Thursday, December 1, 2011






Apa yang mengelirukan kali ini mengenai ceramah politik seorang anak muda yang berpengetahuan tinggi didalam agama dikenali sebagai Ustaz Shamsul Zaman Sukri atau terkenal dengan panggilan ‘ Ustaz Budak ‘. Beliau Berasal dari Kampung Paloh Rawa Machang, Keluarganya juga dari keturunan ulamak dan pengasas pondok di Paloh Rawa.

Sabda Nabi وَإِنَّهُ لاَ نَبِيَّ بَعْدِي، وَسَيَكُونُ خُلَفَاءُ yang bermaksud ” Sesungguhnya tiada Nabi lagi selepasku, yang ada selepas ini adalah Khalifah-Khalifah “. Ianya jelas dan perkara ini umum mengetahuinya, tetapi bilamana ada kesamaran hujah yang disampaikan sedikit sebanyak ia akan mengelirukan umat Islam.

sumber terbaik dari rakan blogger: gelombangkick.blogspot.com



Inilah bahayanya jika ketaksuban terhadap pemimpin melebihi segala-galanya ....



4 comments:

andi said...

aku berharap sangat nik aziz tu sedar akan apa yang berlaku ini, sebagai seorang ulama dia patut sedar akan ketaksubsan macam ini adalah TIDAK PATUT..

bawa2lah menegur penyokong sendiri nik aziz..

anti bohmau said...

bila sudah taksub, payah nak ubat...mati sesatla jawabnya!!!!

adakah kata "kalu takdak nabi n.ajis tu nabi?" nabi pas la tu...

Junjungan besar Nabi Muhammad SAW adalah penghulu segala Nabi & Nabi yg terakhir...

tidak ada lg nabi sesudah Baginda, yg tinggal hanyalah hadis & sunnah Baginda utk kita ikuti...jgnla kita mudah terpengaruh dgn pahaman2 palsu mcm ni!!!

Na'uzubillahiminzalik!!!!

anti bohmau said...

GWM,

ambo tak buleh ikut blog demo dgn google, ada malware plaaak! ambo kena bukak ngn internet explorer...

dah lama camtu la..apahal? kena hack ka?

Gelombang Wangsa Maju said...

MU PAKAI MOZILLA BRO ... GOOGLE CHROME UNSTABLE PLATFORM