Wednesday, November 9, 2011

5 comments:

Anonymous said...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/6410-utusan-rasis-pakatan-iktiraf-kakitangan-awam-

Semuanya salah UMNO, Utusan, RTM dan TV 3 saja, apa saja yang jahat dan buruk berlaku semuanya salah UMNO, Utusan, RTM, dan TV 3 saja, inilah dalam pemikiran Pakatan Rakyat termasuklah PAS sendiri. Malahan kalau ada burung berak atas kepala puak Pakatan Rakyat ini pun atau mereka jatuh dalam longkang, atau mereka terkencing dalam seluar atau terberak dalam jubah pun akan disalahkan kepada UMNO, Utusan, RTM dan TV 3 juga. Inilah mentaliti teruk dan buruk Pakatan Rakyat yang tidak habis-habis nak menipu rakyat dan menggalakkan perbuatan menipu.

Isu DAP nak buang kakitangan awam selepas mereka kononnya dapat kuasa adalah benar, macam mana nak kelentong lagi? PAS ini teruk benar, jadi 'anjing suruhan' DAP sajalah, PAS = Parti Anjing Suruhan.

Ada kisah tentang PAS, lihat ini:

http://sh.wikipedia.org/wiki/Pas

PAS = Parti Anjing Suruhan @ Anjing Suruhan DAP.

Meluat benar saya dengan PAS sekarang ini, menjadi perosak dan pemusnah bangsa sajalah mereka ini, kalau sekadar menjadi 'anjing suruhan' kepada DAP untuk dapat habuan dunia, itu 'jihad' apa kebendanya? Itu bukannya jihad, tapi jilat, menjilat DAP untuk kepentingan dunia, kononnya parti Islam, tapi perangai macam orang tak berakhlak, sedarlah, tok guru pakai serban pun tak gunalah, lebih baik pakai seluar dalam dan singlet pergi jalan-jalan di Pulau Melaka dan buat parti di rumah Nik Aziz, menari 'break dance' sambil bermuzik dengan rancaknya.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Unknown said...

SABAR ENCIK MOHAMAD ... TUNGGU PENDEDAHAN SETERUSNYA, HAHAHA ...

Anonymous said...

GWM, ada lagi tuduhan terhadap kerajaan, tak tahulah benar atau salah, lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/6307-kita-bising-ahli-sukan-israel-masuk-tapi-senyap-dengan-hubungan-dagang

Tapi yang peliknya, bila klik dekat surat yang kononnya hubungan dagangan Malaysia dengan Israel itu, tak dapat buka pula.

Tak tahulah kalau ini satu lagi provokasi untuk menipu rakyat, puak PKR dan PAS ini memang begini, kuat menipu, ustaz dan ulama pun kaki penipu apa nak jadi, inilah ulama politik merosakkan nama baik ulama sebenar.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Sabar itu sabar juga GWM, tapi perbuatan Pakatan Rakyat ini makin lama makin teruk, makin kuat menipu, makin kuat menjadi perosak kepada negara dan masyarakat, itu mana boleh tahan, tak rela saya melihat para penipu dan tukang perosak itu menjahanamkan negara ini dan rakyatnya, kerana kalau negara rosak dan rakyat jadi buruk perangai, kalau setakat puak Pakatan Rakyat itu saja yang dapat musibahnya tak apalah, tapi ini dengan saya sekali akan terlibat sama, nak keluar jalan-jalan susah, nak cari rezeki pun susah, malahan nak ke masjid pun takut, bimbang kena bom macam di sesetengah negara luar itu, saya tak mahu keadaan sebegitu, sebab itulah saya benar-benar meluat dengan puak-puak Pakatan Rakyat ini, tak dapat kuasa lagi pun dah tunjuk 'bunga-bunga' nak jadi perosak, apatah lagi dah dapat kuasa, hancur punah negara dikerjakan mereka ini, tak rela bangsa saya diinjak dan dihina sedemikian rupa.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

GWM, kalau boleh minta tolong kepada Najib supaya dia tegas dalam pentadbiran, memang selama ini saya banyak mengecam dia, sebabnya saya meluat dengan kepimpinan lembik dan lembab Najib dalam menguruskan negara ini banyak menyusahkan rakyat. Sebenarnya rakyat mahukan kepimpinan yang tegas supaya negara boleh ditadbir dengan baik tanpa campur tangan pihak-pihak yang cuba menangguk di air keruh.

Sekiranya Najib hendak teruskan segala kelembikkan dan kelembapan dia juga, maka tunggulah pembalasannya pada PRU 13 nanti. Minta Najib tengok-tengokkan juga pimpinan parti komponen terutama si Chua Soi Lek itu, dia itu bukan saja biawak hidup kepada MCA, malahan menjadi biawak hidup juga kepada Barisan Nasional, nasihatkan mereka itu jangan melampau sangat, patuhilah semangat setiakawan yang dipupuk selama ini, kalau nak populariti pun, usahakanlah parti anda menjadi parti yang relevan, bukannya menjadi 'juara perkauman' dan membuat kenyataan tahap longkang hingga mencetuskan pertelingkahan dalam Barisan Nasional.

Begitu juga dengan Hishammuddin, letak jawatan sajalah, sekadar menjadi Menteri Amaran yang hanya tahu beri amaran hingga ke mampus, tak payahlah, berilah pada orang lain yang layak, Tan Sri Musa Hassan misalnya.

Barisan Nasional dalam keadaan mendapat sokongan rakyat yang padu, tapi kerana kelemahan pimpinan atasan memahami kehendak rakyat maka sokongan rakyat menjadi 'flip-flop' kepada Barisan Nasional, ini kerana pimpinan atasan sibuk mengejar populariti, termasuklah si Najib itu, kalau tak mahu berubah, silalah berundur, jangan jadi pemusnah kepada UMNO, jangan disebabkan nila setitik habis rosak susu sebelanga.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.