Thursday, February 21, 2013

Seekor Lembu Sedang Menerima Bantuan Kerajaan - Menurut Fatwa Terkini Nik Aziz


Kata Nik Aziz, di hadapan penyokong yang menyambutnya pulang di perkarangan Stadium Sultan Muhammad IV, ...

“Orang yang menawarkan wang kepada orang, sama seperti kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh jerami. Tapi kalau nak beri Islam, kita nak panggil ayam cakap nak ceramah, mana ayam datang, nak panggil lembu mana datang, jadi kalau kita beri barang kepda orang, beri RM10, RM50 orang akan ambil.”

Kita minta penyokong dan pengundi tegar Nik Aziz dan PAS bersabar dengan amanat dan fatwa terkini Mursidul Am ini.

Mana-mana penyokong dan pengundi tegar PAS yang telah menerima BR1M dan apa sahaja bantuan dari kerajaan agar tidak melompat dan maki hamun Nik Aziz.

Penyokong dan pengundi tegar PAS perlu akur dengan fatwa Nik Aziz bahawasanya pemberian yang dibuat oleh Kerajaan Persekutuan itu tidak Islamik, walaupun Mursidul Am PAS ini bercakap secara hentam keromo tanpa tanpa sebarang asas kepada nas Al-Quran dan Hadis.

Mursidul Am PAS sedang mengagihkan duit kepada sami-sami Budha, jika rakyat yang menerima bantuan dipanggil ayam dan lembu, apakah panggilan yang layak diberi kepada Nik Aziz ?

Justeru untuk mengelakkan dari disamakan dengan ayam dan lembu, cara yang terbaik adalah para penyokong dan pengundi tegar PAS yang telah menerima BR1M ini memulangkan kembali pemberian ini kepada Kerajaan Persekutuan.

Para penyokong dan pengundi tegar PAS mahupun pembangkang dinasihatkan jangan membangkitkan amarah Mursidul Am PAS ...

Takut dan dikhuatiri nanti, jika tidak dipulangkan BR1M yang telah diterima kepada Kerajaan Persekutuan, maka Mursidul Am PAS ini bakal menggelarkan penyokong dan pengundi tegar pembangkang sebagai khinzir pula ...

Barangkali ini bukan rezeki penyokong dan pengundi tegar pembangkang, pulangkanlah kembali BR1M demi menyembah dan sujud kepada amanat dan fatwa terkini Mursidul Am PAS ...



5 comments:

Anonymous said...

Klu beri wang tunai pd rakyat dikatakan bkn cara Islam...abis yg dia tu hulur duit pd sami Budha, pd org asli di Kelantan dulu tu mcm mana????..Mereka bkn rakyat ke???..Baru balik drp Mekah, dh umpamakan penerima BR1M mcm ayam dan lembu!!!..Itu lah klu dh berkawan ngn SYAITAN...pergi Mekah, balik Mekah...perangai SYAITAN gak yg di bwk nya!!!..Bertaubat lah woiiiee!!

Anonymous said...

YG tok guru nik aziz bagi peteh gi dimo menyalak kat dataran,apa pulak hukum dan fatuanya?

Anonymous said...

ini ke dinamakan TG/ulamak..?? dah lah tak buat apa2 untuk rakyat tapi menghina rakyat pulak...

Anonymous said...

Nik Aziz mulut longkang busuk yg tersumbat.. wekkkkk!!! kahak tuih!!!!

Anonymous said...

apa blh buat...PAS nie pengikutnya bahlol al bengap hasil dr didikkan ostad2 PAS...langsung dh tk dpt nk menilai...kesian