Sunday, January 9, 2011


Bukan lagi habar angin, sembang kosong dan sekadar gosip picisan di antara kem kem pembangkang.

Anwar Ibrahim akan mengadap Hadi Awang petang ini sebagai langkah berdamai akibat perbuatan 'langgar lari' bloggers pencacai PAS yang lebih berkiblatkan Nik Aziz dan Anwar Ibrahim.



Pertemuan empat mata ini disertai oleh Nik Aziz dan Khalid 'Gagap dan Bengap' Ibrahim berlangsung di Shah Alam.

Agenda utama perjumpaan dijangka memberi fokus kepada pertemuan 24 Disember bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin sempena majlis santapan di Istana Terengganu.

Umum mengetahui, Perdana Menteri dan Nik Aziz diam membisu (keeping mum) hasil dari pertemuan.

Dan seperti biasa, Saifuddin 'The Spinner' Nasution cuba menenangkan keadaan hanya berkata perjumpaan tersebut hanyalah menyentuh pelantikan Setiausaha Kerajaan Negeri, kes liwat Anwar dan juga Program 100 Hari.

GWM cukup pelik dengan kenyataan Saifuddin 'The Spinner' Nasution.


Sedangkan Mustafa Ali dan Khalid 'The Church' Samad, masing masing membuat kenyataan pertemuan ini akan menyentuh isu perjumpaan UMNO dan PAS pada 24 Disember lalu.




Anwar Ibrahim semakin kalut berikutan ramai pihak mahukan Karpal Singh diheret ke Mahkamah atas sumpah bohong (perjury) dan menghina Parlimen.

Karpal Singh mungkin akan disubpoena oleh Pendakwaraya sebagai saksi dalam kes liwat beliau. Dan yang paling buruk, jika Karpal Singh mempunyai bukti dan keterangan mengenai kegiatan liwat yang akan mengakibatkan beliau dipaksa berhenti dari mewakili Anwar Ibrahim berdasarkan Peraturan Guaman (Amalan dan Etika) 1978.


Nyawa politik Anwar Ibrahim semakin berada di hujung tanduk. Langkah terakhir adalah mengadakan perdamaian dengan Hadi Awang atas serangan bloggers pencacai PAS upahan beliau.

GWM : Khabarnya ada solat hajat malam ini di Shah Alam ... Minta Hadi Awang dan juak juak PAS berdoa agar terbuka pintu hati Anwar Ibrahim mengaku dengan aksi aksi liwatnya! Anwar, Anwar ...

sumber / pautan :
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/hadi-anwar-temu-petang-ini-jernihkan-isu-pertemuan-24-disember/

5 comments:

Mordecai Kucai said...

Anu bontot pun tak leh sorok apa lagi nak jaga negara.

Apa pun salah kita buat tak cukup dengan minta maaf. Keroskan telah di lakukan dan kejahatan telah di ketahui. Keburukan orang yang melakukan amat menakutkan. Takkan cukup dengam minta maaf dan lupa.

Anuwar ingat dia sorang jer dalam dunia pandai berdendam. Ko tak tau lagi Parti Ajaran Setan. Tunggulah

Anonymous said...

BABI DAN ANJING TU HARAM DI SISI AGAMA ISLAM.
ALLAH SAJA YG MENGETAHUI NYA, MENGAPA DI HARAKAM BABI DAN ANJING DI SISI ISLAM.

AKU INGAT.....SEHARAM HARAM BABI DAN ANJING, WANGI LE MULUT BABI DAN ANJING JIKA DI BANDINGKAN DGN MULUT GWM AND THE GENG.

RAKYAT BUKAN BODOH LAGI DGN TULISAN ANDA SEMUA SAPERTI MANA UMNO_APCO MENYANGKAKAN RAKYAT BOLEH DI PERBODOHKAN SAPERTI 50 THN LALU.

LG BANYAK TULISAN BODOH DAN LAWAK BODOH ANDA SEMUA, LAGI BENCI ORG MELAYU PADA UMNO_AAPCO. MCM MANA UMNO DAN KERAJAAN NAK MENDAPAT UNDI ORG2 MELAYU SEKARANG NIE. KAMU SEMUA LE YG WAT ORG MELAYU BENCI PADA KERAJAAN.

FIKIR2 KAN LAH

Unknown said...

ANON 7.30 PM

ALHAMDULILLAH ...

ATAS SEGALA KECAMAN DAN CACI MAKI SAUDARA! TERIMA KASIH & SYABAS!

MENYERLAHKAN LAGI KEPERIBADIAN JUAK PEMBANGKANG!

Anonymous said...

anon 7.30..anjing dan babi tu najis bodoh bukannya haram.kalau tak tau hukum hakam islam baik diam .jangan nak menyesatkan orang lain yang jahil macasm kamu...

Anonymous said...

Anon 7.340 pm,

Aku ingat kau ni lahir bulan gelap lah, kalau tak caya tanya mak bapak kau.
Otak kau pun gelap sebab tak tahu nak fikir secara orang berilmu. Silap-silap kau ni anak har....