Saturday, January 1, 2011

'Akhirnya ... Papa Gomo memutuskan untuk meminta maaf kepada Salahudin Ayub kerana memfitnah beliau dan bertaubat nasuha untuk tidak memfitnah yang dimuliakan Salahuddin Ayub'.



Mua ha ha ha ha ... anda semua percaya ke!

Malam semalam, GWM dan PAPA GOMO tidak lagi mampu menahan ketawa. Betul betul tidak lagi tahan dengan artikel lucu dari Harakahdaily.


PAPA GOMO ketawa berdekah dekah sehingga terjatuh dari kerusinya. GWM ketawa menepuk nepuk meja sehingga jatuh nescafe ais. GELOMBANG RAKYAT dan BADUT RAKYAT ketawa sehingga tersembur milo ais dan teh tarik dari mulut mereka. Orang ramai yang berada di kedai mamak cukup tergamam. Dah gila agaknya diaorang ni...



Dan blog blog pencacai PAS yang menyambut seruan Harakahdaily ...



GWM mengagak Idris Ahmad sudah tidak lagi mempunyai isu untuk dimainkan dalam media maha hebat Harakahdaily. Bantailah ... PAPA GOMO pun PAPA GOMO lah! Sekurang kurangnya, rating sebagai Ketua Penerangan PAS akan naik.

Memang benar ... Salahuddin Ayub ada menemui PAPA GOMO di Parlimen tempoh hari. Cuma GWM mahu lontarkan kembali persoalan kepada YB Salahuddin Ayub.

Siapa yang jumpa siapa? ... PAPA GOMO yang berjumpa YB Salahuddin Ayub? ... atau ... YB Salahuddin Ayub yang menemui PAPA GOMO?

Dan GWM pinta YB Salahuddin Ayub menjawab persoalan di atas dengan jujur ... jika tidak mahu digelar sebagai pembohong dan munafiq.

Jatuh standard sebagai ahli Parlimen jika menipu. Rakyat mungkin tidak lagi akan mempercayai Yang Berhormat jika berdolak dalik.

GWM dan MALAY DELIMA sebagai saksi perjumpaan tersebut walaupun tidak dijemput duduk bersama dengan YB Salahudin Ayub. YB Salahudin Ayub memperkenalkan diri kepada kami terlebih dahulu. Masih ingatkah lagi YB ... atau buat buat lupa.

Pertemuan dua mata di antara PAPA GOMO dan YB Salahuddin Ayub berlaku tidak jauh dari kedudukan GWM. Linangan air mata kelihatan dikelopak mata YB Salahuddin Ayub ... seperti tanda sesal.

Untuk memendekkan cerita, GWM mencabar YB Salahuddin Ayub untuk mengadakan sidang media bagi menceritakan perihal sebenar pertemuan di antara PAPA GOMO dan YB ... A hingga Z.

Jika YB benar benar jujur, sambutlah cabaran GWM. GWM masih menggunakan title YB kerana masih lagi ada tanda hormat kepada YB. Jangan sampai hilang rasa hormat pada YB.



Tidak perlu menggunakan khidmat Idris Ahmad untuk membuat cerita yang bukan bukan. Idris Ahmad memang handal mereka cerita fiksyen ala PAS ... dalam kepalanya terlalu banyak 'mental block'.

Sekali lagi ... GWM lontarkan cabaran kepada YB Salahuddin Ayub untuk mengadakan sidang media dan bercakap benar ... walaupun pahit.


GWM : Berapa masyukkah blog blog pencacai PAS di atas dibayar ... Masyukkkkk !

sumber / pautan :

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=30117:media-baru-pas-harap-polis-adil&catid=1:utama&Itemid=50

http://bloglistpolitik.blogspot.com/2010/12/fitnah-salahudin-ayub-blogger-umno.html

http://paspb2.blogspot.com/2010/12/siapa-blogger-umno-yang-fitnah-dan.html

http://www.papagomo.com/2010/10/panas-ini-dia-bukti-din-puduraya-balun.html



19 comments:

Unknown said...

Tumpang gelak bolehhh....!!!!
muah..wah...kah.kah.kah...

Unknown said...

KITA KETAWA LAGI ...

KAH KAH KAH KAH .... HARAKAHDAILY MEMANG HAPRAKAHDAILY!

pok nik said...

YB Saladin..menghitung hari2 terakhir beliau berada di Kubang Kerian Kelantan.PRU 13 beliau akan "dikorbankan" di Johor..Komen terdahulu aku dah kata PAS (beberapa kerat pemimpinnya) sama saja dgn Abdullah bin Ubay bin Salul, bapak Munafiq di Madinah di zaman Baginda Rasulullah SAW.PAS munafiq terbesar abad 21.. Jadi Idris Ahmad termasuk dlm golongan beberapa kerat pemimpin PAS tsb..Nauzubillah...

eXception said...

Kah kah kah kah kah kih kih kih kih koh koh koh kelekeh kelekeh kelekeh... Harkkkhhh!! Sakit jantung aku dok gelak... Ha ha ha ha ha... Len kali GWM bawak video cam la, rakam perjumpaan Papa Gomo dgn Din Puduraya tu, kita leh tgk aksi lingangan air mata jantan Din Puduraya tu....

Anonymous said...

hmm tu masalah teknikal, pasal perjumpaan je...

persoakan sekarang, benarkan blogger umno ada minta maaf??..sila jawab dgn jujur..

Unknown said...

ANON 11.24 AM ...

ITU JUGA PERSOALAN YANG PERLU DIJAWAB OLEH SALAHUDDIN AYUB DAN HAPRAKAHDAILY.

ATAS DASAR ITU, KITA MAHU SALAHUDDIN AYUB MENGADAKAN SIDANG MEDIA MEMBERITAHU PERKARA SEBENAR.

SEPERTI BIASA ... PAPA GOMO MENYIMPAN BUKTI PERTEMUAN DAN BUKTI BUKTI LAIN UNTUK DIKELUARKAN PABILA TIBA PRU13 NANTI.

SABAR DAN TUNGGGUUUUU ...

-krisjawa lok3- said...

Berita semalam kata Puduraya akan mula beroperasi pd 2 Februari nanti....
Mungkin hotel Puduraya tu berwajah baru ye.....
Dah kama tak tidur kat situ....rindu pula nak ke situ lagi....

Unknown said...

ISSHHH KRISJAWA LOK 3 ...

JANGANLAH DIIMBAU MEMORI LAMA SALAHUDDIN AYUB! YANG LALU BIARKAN BERLALU ... KESIAN ...

MERANA DIRINYA ... HE HE HE

pacat said...

PR kan biasa saman menyaman dan report polis... so dalam hal DIN puduraya kenapa PAS tak buat laporan polis dan biar PAPA GOMO lepak balai atau penjara?? nampaknya dua jaguh PAS kecut dengan PAPA GOMO!... hahahaha..
yang pasti selepas NIK AZIZ mengatakan bahawa calon PAS untuk PRK di kelantan baru2 ini perlu bebas dari merokok, kaki pompuan dan lain2 jelas ada kaitan dengan apa yng berlaku dalam PAS kini!!

Hamdan Rukun said...

TOLONGLAH JANGAN PAKSA DIN NI. DIA PENGARAH PRK DUN TENANG. BERILAH DIA MASA DAN KESEMPATAN UNTUK MELIHAT PAS TUMBANG DI TENANG.

DAH SELESAI TENANG, BARU MINTAK DIA BUAT SIDANG MEDIA. ITUPUN KALAU DIA JANTAN.

MINTAK TOLONG BAWAK SEKALI IDRIS AHMAD ANAK ORANG KAYA TOK MAT SUNGAI PETAI TU..BOLEH KITA TANYA BANYAK MANA USTAZ ZAKARIA TIPU DIA..

Anonymous said...

Parti Ajaran Sesat/Syiah memang terkenal dengan kemunafikan mereka. Pembohong besar dan bersifat khianat. Mana boleh lupa, mereka mengkafirkan UMNO dan penyokong UMNO. Habis tu mak bapak dan tok nenek mereka terdahulu penyokong UMNO masuk nerakalah. Kemunafikan dan kefasikan PAS (Parti Ajaran Sesat/Syiah) bermula daripada presiden sampai kepada ahli/penyokong bodoh membuta tuli memberi sokongan walaupun secara jelas dan nyata kenyataan kenyataan adalah sesat lagi menyesatkan. Itu belum menuduh kafir kepada pihak lawan, dimana kita semuapun mengucap kalimah syahadah, mendirikan solat dan lain lain rukun, pegangan kita sunnah waljamaah, mana mungkin kita kafir melainkan tuduhan itu terpalit kemuka mereka sendiri yang terdiri daripada ahli PAS dan penyokong bodoh mereka. Kita pernah bersemuka dengan seorang ahli PAS tegar berdebat isu kemunafikan dan kefasikan. Sepatah haram tak boleh jawab soalan kita, belum lagi dengan Ulama Ulama yang besar lagi amanah. Poodah, muka tok gurupun hitam berkabus, mana mungkin seorang salehin. Kalau tak percaya kata kita, solat hajat Kubro, minta TUHAN tunjukkan wajah sebenar Nik Ajis. Cuba kalau berani kerana benar

Anonymous said...

erm..cuma nak tanya sket nie..btol ke blogger PG mintak maaf ? Tolong nyatakan...

Khairul Kasmat said...

Papa Gomo..citer je la kt pencacai pencacai PAS yang sibuk nk tau.lepas tu..klau diaorg masih bengap juga..xtau la kan

Anonymous said...

Harakah Daily, Berdekah Daily boleh Daily Planet pun boleh! Wakakakaka!!!

TESLAMARIN said...

TESLAMARIN said...
calon bn 4 isteri......

mala, wanita yang dinodai.....

pilih satu antara dua....

view my blog

Anonymous said...

HARAKAH Ni "daily" ke? Yang kata "daily" ni keluar setiap hari. Bukan jual setiap hari. Confused!

Anonymous said...

orang yang tak tahu pun nak tumpang gelak kat pas leh tak... hahahahahahahahahahahahaaaaahahahah
gelak pjg lagi ley ke
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
gelak pendek sket ley ke
hahahaha
gelak gelak gelak... jom gelak kat pas
hahahahahahaha

Anonymous said...

aku pengikut setia papa gomo,banyak yang aku belajar dari papa seorang nie,dlm dunia pengkomputeran tak ada lain org dpt kalahkan dia,tabik speringg pada papa gomo,pasai apa dok gelak gelak kita jangan bg depa sakit hati ,apanama..,pasai cakap tak serupa bikin tu jenis nie memang lah kita bagi krusus sikit,ada ka patut depa buat lagu tue,konon nak tunjuk depa tu 1000% betoi,ada ka patut tuan- tuan sekelian.tak masuk akai.pakai lebai tapi tak macam lebai macam mana orang tak gelak,aku pun dah tak tahan nak gelak sampai dekat nak menangis,kesian, apanama....depa nie sampai bila nak dok lagu tue,

Anonymous said...

org macam papa gomo korang percaya ker?