Monday, January 24, 2011

PENIPU..... Strategi ini sebenarnya telah dirancang jentera Pembangkang dengan mencetak dan menampal poster seperti di atas sebagai agenda terdesak gabungan pimpinan Anwar Ibrahim untuk menarik sokongan terhadap pengundi2 bukan Melayu terutamanya Cina di Tenang.


Melayu CinDia telahpun menyiasat perkara ini bersama rakan2 blogger yang lain. Apa yang dilaporkan oleh majoriti jentera PRK DUN Tenang, mereka tidak pernah mengeluarkan poster tersebut. Malah, pihak jentera Parti tidak pernah mencetak poster yang sedang giat ditampal di kawasan2 panas terutamanya penduduk2 Cina.

Terdesak gila PAS sehinggakan terpaksa mengeluarkan satu fitnah besar yang dijanjikan tiket ke Neraka. Oooo.. Lupa.. ahli2 PAS telah ditarbiyah akan masuk ke syurga melalui tiket borang keahlian parti tersebut.

JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA PORTAL
AGENDA BANGSA YANG MENGELUARKAN GAMBAR POSTER TERSEBUT..



Blogger Gelombang Rakyat

1 comments:

Anonymous said...

boleh buat cerita gempar. ah lipas di tenang akan ke sorga jika mati selepas mengundi nanti ... jgn lepaskan peluang ke sorga. bawa kertas undi anda kepada n.ajis untuk tiket pengesahan. Roket disediakan , tambang percuma. isikan air kencing anwar utk roket bergerak ke sorga.