Tuesday, December 13, 2011

Peguamcara II Datuk Yusof Zainal Abiden menolak keterangan Dr. Osman sebagai saksi yang boleh dipercayai dan berkredibiliti. Keterangan Dr Osman banyak bercanggah dan tidak selari dengan keterangan yang dilakukan oleh Saiful. Malah Dr Osman telah menokok tambah ke atas laporan perubatan yang telah dilakukan.


Datuk Yusof Zainal Abiden turut menolak keterangan Dr Hoogland bahawasanya Tuan Haji Anwar Ibrahim tidak mampu membongkokkan badan dengan rakaman CCTV jelas beliau mampu melakukaknnya untuk mengambil 'briefcase'. Datuk Yusof Zainal Abiden turut mempertikai pemeriksaan tulang belakang yang hanya dilakukan pada tahun 2005 dan tidak dilakukan pemeriksaan tulang belakang Tuan Haji Anwar Ibrahim berulang (continuously).


Tuan Haji Anwar Ibrahim semakin gusar melihatkan Peguamcara II Datuk Yusof Zainal Abiden begitu mudah mematahkan hujah barisan peguamnya.




5 comments:

RAW said...

Dajjal@Bapak segala syaitan ni bakal menerima hukuman dunia yg kedua...akhirat?nauzubillah..

Anonymous said...

Anwar has created enough trouble for the country, Anwar Ibrahim harus bertaubat. No Mr Singh, Anwar tidak akan bertaubat...Anwar harus disumbat ke penjara Sg Buluh

Naufall Adif said...

dato' yusof sgt hebat. memang banyak hujah dipatahkan. masih blur kenapa puak pkr sgt konfiden

Anonymous said...

Syabas kepada pihak Pendakwaraya, setiap hujah pembelaan berjaya dipatahkan dengan jayanya oleh pihak pendakwa, khakahkahakh "Welcome to sungai buloh mister anuar" hahaha

Anonymous said...

banyak sangat masalah anwar ibrahim ni.. kepada pemimpin2 yg bermasalah, lebih baik undur diri. jgn dikejar sgt dunia ni. takut nt x berkesempatan utk akhirat kelak. kalau dia benar, semoga kebenaran berpihak kepadanya, jika sebaliknya hukum lah dia. semoga kita rakyat malaysia dan semua umat islam diberi petunjuk dan bimbingan dr Allah S.W.T. InsyaAllah..yg ikhlas mahu keadilan dlm pentadbiran negara: pengundi atas pagar. :-)