Wednesday, February 20, 2013

Untuk apa Anwar perlu mengupah pakar bom, pakar penembak tepat, pakar taktikal, pakar serangan terroris dari Filipina sebagai pengawal peribadi beliau ...



Empat hari yang lalu, keempat-empat pengawal peribadinya ada bersama-sama Anwar Ibrahim ketika Ketua Umum PKR itu berceramah bersama-sama beberapa orang bekas pegawai tinggi ATM di Taman Rekreasi, AU3.

Turut hadir dan memberikan ceramah adalah Ibrahim Yaakub, bekas calon PKR Parlimen Setiawangsa merangkap Ketua Staf Pejabat Anwar Ibrahim, Dr Tan Kee Kwong, calon PKR Wangsamaju dan Anwar Ibrahim sendiri.

Turut hadir juga beberapa orang bekas pegawai tinggi tentera mulai seperti anjing sawan yang kelihatan takut-takut di hadapan Anwar Ibrahim. Antara mereka adalah Abdul Hadi Al-Khattab yang sebelum ini turut dikaitkan dengan skandal penjualan enjit jet tempur F-5E, Imran Abdul Hamid yang sebelum ini dikaitkan dengan pembinaan friged di Lumut dan Abdul Ghafir Abdul Hamid yang dikaitkan dengan beberapa kontrak dan tender pembekalan untuk Tentera Darat.

spyanwar1

Namun melihat kepada kehadiran pengawal-pengawal peribadi upahan Anwar Ibrahim yang didatangkan khas dari Filipina serta mempunyai pelbagai kemahiran tinggi terutama dalam bidang perisikan, ketenteraan dan persenjataan ... Wujud semula tanda tanya apa kaitan antara pegawai-pegawai tinggi ATM itu dengan pengawal-pengawal peribadi Anwar Ibrahim?

Keempat-empat pengawal peribadi Anwar Ibrahim yang didatangkan dari Filipina itu telah pun dikenalpasti ...


Read More, SEL13.COM





7 comments:

Anonymous said...

karut je posting ni. bagilah fakta skit.

Anonymous said...

KARUT MAK ANG PUNYA PUKI...

Anonymous said...

Memang lah hang kata karut,sebab kau slalu beranggapan apa yang nuwar buat semuanya bukan mengarut...bila Malaysiia dah hancur barulah kau menyesal itu pun kalau kau manusia...sbb binatang tak ada fikiran. dan kau tak payahlah nak cari faktar.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Macam mana pegawai immigresyen Malaysia boleh luluskan ke empat-empat ekor dari Filipina bekerja di Malaysia sebagai pengawal peribadi ? Ini suatu cara tanda tanya yang serious. Boleh di tuduh rasuah kepada Jabatan Immigresyen Malaysia.

Anonymous said...

mat kat atas tu kena maki terus diam...hahaha..

Anonymous said...

blogger puki mak hang...balik jilat punggoq mak hang nooooo....