Friday, January 28, 2011


DS Najib mengumumkan tol di Karak dan Pantai Timur tidak akan dinaikkan selama lima tahun.

Beliau juga turut mengumumkan bahawa tol bagi lebuh raya Timur-Barat di persimpangan Salak dan Taman Connaught dijangka akan dimansuhkan Mei ini.


Najib berkata inisiatif itu juga adalah manifestasi kesungguhan kerajaan BN untuk mencari penyelesaian berhemah berkaitan isu tol.


Beliau juga tidak menolak kemungkinan dan masih lagi dalam pertimbangan kerajaan BN, tempoh konsesi PLUS Expressway Berhad akan turut tidak dilanjutkan.



Pengumuman DS Najib rupanya menjadi amukan 'Jambu Emas' Anwar Ibrahim ...

Azmin Ali (yang dilapkan badan oleh Tun Dr Mahathir sewaktu terlantar sakit) mendabik dada mengatakan idea tersebut datangnya dari Anwar Ibrahim ... yang diterjemahkan dalam Buku Jingga.


Kah Kah KAH! ... buku jingga lu orang buat bulan Disember, pembentangan Bajet 2011 bulan Oktober 2010 ... KAH KAH KAH! Dah biol ke ...

Tanpa ada rasa malu sekelumit sekalipun, Azmin Ali menyindir DS Najib kerana tidak membentangkan isu tersebut untuk didebatkan di Parlimen sewaktu pembentangan Bajet 2011 tempoh hari.


Kah Kah KAH! ... Bajet 2011 sudah didebatkan dalam Dewan Rakyat, Bajet 2012 belum keluar lagi la ... KAH KAH KAH! Tunggu bulan Oktober 2011 la ... Kah Kah Kah!

Azmin, Azmin ... nak tipu pun ... cover la sikit! ... Anwar Ibrahim senyap jer! ... Tak nak mengaku ke ini idea you!


GWM : 'Desperate' nampak! ... Demam ke Azmin Ali ... nak Ayahanda Tun Dr Mahathir lap kepala you ke!

sumber / pautan :
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kenaikan-tol-lebuh-raya-karak-pantai-timur-dibeku-lima-tahun/