Thursday, February 21, 2013

5 comments:

Anonymous said...

Jiran aku penganut Pas tegar...pi amik duit pakai Reben dgn Topi....ingatkan org tak kenal...bayang pun kenal!!

Anonymous said...

Anjing menyalak takut kambing dicuri ! sorry kasar sikit .

Anonymous said...

TG.. sidir penceramah2 pas sebenarnya..
datang berceramah jika ada kutipan derman utk diorg.. tiap kali ceramah kena bagi duit utk penceramah.... TG dah cakap bagi ilmu je bukannya mintak duit.. cam lembu dgn ayam je.. tabur padi/jeramai berebut2 datang makan.. tapi penceramah pas tabur duit berebut2 datang berceramah.. memang lembu2 batul penceramah2 pas ni..

aikk... TG guru pun bagi duit..?? tadi TG cakap org2 islam kena bagi ilmu bukannya duit.. TG ni cakap lain buat lain.. boleh caye ke TG mcm ni..

Anonymous said...

Kepada orang Pantai Timur, jangan ambil orang macam ni jadi pemimpin, buat malu saja, akhirnya Tok Guru menyamakan para penyokongnya dan yang lainnya menerima BR1M umpama haiwan.Cukuplah jangan jadi LEMBU PAS lagi. Pilihlah pemimpin yang lebih berwibawa bukannya lagak alim dan kurang ilmu (bodoh).

syarip alam wira said...

Klu nak komen pakai otaklah oi.bosan dah tengok komin sampai bahasa dah tak macam melayu.Tak payalah Najib kata apa asyek ikut je.kamu bertuhankan najib ke allah?sayapun orang amno dah 30tahun.tapi saya dah insaf lamadah....maki dan hamun ni dah tak ada benda lagi/tak asing lagi walhal kita semua Islam.