Sunday, January 23, 2011


Bukan lagi suatu rahsia! Hadi Awang yang sebelum ini begitu yakin PAS akan menawan DUN Tenang, mengakui peluang kemenangan semakin tipis.

Jika sebelum ini beliau meletakkan keyakinan 50% untuk menang berdasarkan trend pengundi yang memihak pembangkang, kini bedebab! ... tinggal 40 % sahaja.


Berbeza dengan calon PAS Normala Sudirman, cukup yakin beliau akan menang justeru PAS akan menambah lagi kerusi pembangkang di Johor.



Keyakinan memuncak berdasarkan kepada trend pengundi masa kini yang lebih memihak kepada pembangkang.

GWM percaya dengan jangkaan Hadi Awang ... beliau dilihat berpandukan kepada kenyataan para pemimpin pembangkang sebelum ini.



Apa jua alasan sekalipun, Hadi Awang tahu para sahabatnya sudah melakukan 'groundwork and homework' terlebih dahulu.



Hadi Awang berkata beliau bersandarkan kepada trend pengundi. Begitu juga dengan Normala Sudirman. Trend yang mana satu sebenarnya?

Hanya Normala Sudirman masih lagi menaruh harapan yang amat tinggi dalam pengalaman pertamanya menjadi calon Muslimah PAS.

Pengalaman pertama yang dilalui oleh Normala Sudirman ini mungkin turut disamakan beliau dengan pengalaman malam pertama bergelar isteri. Yelah ... pertama kali!


GWM : Jika sudah tahu parti akan tewas ... mengapa perlu di'sakau' duit rakyat dengan kutipan derma DUN Tenang? Duit kutipan masuk poket siapa tu ...

1 comments:

Pejuang Revolusi 1957 said...

tahniah blogger kerana berjaya mendaulatkan agama dan bangsa.. takkan melayu hilang di dunia..

-blogger baru pulau pinang.. harap beri tunjuk ajar.. harap boleh berkerjasama..