam hutan kawan dengan beruk dan lotong sajalah. Jenis manusia 'anjing suruhan', memang layak dimaki sedemikian rupa, dasar haram jadah, dasar celaka, dasar babi, babi, babi.

Meluat benar saya dengan golongan sebegini, depan pimpinan atasan bodek bukan main, tapi bila belakang siap jual parti lagi, malahan bangsa pun sanggup dijual, kalaulah DAP minta untuk 'sapu' semua orang bumiputera ke laut, mereka ini sanggup buat gamaknya, dasar anjing, dasar babi, dasar haram jadah.

Kepada 'anjing-anjing' dan 'babi-babi' berkenaan, lebih baik anda berambus dari UMNO, dasar manusia tak ada maruah, manusia yang harga dirinya boleh dijual beli, keluarga kau sanggup kau jualkah? Jual keluarga sekali demi wang ringgit, baru benar-benar bangsat jenis babi anjing.

Agak kasar tulisan saya ini, tapi inilah luahan hati saya yang benar-benar geram dengan gelagat manusia picisan tahap longkang dasar muka tak tahu malu menjadi parasit dalam UMNO untuk kepentingan diri.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.
Nasionalis Bumiputera.

Anonymous said...

orang2 camni la yang merosakkan nama umno.
kerana tahi setitik, habis rosak susu sebelanga!
celaka punya manusia