Friday, December 2, 2011














GWM cukup tertarik dengan tahap ketaksuban ahli PAShit ini terhadap Nik Aziz sehingga didoktrinkan sebagai Manusia Keramat.

Tonton, lihat dan awasi gerak badan (body language) manusia bergelar ustaz PAShit ini apabila menyebut nama Nik Aziz.

Ketaksuban orang UMNO terhadap parti dan pemimpinnya tidaklah sampai ke tahap terlalu mengagungkan suatu tubuh dan jasad yang bakal ditanam 7 kaki dalam tanah ... cukup berbeza dengan pendekatan yang dipamerkan ahli dan penyokong PAShit.

Cukup-cukuplah mengagungkan seorang manusia yang semakin nyanyuk dan sudah semakin menghampiri senja ... Masih ramai ulama-ulama besar di Malaysia lebih hebat dari Nik Aziz, namun sanggup merendah diri

Seperti resmi padi ... semakin tunduk, semakin berisi!



14 comments:

Anonymous said...

perwakilan umno tuli isu pluralisme tidak diangkat sebagai agnda dalam perjuangan dan ucapan prwklian dan pemimpin kanan UMNO...isu ini memang dekat dengan melayu islam dari kalangan melayu PAS PKR maupun UMNO maupun melayu diatas pagar sendiri sayang mreka seolah kehilangan ilham atau fakta mengenai bayaha pluralisme nak jerit jerit lah yang penting isi dan isu utama perlu diketengahkan...suma hipokrit minta tidak dicalonkan dalam pilihan raya nanti...piiirahhh lagu lama tu....
Note:
Ucapan dasar Azmin Ali merujuk PKR sebagai Children of Light, terma yang digunakan dalam kitab Injil penganut Kristian.istilah ‘children of light’ ini hanya terdapat dalam agama Kristian!
Seorang pelajar Phd IIUM mula memberikan arguments bahawa istilah yang digunakan Azmin Ali memang mempunyai konotasi Kristianiti yang sangat nyata

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 12.37PM ... SETUJU DGN PENDAPAT SAUDARA. ISU PLURALISME MASIH BELUM DIDENDANGKAN PADA PERSIDANGAN UMNO KALI INI.

GWM TURUT MENUNGGU MANA-MANA PERWAKILAN MAHU MEMBANGKITKAN ISU INI.

APA KATA TUNGGU SEHINGGA SELEPAS SOLAT JUMAAT, MASIH ADA LAGI PERWAKILAN BELUM MENYAMPAIKAN PERBAHASAN.

Anonymous said...

Teruk benar Pok Nik memperbodohkan ahli Pas dgn'fatwa'menggunakan akalnya.Tapi,mereka yg tak ada akal memang mudah terpengaruh,keran mereka tidak boleh mengunakan akla pula utk menganalisa fatwa Pok Nik.Misalnya bila Pok Nik kata tuhan mencarut dan samseng,mereka membisu,sedangkan jika di gunakan akal mencarut dan samseng perbuatan jahat maknusia,tak kan nak dikatakn tuhan mencarut juga.Lagi pun Pok Nik ni ,mereka iktiraf sebagai tok guru.Kalau tok guru misti menjelaskan bukan mengelirukan,jadi tok guru kejadah apanya kalau sentisa mengelirukan begitu.Sekarang dah jadi nabi dan keramat pulak,teruk teruk.Tapi ini semua otak para penyokong Pas tak boleh compute.

Anonymous said...

Astaghfirullah.. sudahlah syiah bermaharajalela, taksub tok guru makin melampau.. ni pluralisme agama pulak.. Baru saya tau.

Saya juga berharap agar kerajaan mengambil berat agama pluralisme ni dan mengambil tindakan sewajarnya.

Ya Allah, selamatkanlah Malaysia tanah airku tercinta.

Wahai para ulama, bangunlah dari tidor yg sgt panjang!!!

JanganJadiKeldai said...

Mamat ni buat aku ketawa bagai nak gila. WTF? Pondok mana, madrasah mana dia belajar ni?

Anonymous said...

biasa yg cakap beria-ia ni mamat Kelantan je....mamat ni dr Kelantan ke.?? kalau ya...tak heran la pun...Kota Bharu pun silap2 dia anggap Istanbul

Anonymous said...

kikkikkik..
aku pun ore klate..
mamat ni biol sikit..

m jackson a beb lagi la keramat..satu dunia hiteria..

ni la klu taksub sgt.. ada ilmu tak guna akal akhirnya rosak akidah.

mamat ni tgk muka pun mcm sakit ..

TaksubPAS said...

Keramat mende ny nik ajis tuue.. bila karpal dgn lantang mengumumkan tiada negara Islam akan terbentuk sekiranya Pakatan Rakyat memerintah, nik ajis diam terkebil2, padahal dia ada je duduk kat situ.. cheh. keramat taik kucing.
Gua rasa Ayah Pin & Abuya(Ketua Arkam) lebih keramat sebab ramai datang melutut dari serata dunia datang menyembahnya, kalu tak caya tanya bekas pengikut mereka nee.
Apa pun gua sudah kencing dan ludah pada gambar nik ajis lama dulu tak ada apa pun hingga sekarang.
Gua rasa mat nee otak taksub dan terlalu banyak bahan taksub dari pas, harakah dan ceramah pas jadi tatapan harian.
Gua cadangkan mat nee berubah sikit mindanya pergi ke blogger http://www.papagomo.com/ untuk membuka minda mat nee

TaksubPAS said...

Keramat mende ny nik ajis tuue.. bila karpal dgn lantang mengumumkan tiada negara Islam akan terbentuk sekiranya Pakatan Rakyat memerintah, nik ajis diam terkebil2, padahal dia ada je duduk kat situ.. cheh. keramat taik kucing.
Gua rasa Ayah Pin & Abuya(Ketua Arkam) lebih keramat sebab ramai datang melutut dari serata dunia datang menyembahnya, kalu tak caya tanya bekas pengikut mereka nee.
Apa pun gua sudah kencing dan ludah pada gambar nik ajis lama dulu tak ada apa pun hingga sekarang.
Gua rasa mat nee otak taksub dan terlalu banyak bahan taksub dari pas, harakah dan ceramah pas jadi tatapan harian.
Gua cadangkan mat nee berubah sikit mindanya pergi ke blogger http://www.papagomo.com/ untuk membuka minda mat nee

Anonymous said...

Nik Ajis kera...mat????Entah apa la lagi nak diangkat manusia begitu....sedih mendengarnya....taubat la bro...Nik Ajis ulamak politik saja, jangan lah jadi baghal sangat...Astaghfirullah.

Anonymous said...

wakakakkaka taku kena tulah ker kalo maki najis nie piiiiiiiiiiiiiirahhhhhhhhh mampossssssss ...... hanya satu manusia saja yang boleh tolong semua umat islam masuk syurga... NABI MUHAMMAD S.A.W ... apa punya manusia la ko nie taksub sangat macamana laa ko solat tiap-tiap hari dah jatuh SYIRIK woiiii .... insaflaa dan taubat la cepat sebelum malaikat maut meh jengok hang .... salam 1 MALAYSIA

SAMADLELONG said...

PENYOKONG SONGSANG PAS DAH ANGKAT NIK NAJIS SEPERTI NABI PULA.........

NIK NAJIS YANG MENTAFSIR KETINGGIAN SIFAT ALLAH DAN MENYAMAI SIFAT MANUSIA DENGAN SIFAT ALLAH. CONTOHNYA KALU MANUSIA SAMSENG ALLAH LAGI SAMSENG. BAGAIMANA KALU SIFAT MANUSIA ITU LEMAH, MAKA ALLAH MAHA LEMAH. INILAH ULAMA ANAK HARAM JADAH YANG BODOH DAN BANGANG YANG MENYAMAI SIFAT MANUSIA DENGAN SIFAT ALLAH.

NIK NAJIS ULAMA SESAT PAS PARTI ANAK HARAM JADAH CELAKA MANUSIA.

Anonymous said...

n.ajis..pencacai najis Dapig.. n.ajis ulamak taraf pukimak.. n.ajis pergi mampos..
n.ajis ulamak syaitan...

FUCK YOU N.AJIS!!!!!

Anonymous said...

ini ostad dari mana plak niii....

keramat pulak dahhh....

nak tanya sikit.. dah berapa ramai puak2 kafir cina Dap diislamkan oleh n. ajis dgn keramat yg kononnya dia ada...

semakin jauh terpesong puak2 Pas ni..