Saturday, January 15, 2011



nampaknya Anwar ni nak cari nahas ker ??? kenapa tak terima jer cabaran Ummi tu ??? kenapa tak terima cabaran dari Khairy Jamaludiin ??? adakah Anwar ni saja jer nak mengertak Datuk Seri Najib atau takut dengan rahsianya terbongkar ??? apa dah jadi dengan Negeri yang telah diterajui oleh Pembangkang ???

Anwar ni tak habis-habis nak berdebat bekenaan dengan Pelan 100 Hari,boleh pulak dia mengatakan berdasarkan kapasiti Datuk Seri Najib selaku Menteri Kewangan selain merupakan individu yang mendakwa Pelan 100 Hari pembangkang tidak bertanggungjawab dan menyebabkan negara bankrap.ok,biar saya pulak tanya kepada anda yang membaca artikel ini.Apa jadi dengan negeri-negeri yang di takbir yang ditawan oleh Pembangkang selepas PRU 12 ??? kalau anda nak tahu semua duit yang dah diberi oleh kerajaan persekutuan yang mana negeri-negei di takbir oleh pembangkang.mana duit tu ??? kenapa kerajaan negeri KEDAH tak membantu rakyatnya semasa kejadian rumah terbakar yang lepas ??? lepas tu nak salah kan kerajaan persekutuan ??? padahal dah di takbir oleh Pembangkang.Apa jadi pulau pinang ??? apa jadi dengan Melayu di pulau pinang ??? peniaga di pulau pinang apa dah jadi ??? apa dah jadi di selangor ??? sampai isu SUK pun nak di politikkan ??? Raja pun dah tak hormat.mana duit Balak ??? apa dah jadi dengan orang asli di Kelantan ???

PASAL BENDA MACAM NI PUN NAK BERDEBAT KER ??? KALAU BERDEBAT ADA HASIL OK LAH JUGA.APA PUN SILA JAWAB SOALAN SAYA YER KEPADA PEMBACA DARI PEMBANGKANG ANDAI KATA ANDA TERBACA ARTIKEL INI.SAYA NAK LIHAT APA JAWAPAN ANDA...

POST BY WAYNE...

1 comments:

Anonymous said...

Tunaikan semua janji2 PRU 12 di Selangor yg kerajaan PR sekarang memerintah baru boleh ajak debat. Kerajaan PR bayar RM 1 untuk Anwar jadi penasihat ekonomi negeri Selangor memang berbaloi-baloi .