Sunday, January 16, 2011


Anwar Ibrahim boleh berkata apa sahaja ... nyamuk, mosquito, aedes, tiruk, serangga berkepak, etc, etc, etc.

Jika cabaran sekecil 'nyamuk' pun tidak sanggup disambut, apa ada pada kredibiliti sebagai Ketua Pembangkang dan Ketua Umum parti yang menunggu masa untuk mati tanpa batu nesan!


Mengapa gentar dan takut kepada 'nyamuk' ... bunuh sahaja! Jika takut tangan dicemari dengan darah 'nyamuk', tekan sahaja picu Shieldtox, maka tamatlah riwayat sang 'nyamuk' ... 5 saat sahaja!

Apa perlu diwali wakilkan PAS untuk menjawab cabaran dan pertuduhan 'nyamuk'. Parti PAS ada 'defense mechanism' baru ke? Mungkin PAS sudah berjaya mencipta racun makhluk perosak baru semata mata untuk membunuh 'nyamuk' ini.


Maka, terkial kial Presiden PAS ini dikambing hitamkan untuk menjawab bagi pihak Anwar Ibrahim.


Belum habis lagi bala bayaran pampasan RM 800 juta dari Timbermine Sdn Bhd dan tuntutan saman RM 1 Billion dari Riyapadu Sdn Bhd, datang pula tuntutan saman RM 100 juta dari 'nyamuk'.






Tersembul dan terkulat kulat mata Hadi Awang melihat angka saman berjumlah RM 100 juta dari 'nyamuk'. Pening Hadi Awang memikirkan jumlah hutang terkumpul parti PAS sehingga tahun 2011 yang meningkat sebanyak RM 1.9 Billion !









'Nyamuk' ... yang masih lagi menunggu cabaran debat disambut oleh si Namrud, hampa dan kecewa kerana Anwar Ibrahim sekali lagi kehilangan kerandutnya!

Bingung Anwar Ibrahim ! dimanakah gerangan kerandutnya disimpan di kala ini ... di rumahnya kah? di dalam koceknya kah? di dalam mobilnya kah? atau disimpan dalam peti rahsia oleh Wan Azizah?

Atas dasar itu, beliau terpaksa menolak cabaran debat dari nyamuk (kerandutnya menghilang entah ke mana).


'Nyamuk' merasa dipermainkan ... cabaran debat tidak terjawab! Anwar Ibrahim semakin bacul dan takut terpaksa menggunakan Hadi Awang sebagai proksi untuk menjawab bagi pihaknya.

'Nyamuk' semakin geli hati dan tertawa melihat tingkah laku Anwar Ibrahim. Jelas dan nyata ... Anwar Ibrahim benar benar kehilangan kerandutnya! Terfikir dalam mindanya bagaimana beliau yang hanya 'nyamuk' mampu memusnahkan karier politik Anwar Ibrahim.


Sekali lagi 'nyamuk' melontarkan cabaran dan amaran kepada Anwar Ibrahim. Beliau mencabar Anwar Ibrahim bersumpah mubahalah untuk membersihkan nama, imej dan kredibiliti sebagai seorang pemimpin yang telah hilang kerandutnya.

Sekali lagi ... cabaran 'nyamuk' tidak dijawab. Anwar Ibrahim terpaksa lari dan meloloskan diri dalam jubah Hadi Awang. Malu bukan kepalang Hadi Awang melihat Pak Sheikh menerobos dalam jubahnya.


'Nyamuk' belum berpuas hati ... beliau tahu Anwar Ibrahim menyembunyikan diri dalam jubah Hadi Awang.

Hadi Awang dan PAS ditempelak sebagai pengecut, dayus dan munafik kerana tiada prinsip dan pencetus 'perosak ummah' Islam di Malaysia.


Hadi Awang semakin membisu ... beliau terpaksa menyelamatkan Anwar Ibrahim yang menyembunyikan diri dalam jubahnya. Risau Hadi Awang ... mungkin kerandutnya juga bakal hilang seperti Anwar Ibrahim!


GWM : Anwar Ibrahim dan Hadi Awang telah hilang kredibiliti ... Yang tinggal hanya jangoat jangoat sebagai identiti!

sumber / pautan:
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0116&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_03.htm


1 comments:

Anonymous said...

Kalau anwar tak nak kerendutnya masuk dalam jubo kena buat pembedahan plastik ganti kerendut dia dengan kerendut kambing biri-biri....