Sunday, December 18, 2011

Fakta paling mudah difahami mana-mana rakyat, Tuan Haji Anwar Ibrahim adalah mantan Menteri Kewangan dari tahun 1991 hingga 2 September 1998, mantan Timbalan Perdana Menteri dari 1 Disember 1993 hingga 2 September 1998 ... get the facts straight!





Panik? ... Tun Dr Mahathir berbohong kepada rakyat Malaysia bahawa beliau menolak bantauan dana kewangan dari Bank Dunia dan IMF? ... GWM cadangkan buka artikel Malaysiakini dan klik link-link yang diberikan.



Bagi link yang pertama, http://go.worldbank.org/U29R77EBX0 ... ini gambaran bukti yang dipaparkan!

Ahhh ... barangkali webpage ini telah dibuang oleh kerajaan Malaysia untuk menghilangkan bukti pembohongan Tun Dr Mahathir. Besar betul kuasa kerajaan Malaysia untuk buang link dari website World Bank!



Bagaimana pula dengan pautan (link) kedua yang diberikan? ... http://www.worldbank.org/projects/searchlang=en&searchTerm=&countryshortname_exact=Malaysia&src=. ... ini gambaran bukti yang dipaparkan!


Pinjaman dari Bank Dunia yang dinamakan sebagai Malaysia Economic Recovery and Social Sector Loan berjumlah USD300 juta kepada Kerajaan Malaysia pada 18 Jun 1998.

Soalan bonus ... siapa Menteri Kewangan Malaysia dari tahun 1991 hingga 2 September 1998 yang menerima pinjaman Malaysia Economic Recovery and Social Sector Loan berjumlah USD300 juta? ... Tun Dr Mahathir Mohamad?




Kenyataan media yang dibuat oleh PKR secara tidak langsung menampar muka dan memburukkan lagi imej Tuan Haji Anwar Ibrahim, yang sememangnya sudah cukup buruk. Mana lagi butiran 34 pinjaman dari Bank Dunia seperti yang didakwa? ...

Ada lagi pendedahan kebobrokan Tuan Haji Anwar Ibrahim yang bakal dilakukan ...

















9 comments:

Anonymous said...

T.M cabar bersumpah junjung quran bersama2..

DSAI jawab... Ohhhh.. tidakkkk...
sambil melarikan diri

Anonymous said...

Otak BABI ini dah corrupted sebenarnya......hari-hari yang dia ingat adalah macammana nak menipu, nak sondol bontot siapa,mane nak cari China doll, nak memperbodohkan kan rakyat...tu je dia tahu...memang dia layak jadi PM (Pandai Menipu! )

Sudir said...

Lama tak pekena 'kopi & karipap' tu sebab meracau lain macam jer tu..

Anonymous said...

memang lah DSAI yg jadi Ment. kewangannya..tp sape bos nye...bodoh!..Bukan Dr. M..dia kena ikut bos dia ler..bila tak ikut tu yg kena buang serta merta dan kena kes liwat tu...sebelum-belum tu tak de pun meliwat org DSAI ni..lepas kena sack sbb tak ikut arahan tetiba jadi suka meliwat pulak...heh..ada akal fikir lah...budak kecik pun tak pecaya org tua blh liwat org muda...bodoh betul org UMNO/BN ni..

Unknown said...

HAHAHA ... SUNDALAN PKR TUAN HAJI ANWAR IBRAHIM SEMAKIN PANIK! ... SALAH BUAT STATEMENT!

Anonymous said...

wtf anugay????? pemfitnah besar negara malaysia = dajjal

Anonymous said...

Pengampu UMNO/BN memang lah pejam mata dan tutup telinga...nanti tak dapat gaji, nak beri makan anak bini...ntah2 duit haram hasil ropakan duit aku dan rakyat yg papa kedana diaorang bayar kat engko...selagi engko duk pelahap duit duit tu..selagi itulah pemimpin UMNO/BN merompak dan menipu...kasi buncit perut engko dan kroni yg tak tahu halal haram...

Anonymous said...

Kpd anonmous...pecacai nuar brahim..
lu tuduh tanpa bukti, memang kerja lu. TM dah ajak nuar brahim bersumpah..ada nuar berani ker? lu ada otak..lu lah kena fikir betul2..haramjadah lu

Anonymous said...

salam semua....

Itulah komen komen dari puak pencacai yg dapat kita baca dalam blog ini..komen secara kurang ajar serta hilang akal bila berhujah..Mcm ni lah wahai puak puak liwat,apa kita kita fikir secara rasional serta berhemah...adakah DSAI bersumpah sehingga sekarang pasal kes liwat dan video pornografinya..?Apakah kebaikan yg di bawa di Selangor,Kedah,Kelantan dan Pinang bila Pakatan memerintah..?
tempat saya ni dah di perintah oleh puak pencacai,sampai skrg langsung tiada kebaikan dari sudut pembangunan mahupun pasarana yg di lakukan.Nak tahu apa puak puak pencacai ni buat..? merobohkan gerai org melayu,dewan org ramai berkunci..jadual ambil sampah langsung tiada..Jadi...manusia manusia beginikah yg harus kita sokong..?lebih lebih lagi DSAI..!kalau bapa tak boleh jadi role model yg baik..bagaimana ngn anak anak buah yg lain..?
Buat pencacai pencacai Fuckatan,biarlah anda mengatakan BN,UMNO,MAHATHIR atau NAJIB itu buruk dan teruk..Namun tanggungjawab mereka kepada rakyat tetap mereka laksanakan hingga sekarang.Dan saya berbangga menjadi anak Malaysia di bawah pimpinan mereka..
Buat pencacai...sebenarnya yg Berlendir adalah PKR.yang Hanyir ialah PAS dan yang BUSUK adalah DAP.Itulah hakikatnya.