Wednesday, December 14, 2011

Tuan Haji Anwar Ibrahim lebih sibuk membicarakan bagaimana seorang blogger pro kerajaan diberi keistimewaan mengambil gambar dalam kapal selam Scorpene yang kononnya bakal mengancam dan menggugat keselamatan negara.



Kebobrokan beliau dan pembangkang langsung tidak membicarakan kealpaan dan kesilapan dalam melakukan fitnah dan tohmahan berkenaan keupayaan sebenar kapal selam ini.

Tohmahan dan fitnah yang dilemparkan hanya untuk mengabui mata rakyat dalam menjatuhkan imej kerajaan dan Tentera Laut DiRaja Malaysia ... demi sokongan dan undi.




Amat menjengkelkan bagi seorang manusia yang bernama pemimpin tidak tahu membezakan diantara realiti dan fitnah ...


6 comments:

Anonymous said...

pitnah ape nyer..mmg dulu x leh nyelam submarine tuh..ATM sendiri ngaku...skg dah repair mmg laa leh nyelam

Anonymous said...

Apa la pny sengal.. Ada ke benda buatan manusia yg x prnh rosak/gagal? Kurg2 ATM ngaku benda tu ada teknikal problem.. Otak ko yg bongok tu ada ko nk ngaku? Ciptaan tuhan pun ada gak yg kureng . Bodo pny statement!!

Anonymous said...

Anonymous at: December 14, 2011 6:04 PM said...

pitnah ape nyer..mmg dulu x leh nyelam submarine tuh..ATM sendiri ngaku...skg dah repair mmg laa leh nyelam

..mase kapal selam tu datang sini aritu macam mane. ko bawak masok beg ke atau ko sorok dalam baju.

Sudir said...

hahaha aku tak percaya.. 'Itu macam Scorpene tapi bukan Scorpene'

Nam Ron said...

memang tidak dinafikan papagomo manusia yang diberi keistimewaan oleh Umno sama2 berada dlm kapal selam...ini adalah kerana martabat beliau yang tidak ada pada blogger pro-umno yg lain...papagomo adalah seorang motherfucker yang memimpin golongan fuckerer yang amat tersohor masa kini...beliau adalah pengendali blog papagomo tempat berhimpun fuckerer meluahkan perasaan...blog beliau dikenali sebagai blog lucah setaraf pornografi...tak hairan Umno sebagai parti sex menggunakan papagomo sebagai cybertrooper....

Naufall Adif said...

scorpene rosak dalam pelayaran ke malaysia. so at one point dia kena naik on surface taknak rosak lagi teruk. then dah baiki sbb ada warranty so apa masalahnya?dehh