Friday, January 14, 2011


ANWAR,DAH SEDIA KER UNTUK BERDEBAT ???


nampaknya makin lama makin panas cerita ini.kalau masak telur pun saya rasa dah masak dan boleh kopek isi dia.kebenaran tentang Anwar tak lama lagi akan menjelma setelah kembali seorang insan yang bernama Ummi Hafilda akan membongkar semua kegiatan Anwar dan kuncu-kuncunya.sebelum ini saya mengeluarkan artikel berkenaan dengan cerita Ummi ini.



semalam pula Ummi nak mengajak Anwar berdebat berhubung kebenaran kes salah laku seks Beliau sebelum mencabar pihak lain.Katanya,Anwar tidak perlu berdebat dengan Perdana Menteri,Datuk Seri Najib Tun Razak tentang Pelan 100 Hari yang dicadangkan pakatan pembangkang kerana ia tidak memberi sebarang faedah.Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah penasihat undang-undang Ummi Hafilda,Mohd. Khairul Azam Abd. Aziz.

Ummi Hafilda yang pernah menjadi saksi penting kes liwat Anwar pada 1998 turut mencabar PKR itu dan Azmin melakukan sumpah laknat bagi membuktikan mereka tidak terbabit dalam segala kes salah laku seks yang didedahkannya ketika itu,Ummi mencabar Anwar masuk ke mana-mana masjid bagi membuat sumpah laknat untuk menafikan segala dakwaan yang dikemukakan oleh Beliau sebelum ini jika betul Anwar tidak terbabit dengan perbuatan itu.

Ummi Hafilda juga dalam pada itu bersumpah dia tidak pernah menerima sebarang bayaran atau upah daripada bekas Perdana Menteri,Tun Dr. Mahathir Mohamad atau kerajaan ekoran pendedahan tentang salah laku Anwar ketika itu.ini adalah sumpah Ummi kepada media semalam "Saya bersumpah dengan nama Allah bahawa saya tidak pernah menerima walau satu sen pun upah ketika itu. Jika saya berbohong maka saya akan dilaknat".Beliau memberitahu Semua ini yang Beliau lakukan atas dasar perjuangan terhadap anak bangsa.Kerajaan tidak pernah membayar satu sen pun atau apa-apa pampasan kepada Beliau.Niat Beliau jelas mahu menyelamatkan agama dan bangsa daripada orang yang bernama Anwar Ibrahim.Ummi Hafilda berkata,Beliau akan mengemukakan semua bukti penting berhubung perilaku Anwar dan yang lain di mahkamah melalui saman yang akan difailkan nanti.

SEMAKIN PANAS,PANAS,PANAS BAK KATA UMMI.NAMPAKNYA ANWAR DAN KUNCU-KUNCU MESTI AKAN MENGGELETAR SEKARANG NI.KEBENARAN AKAN MENJELMA SEDIKIT MASA LAGI.ADAKAH UMMI BERJAYA DENGAN KEBENARANNYA,KITA SAKSIKAN NANTI

POST BY WAYNE...

0 comments: