Saturday, December 17, 2011

Saifuddin Abdullah bertanggungjawab sepenuhnya di atas insiden memalukan dihadapan bangunan UMNO, PWTC hari ini. Perbuatan Gabungan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (Bebas) menurunkan bendera Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak yang berada ditiang hadapan pejabat UMNO Pusat adalah hasil kerja keras Timbalan Menteri Kementerian Pelajaran Tinggi.

Syabas Mr Intelligent Saifuddin Abdullah ... kejayaan anda mempromosikan hero dan idola saudara semakin berbaloi dan membuahkan hasil, Tuan Haji Anwar Ibrahim. Inilah maksud sebenar politik segar yang seringkali saudara dibicarakan! 





“Mahasiswa Bukan Robot, Mansuhkan AUKU, Bebaskan Mahasiswa Berpartisan dalam Politik”. ... Belum dimansuhkan AUKU sudah melakukan onar besar dihadapan mata rakyat! Nilai mahasiswa di Malaysia tidak ubah seperti nilai mahasiswa Indonesia!

Demonstrasi Jalanan, Mahasiswa! ... Mahasiswa, Demonstrasi Jalanan! ... Inilah nilai (real value) mahasiswa di Indonesia, sudah berjangkit virus ini dikalangan mahasiswa di negara ini.

Mahasiswa sudah dijadikan benteng perisai untuk melepaskan tengkuk Tuan Haji Anwar Ibrahim. Cukup mudah Tuan Haji Anwar Ibrahim memperbodohkan mahasiswa untuk menjadi ROBOT kepada Idea Politik Baru!

Sama juga seperti betapa cerdiknya Tuan Haji Anwar Ibrahim memperbodohkan Mr Intelligent Saifuddin Abdullah dengan idea Politik Segar ... NEW POLITICS!



8 comments:

Neilkie69 said...

Timb Menteri Perlajaran tinggi membawa mahasiswa Melayu ke arah mahasiswa tidak bermutu sebagaimana Mahasiswa Indonesia. Dengan slogan Politik Baru dan segar inilah membawa kepada Mahasiswa Lumpoh Minda dan Lemah Fikiran dan akhirnya menjadi Mahasiswa Tidak Berkualiti...adakah itu matlamat Saifuddin...muka dia jelas sangat nampak airmuka GAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Anonymous said...

"Main belakang" jugak Tim.Menteri ni

Anonymous said...

Sudah bertahun lamanya kita telah menyeru pentadbiran DS Najib supaya menendan Sipudin ni keluar dari kabinet.
Beliau mempunyai sejarah yang sangat panjang dengan Anwar kote bengkok,iaitu dari zaman universiti lagi.
Inilah jenis2 gunting dalam lipatan yang terdapat dalam UMNO.mEREKA MELETAKKN SATU KAKI DIDALAM umno dan satu kaki lagi didalam pejabat anwar sikote bengkok.
Bahkab ramai lagi
Kalau zaman Tun,beliau akan membogelkan puak2 ini dan dihalau dari pejabat kerajaan.
Mereka mempunyai pelbagai agenda yang mendokong visi anwar sikote bengkok.
CARI MEREKA2 INI DIDALAM UMNO DAN JABATAN2 KERAJAAN DALAM GLC ...MEREKA SEDANG BERKIRA2 DAN MENUNGGU SAAT UNTUK MENGHANCURKAN UMNO DARI DALAM..

Unknown said...

SALAM SEKELIAN ... MUJUR ANON-ANON SEKELIAN SUDAH NAMPAK CIKARO DAN BARUA TUAN HAJI ANWAR IBRAHIM DALAM UMNO ...

Anonymous said...

konon nk jaga pengundi muda tapi situasi berbeza makin lama jdi ntah apa2 byk sgt krisis mahasiswa,ntah apa matlamatnya ..tak tahu la..kalau ikut graf org muda menjunam..nak ajdust auku ntah jadi apa..last2 result ntah apa2 terlampau byk adjusment jdilah pecah undi

.. said...

Budak budak mana reti pikir. Kena teh secawan sanggup jadi anjing jalanan. Mudah benar Anwar kuasai mereka. Menjelang 9 Jan, banyak lagi akan berlaku... mereka telah rancang semuanya. Lihat kalau tak percaya. Lainlah kalau Najib bertindak bijak, mengharamkan mahasiswa berdemo macam TDM buat dulu...

Unknown said...

SALAM ATABASA ... NICE BLOG OF YOURS! GOOD RESEARCH ... KEEP IT UP WITH FREEMASON & ILLUMINATI RESEARCH!

GUA DAH LINK BLOG LU ...

Anonymous said...

Kalau bahasa tu jiwa bangsa maka bahasa tuan sgt melambangkan jiwa org2 umno.